شورای اطلاع رسانی دولت اعلام کرد

ساعت کاری ادارات؛ شنبه ۶ تا ۱۰ صبح

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت اعلام کرد فعالیت مراکز دولتی در سراسر کشور در روز شنبه ۶ مردادماه، از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح است.
حسین ظفری می‌گوید نیرو‌های امدادی باید در مراکز پرتردد حضور داشته باشند تا به مردم کمک کنند

موج گرما در ایران؛ آماده‌باش مدیریت بحران

درپی گرمای شدید در شهرهای ایران، حسین ظفری، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور، از آماده باش مدیریت بحران برای موج گرما در برخی از مناطق کشور خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران خبر داد

کشف میلیون‌ها قلم انواع قرص و داروی غیرمجاز

مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران، از دستگیری یک توزیع‌کننده انواع دارو‌های قاچاق و غیرمجاز و کشف ۳ میلیون و ۹۸۶ هزار قلم دارو به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
معاون سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد

قطع برنامه‌های صداوسیما برای هشدار نارنجی هواشناسی

با اعلام معاون کنترل و هماهنگی پاسخ سازمان مدیریت بحران کشور، هر زمان هشدار نارنجی هواشناسی صادر شود، برنامه‌های عادی صدا و سیما قطع و بلافاصله این هشدار اطلاع‌رسانی می‌شود.
نگاه وزیر آینده‌ی ارشاد به شعر!
یادداشت افشین علا به بهانه‌ی سالگرد احمد شاملو؛

نگاه وزیر آینده‌ی ارشاد به شعر!

افشین علا به بهانه سالگرد احمد شاملو نوشت: اغلب شاعران ایرانی حتی در توصیف معشوق زمینی خود، در پرده بودن و حریم نگاه داشتن را اصل قرار داده‌اند.
با حضور اشکان تقی پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید

کارگاه آموزشی ضمن خدمت کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد

اشکان تقی پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید، به دعوت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارگاه آموزشی ضمن خدمت کارکنان برای بیش از ۳۰ نفر از روسای ادارات، معاونت‌ها، مدیران و کارشناسان با رتبه‌های آکادمیک و تجربه‌های علمی این وزارتخانه را برگزار کرد.

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی در بازار بورس و رمزارز

سرهنگ عبداله چولکی، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از پلمب شرکت غیرمجاز سرمایه‌گذاری در بازار بورس و ارز خبر داد و گفت: طبق نظر کارشناسان مربوطه بیش از ۱۰۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در این خصوص کلاهبرداری شده است و با اینکه تا کنون ۳۰ نفر شاکی به پلیس آگاهی مراجعه کرده‌اند، اما طبق بررسی‌ها آمار این تعداد تا ۹۰۰ نفر متصور است.
شیوع بیماری تب دنگی در تهران تکذیب شد

تب دنگی در ۹ استان/ بهترین دارو چیست؟

حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به آلودگی ۹ استان کشور به تب دنگی، می‌گوید بهترین دارو برای این بیماری در حال حاضر استامینوفن است.