سردار وحید مجید، رئیس پلیس فتا خبر داد

عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح

سردار وحید مجید، رئیس پلیس فتا، از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ‌کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی خبر داد و گفت: در این راستا ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاک‌سازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند.
سامانه بارشی در راه ایران است

هواشناسی؛ بارش‌های پراکنده و رعدوبرق

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر داد.
رییس سازمان امدادونجات خبر داد

۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی

بابک محمودی، رئیس سازمان امدادونجات با بیان اینکه ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی هستند، گفت: ۱۸۰ تیم عملیاتی شامل ۶۹۰ امدادگر، در ۸۷ عملیات شرکت کردند، ۱۹۱ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۲ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

هواشناسی ایران؛ مناطق غربی بارانی می‌شود

طبق اعلام رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.
امیر سرکرده، کارشناس هواشناسی اعلام کرد

بارش‌های سراسری از سه‌شنبه؛ دمای هوا بالا می‌رود

امیر سرکرده، کارشناس هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید و بارش‌های سراسری از اواسط هفته پیش‌رو خبر داد و اعلام کرد: سه‌شنبه سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور می‌شود. دمای هوا تا سه‌شنبه در کشور افزایشی خواهد بود.
ال‌نینو و گرم شدن زمین منجر به رطوبت گرمسیری می‌شود

برای رکوردشکنی گرما در تابستان آماده شوید

کمربند گرمسیری برای گرمای بی‌سابقه تابستان امسال آماده می‌شود و شرایط برای رکورد‌های جدید در دما و رطوبت فراهم شده است.
بیش از ۹۷۰ هزار داوطلب برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کردند

آخرین آمار از توزیع کارت کنکور

طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از ۹۷۰ هزار داوطلب نوبت دوم کنکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کردند.
در کنکور ایران چه خبر است؟

شیوه عجیب تقلب در کنکور؛ ابزار جاسوسی در بدن!

عبدالرسول پورعباس، رییس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه برخی ابزار‌های جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند، گفت: داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند.
بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب به رقابت می‌پردازند

مرحله اول کنکور آغاز شد؛ ۶۳ درصد زن، ۳۷ درصد مرد

رقابت برای کسب صندلی‌های سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌های کشور از صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه جاری آغاز شد، در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن‌ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند.