بررسی مشکلات یخچال سامسونگ

تعمیر تخصصی یخچال سامسونگ، تنها با عیب یابی و بررسی دقیق مشکلات این دستگاه امکان پذیر خواهد بود. از این رو باید کلیه خرابی های رایج آن شناسایی شده و عوامل مرتبط با هر کدام به درستی عیب یابی شوند.
بزرگ‌ترین دشمن جمهوری اسلامی کیست؟
یادداشتی از فیاض زاهد

بزرگ‌ترین دشمن جمهوری اسلامی کیست؟

فیاض زاهد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشت خود با عنوان «بزرگ‌ترین دشمن جمهوری اسلامی؟» در روزنامه اعتماد نوشت: با این رویه‌ها به کجا می‌رویم و به دنبال اثبات چه هستیم؟ با تحریک مردم و هر روز به هر بهانه‌ای حاشیه ایجاد کردن به دنبال تحقق چه هستیم؟ آیا این روش، شیوه مناسبی برای تعامل با مردم و اداره کشور و حل و فصل مسائل و معضلات است؟ آیا دولت رییسی مسوولیتی در این موضوع ندارد. آیا رییس‌جمهور، پشت این برنامه قرار ندارد؟
طرح نور ایرانی، با حضور اتباع افغانستانی
عکسی که مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفت

طرح نور ایرانی، با حضور اتباع افغانستانی

این روزها به جای خبرهای خوش اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم، خبرها درباره گشت ارشاد، طرح‌های نورانی و برخورد با بی‌حجابی است. امروز (جمعه) تصویری از اجتماع روز گذشته حمایت از فراجا برای اجرای طرح نور در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) منتشر شده که برخی اتباع افغانستانی را در آن نشان می‌دهد.
ایران‌گرایی برای توسعه ایران
یادداشتی به قلم امید جهانشاهی به مناسبت دومین سالروز درگذشت دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن

ایران‌گرایی برای توسعه ایران

ایران‌گرایی که دکتر اسلامی ندوشن می‌خواست و می‌جست، راز ماندگاری و سّر سربلندی ایران را در ملاطفت، مدارا و مروت، وحدت در عین کثرت و پذیرش تنوع می‌دید. این ایران‌گرایی بستری برای توسعه ایران است چراکه انسان‌گراست و حقوق و آزادی شهروندان را محور اصلی توسعه می‌داند.

قیمت هر کیلو قالب فلزی چقدر هست؟

قالب فلزی بتن معمولا برای شکل‌گرفتن بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعد از آن‌که بتن‌‌ها درون قالب خشک شدند، سازه را از بتن جدا می‌کنند.
مسئولیت بپذیرید
یاداشتی از محمدجواد روح

مسئولیت بپذیرید

محمدجواد روح نوشت: نکته قابل تامل در اظهارات دیروز رئیس قوه قضائیه این است که وی با صراحت، رئیس قوه مجریه و مجموعه دولت را به مسئولیت‌پذیری می‌خواند و نشان می‌دهد همتای پیشین او که سه سال است با شعار و ادعای «مقابله با سرچشمه فساد» قوه قضائیه را رها کرده و به صدر دولت نشسته است و دستاوردی همچون فساد ۳/۷ میلیارد دلاری به جای گذاشته، حتی در این مسیر هم مسئولیت‌پذیر نیست که پای تصمیم درست یا نادرست مشترک خود با رئیس قوه قضائیه برای احیای گشت ارشاد بایستد و به تعبیر غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، بازی «کی بود، کی بود، من نبودم!» راه انداخته است.
حسام سلامت: جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد/ مردم برای ساختن آینده امیدوارند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت: جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد/ مردم برای ساختن آینده امیدوارند

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
تناقض‌ها با مردم چه می‌کند؟
یادداشتی از علی ورامینی

تناقض‌ها با مردم چه می‌کند؟

علی ورامینی در یادداشت خود در روزنامه هم‌میهن، به تناقض‌ها و برخوردهای متفاوت و آشکار بین مردم و مسوولان پرداخته و نوشته است: مردمی که تناقض‌شان از همان سطح کل تا جزئی‌ترین سطوح ادامه پیدا می‌کند، مثلاً با خود می‌گویند اگر مسئله حفظ حجاب و محرمات است، این نوع کشیدن دختران روی زمین و گفتن حرف‌های شنیع و رکیک برای رعایت حجاب به آنان خود نقض غرض و تناقض نیست؟

امکانات قطار پلور سبز چیست؟

همه ما می‌دانیم که سفر با قطار، ایمن و آسان است؛ اما این موضوع تا حد زیادی به نوع قطار انتخابی شما هم بستگی دارد.