تسلیت به همکار

تسلیت به همکار

در کمال تاسف و تاثر با خبر شدیم جناب آقای مهندس حسن محمدیان، مدیر مسئول محترم دیدارنیوز در غم از دست دادن خواهر گرامی‌شان عزادار شدند.
به بهانه‌ی بزرگداشت روز رادیو/رادیو، رسانه‌ی اصیل

به بهانه‌ی بزرگداشت روز رادیو/رادیو، رسانه‌ی اصیل

سال ۱۳۶۸ زمانی که تنها پنج سال از عمرم می‌گذشت متوجه علاقه‌ام به رادیو شدم. وقتی رادیو گوش می‌دادم صدای دیگری نمی‌شنیدم؛ این‌قدر در صدای رادیو محو می‌شدم و گوش به صدای گوینده رادیو و برنامه‌های مختلفی که در طول شبانه روز پخش می‌شد می‌سپردم که متوجه گذشت زمان نمی‌شدم.
جان باختگان حادثه کرمان؛ قربانیان مظلوم

جان باختگان حادثه کرمان؛ قربانیان مظلوم

در دی سال ۹۸ سردار سلیمانی به شهادت رسید، ۱۷۶ مسافر بی گناه هواپیمای اکراینی در آسمان تهران پر پر شدند و قریب به ۸۰ هموطن کرمانی زیر دست و پای جمعیت تشییع کننده پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی جان باختند. یادداشت اختصاصی دیدارنیوز به قلم اسفندیار عبداللهی، روزنامه نگار و خبرنگار سیاسی دیدار نگاهی اجمالی به اتفاقات دی ماه و اختصاصی به جانباختگان کرمانی دارد.  
منتجب‌نیا خطاب به روحانی: بنا به ضرورت «روزه واجب» و «حَجّة الاسلام واجب» تعطیل می‌شوند

منتجب‌نیا خطاب به روحانی: بنا به ضرورت «روزه واجب» و «حَجّة الاسلام واجب» تعطیل می‌شوند

 حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب‌نیا؛ دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهوری در تشریح شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا و احتمال فراگیرتر شدن آن در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، با طرح این پرسش از روحانی که آیا کادر پزشکی و بهداشتی کشور با تصمیم شما موافقند، نوشت: برگزاری مراسم محرم حداکثر مستحب و مندوب است و بنا به ضرورت «روزه واجب» و «حَجّة الاسلام واجب» تعطیل می‌شوندو دولت هایى که در مقابله با کرونا بیشتر سختگیرى کرده‌اند، موفق‌تر بوده‌اند.

بازدید پروانه سلحشوری از تحریریه «دیدار»

پروانه سلحشوری روز ظهر دوشنبه ۱۲ خرداد ۹۹ ازتحریریه رسانه تحلیلی-خبری «دیدارنیوز» بازدید کرد و پس از آن با این رسانه گفتگویی تصویری انجام داد که به زودی منتشر خواهد شد.
نامه حزب جمهوریت ایران اسلامی استان تهران به رئیس جمهور؛

مبارزه با کرونا عرصه سیاسی‌بازی نیست که بتوان با پروپاگاندای خبری بر آن فائق آمد

حزب جمهوریت ایران اسلامی تهران طی بیانیه‌ای ضمن قدردانی از همه تلاش‌های صورت گرفته از سوی دولت و بخصوص کادرهای درمانی کشور خطاب به ریاست جمهوری اسلامی ایران نوشت: بدون تردید، عبور کامل از ایمنی قرنطینه‌ای به ایمنی گله‌ای ولو این‌که برخی کشورهای غربی و جوامع سرمایه‌داری‌ هم به‌آن دست یازند در تضاد با تعالیم اسلامی است‌ و نمی‌تواند به‌عنوان یک راهبرد اساسی در جمهوری اسلامی ایران اتخاذ گردد و منجر‌ به‌ هدر رفتن سرمایه‌های معنوی و مادی ما شود‌.

نامه ابوالفضل فاتح به ریاست سازمان بهداشت جهانی برای رفع تحریم‌های بهداشتی علیه ایران

اینجانب به عنوان یک پزشک ایرانی و فعال رسانه‌ای که خارج از ایران زندگی می‌کند و از مشکلات فعلی هموطنانش آگاهی دارد، همصدا با بسیاری دیگر از هموطنانم، خواهشمندم برای رفع تحریم‌ها و تامین مواد آزمایشگاهی و سایر اقلام درمانی و پیشگیرانه اقدام فوری فرمایید. همین گونه ضرورت دارد برای انتقال کمک پزشکی و مالی ایرانیان خارج از کشور به هم میهنانشان در شرایط تحریم، از سازمان‌های دیگر جهانی خواسته شود مسائل انسانی و درمانی را بر مسائل سیاسی ترجیح دهند. اطمینان دارم این موضوع تقاضای بسیاری دیگر از ایرانیان سراسر جهان است.
۱