ممنوعیت تردد در شرق تهران

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از اجرای قاطع طرح ممنوعیت تردد در شرق این استان خبر داد و گفت: به هیچ وجه اجازه ورود به استان تهران و خروج از این استان را نمی‌دهیم.

کد خبر: ۱۰۵۱۰۵
۱۵:۲۷ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه شرق استان تهران در حاشیه اجرای ممنوعیت تردد در مبادی استان تهران و محور‌های مواصلاتی شرق این استان گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت سفر‌های برون‌شهری به ویژه سفر‌های بین استانی از ۱۲ امروز یکشنبه ۲۴ مردادماه در تمامی مبادی شرق استان تهران اجرا شد.

وی ادامه داد: همکاران بنده در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران ضمن مسدود کردن محور‌ها طرح ممنوعیت سفر را به اجرا درآوردند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه در طرح‌های قبلی بحث محدودیت سفر را داشتیم، اما در طرح جاری ممنوعیت سفر با قاطعیت اجرا می‌شود، گفت: در طرح‌های قبلی بعضاً با مجوز اجازه عبور داده می‌شد، اما در طرح جاری کل مجوز‌های قبلی لغو شد و ممنوعیت تردد بین استان تهران و استان‌های مازندران، قم و سمنان با جدیت چه برای ورود و چه خروج اجرا می‌شود.

کهریزی افزود: طبیعتاً این طرح در جاده‌های هراز و فیروزکوه که تردد بسیاری از این محور‌ها با شمال کشور وجود دارد، با جدیت بیشتری اجرا می‌شود و به هیچ عنوان اجازه عبور به سوی استان‌های شمالی کشور و نیز ورود به تهران داده نخواهد شد و خودرو‌ها به مبدا خود بازگردانده می‌شوند.

وی ضمن قدردانی از مردم خواستار همکاری بیش از پیش برای مقابله با ویروس کرونا شد.

منبع: مهر
برچسب ها: ممنوعیت تردد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: