تاکید بر ضرورت همیاری و هم افزایی تشکل‌های اجتماعی و فرهنگی
پروفسور امین در نشست تشکل‌ها و توسعه

تاکید بر ضرورت همیاری و هم افزایی تشکل‌های اجتماعی و فرهنگی

پرفسور حسن امین فیلسوف و حقوقدان معاصر و رئیس شورای هنرمندان توسعه گرا، در جمع تعداد زیادی از فرهیختگان و کنشگران مدنی، راجع به نفس تشکل‌های اجتماعی و فرهنگی در توسعه سخنرانی کرد.

خبر مهم برای متقاضیان وام ضروری بازنشستگان

ثبت نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از روز شنبه اول آبان ماه به مدت ۳۰روز و فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.

۳۲ درصد دانش آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند

حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انحمن‌های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه حوزه دانش آموزی کارنامه مطلوبی در زمینه آسیب‌های اجتماعی ندارد گفت: از این حیث۳۲ درصد دانش آموزان در معرض خطر، پنج درصد در محدوده پرخطر و یک درصد در محدوده فوریت‌های اجتماعی هستند.

واکسیناسیون اتباع خارجی بدون کمک سازمان بهداشت جهانی

دکتر حمیدرضا نجاری، مسئول اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: تا این لحظه هیچ واکسنی از مکانیسم بشردوستانه سازمان بهداشت جهانی برای اتباع غیر ایرانی و پناه‌جویان ساکن در ایران ارسال نشده است.

قطار یزد ـ تهران دچار آتش‌سوزی شد

قطار یزد به تهران امروز در حوالی نایین دچار حریق شد و گرچه تلفات جانی و مصدومیت جدی نداشت، اما مسافران از سرگردانی چند ساعته گلایه دارند.

۲۵ درصد کارکنان دو دوز واکسن دریافت کردند

تازه‌ترین گزارش از وضعیت واکسیناسیون کارکنان دولت نشان می‌دهد که از جمعیت ۲.۴ میلیون نفری آن‌ها ۹۰درصد حداقل یک دوز واکسن دریافت کرده‌اند و ۲۵ درصد یعنی حدود ۶۰۰ هزار نفر دو دوز.
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت وزارت بهداشت

هر زن باید بیش از ۲ فرزند داشته باشد تا ترکیب جمعیتی ایران حفظ شود

حامد برکاتی، مدیرکل دفتر سلامت جمعیت وزارت بهداشت می‌گوید: کاهش موالید همچنان ادامه دارد و کشور بیش از ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار سالمند دارد و کشور باید همه انرژی و توان خود را بگذارد که به حد جایگزینی برسیم.