تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

جریمه میلیونی خودرو‌های غیربومی در مازندران

سرهنگ نصرالله بیگلری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از جریمه یک میلیون تومانی خودرو‌های غیر بومی در مازندران در هر ۲۴ ساعت خبر داد.

کد خبر: ۱۰۵۲۸۶
۱۶:۲۸ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

جریمه خودرو‌های غیربومی مازندران

دیدارنیوز ـ سرهنگ نصرالله بیگلری گفت: تمامی شهر‌های مازندران و جاده‌های استان به صورت شبانه‌روزی با حدود ۴۰۰ دستگاه دوربین نظارت می‌شود که شناسایی خودرو‌های با پلاک غیربومی از جمله اهداف فعالیت آنهاست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا وجود و تردد خودرو‌ها با پلاک غیربومی در استان ممنوع است و مالکان آن‌ها هر ۲۴ ساعت یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

او افزود: تمامی شهر‌های مازندران و جاده‌های استان به صورت شبانه‌روزی با حدود ۴۰۰ دستگاه دوربین نظارت می‌شود که شناسایی خودرو‌های با پلاک غیربومی از جمله اهداف فعالیت آنهاست.

سرهنگ بیگلری با تایید ورود شمار زیادی از خودور‌های پلاک غیربومی پیش از اجرای طرح ممنوعیت تردد بین استانی به مازندران توضیح داد: تردد خودرو‌های پلاک غیربومی در استان مورد رصد و پیگیری گشت‌های میدانی پلیس هم قرار دارد و در صورت شناسایی آنان علاوه بر اعمال جریمه، به خارج از استان هدایت می‌شوند.

رییس پلیس راهور مازندران گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته و گزارش‌های میدانی ماموران پلیس راهور، بیشتر صاحبان خودرو‌های غیربومی استان دارای سکونت در قالب خانه دوم در این خطه شمالی هستند، ولی لازم است به عدم تردد در داخل شهر‌ها و ماندن در خانه پایبند باشند.

او با اعلام اینکه طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و سایر مراکز تجمعی افراد در شهر‌های قرمز و نارنجی طی روز‌های ۲۵ تا ۳۰ مرداد تعطیل است، بیان کرد: پلیس با همکاری ماموران شهرداری‌ها، منابع طبیعی و محیط زیست بر این مراکز نظارت داشته و به هیچ عنوان اجازه حضور مردم بومی یا غیربومی را در این مرکز نمی‌دهد.

بیگلری همچنین به کنترل و مدیریت ورود و خروج خودرو‌های پلاک بومی بین شهری استان مازندران اشاره کرد و توضیح داد: خروج تمامی خودرو‌ها با پلاک بومی از شهر‌ها ممنوع است و ممنوعیت تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد نیز برقرار است و در صورت بی‌توجهی به این مقررات رانندگان خودرو‌های متخلف ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

رییس پلیس راهور مازندران گفت: تردد بار و مسافر در این مدت مجاز است، اما ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل مسافر باید به صورت یک‌سوم کاهش یابد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی