آخرین وضعیت «هپاتیت» در ایران/ مرگ سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در جهان

بنابر اظهارات رشید رمضانی، رئیس اداره کنترل و مبارزه با هپاتیت وزارت بهداشت، روند شیوع هپاتیت رو به کاهش است؛ به نحوی که کمتر از یک درصد جمعیت کشور به بیماری مزمن هپاتیت B و کمتر از ۰.۲ (دو دهم) درصد نیز به هپاتیت مزمن C مبتلا هستند. این در حالی‌ست که مرگ سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در جهان بر اثر ابتلا به آن، گزارش می‌شود.
هواشناسی ایران

هشدار نارنجی؛ تشدید بارش و کاهش شدید دما در ۲۱ استان/ وزش باد شدید در تهران

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در ۲۱ استان و کاهش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دما در ۲۸ استان هشدار داد. این در حالی‌ست که از ساعاتی پیش در تهران، وزش باد شدید آغاز شده و همچنان با شدت ادامه دارد.
رنجبر، عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تا پایان آبان ماه

فضل الله رنجبر، عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مقرر شد تا پایان آبان ماه احکام بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی صادر و متناسب‌سازی شود و تا پایان آبان ماه بر مبنای احکام صادر شده، حقوق مربوطه واریز شود.
جانشین فرمانده انتظامی فراجا در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی ایپاس

سردار رضایی: خللی در تولید محصولات امنیتی و ایمنی نمی‌بینیم

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده انتظامی فراجا کشور گفت: امروز خللی در تولید محصولات امنیتی و ایمنی نمی‌بینیم بلکه رقابت با سایر کشور‌ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی را شاهد هستیم.

۴ انتصاب جدید در قوه قضاییه

با حکم غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات، معاون قضایی قوه قضاییه و رئیس شعبه ۳۳ دیوان عالی کشور منصوب شدند.
نقش کلسیم و ویتامین D در سلامت استخوان‌ها

پوکی استخوان در نیمی از جمعیت ایران/ پوکی استخوان در زنان بیشتر از مردان است

فاطمه حاجی ولی‌زاده، رئیس اداره بیماری‌های عضلانی_اسکلتی دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت با اشاره به تخمین پوکی استخوان در نیمی از جمعیت کشور، می‌گوید که پوکی استخوان در زنان بیشتر از مردان است.