رئیس مرکز اطلاعات و پلیس راهور فراجا خبر داد

بارش باران در جاده‌های ایران؛ تردد روان در محور‌های چالوس و فیروزکوه

احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و پلیس راهور فراجا، با اشاره به بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان کشور گفت: تردد در محور‌های چالوس و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال (رفت و برگشت) روان است.

نرخ جدید کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی پایتخت تایید شد

با اعلام معاون فرماندار تهران، نرخ جدید کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی پایتخت برای ۱۴۰۳ به تأیید فرمانداری رسید. به این ترتیب برای سال آینده بر اساس مصوبه شورای شهر تهران ۲۸ درصد افزایش در بخش مترو، ۲۶ درصد افزایش در بخش اتوبوس و ۴۵ درصد افزایش در بخش تاکسی را خواهیم داشت.
مجید ابهری:حاکمیت برای آرام‌کردن خشم مردم کاری نکرد/ نمی‌توانید بازار را کنترل کنید، بروید/ علی‌اکبر گرجی: نظام حکمرانی مقام انسانیت را به رسمیت نمی‌شناسد/ما گرفتار متوهم‌الدوله‌ها شده‌ایم
آخرین قسمت برنامه اصل ۲۷ با حضور یک جامعه شناس و یک حقوقدان

مجید ابهری:حاکمیت برای آرام‌کردن خشم مردم کاری نکرد/ نمی‌توانید بازار را کنترل کنید، بروید/ علی‌اکبر گرجی: نظام حکمرانی مقام انسانیت را به رسمیت نمی‌شناسد/ما گرفتار متوهم‌الدوله‌ها شده‌ایم

آخرین قسمت از برنامه اصل ۲۷ با حضور دکتر مجید ابهری، جامعه شناس و استاد دانشگاه و دکتر علی‌اکبر گرجی، حقوقدان و رئیس انجمن حقوق اساسی ایران به شکل متفاوتی در استودیو دیدارنیوز برگزار شد؛ دعوت می‌کنیم این برنامه را حتما ببینید.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا توضیح داد

باران در جاده‌های کشور؛ چالوس برفی است

احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های البرز و مازندران است. در همین راستا نیز در محور چالوس بارش برف و باران و محور‌های هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت بارش باران گزارش شده است.
اتراق در کنار رودها و مسیل‌ها ممنوع

آماده‌باش اورژانس؛ احتمال وقوع سیل در چند استان

جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور، نیرو‌های عملیاتی اورژانس در سراسر کشور و به خصوص پنج استان دارای احتمال بالای وقوع سیل به حالت آماده‌باش درآمدند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان مطرح کرد

ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی را شوخی نگیرید

سعید کساییان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند.
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز خبرداد

اهدای ۳ میلیون تومان به خانواده زندانیان

مظفر الوندی، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز اعلام کرد که بابت عیدانه و سبد ماه رمضان ۳ میلیون تومان به خانواده زندانیان اهدا شد.
سخنگوی صنعت آب مطرح کرد

هشدار وقوع سیلاب در پنج استان/ مسافران نوروزی به فعالیت سامانه بارشی توجه کنند

در روزهای اخیر برخی از مسوولان کشور بارها نسبت به خطر سیلاب در 5 استان هشدار داده‌اند. عیسی بزرگ‌زاده، سخنگوی صنعت آب گفت: شهروندان مسیر و مقصد سفر‌های نوروزی را با توجه به فعالیت سامانه بارشی انتخاب کنند.

خطر جدی؛ به «وای‌فای» رایگان متصل نشوید!

حسن منصوری، معاون فنی پلیس فتا فراجا به هموطنان توصیه کرد که در هنگام مسافرت‌های نوروزی از اتصال به شبکه‌های اینترنتی رایگان در اماکن عمومی و پر ریسک نظیر رستوران‌ها، مسافرخانه‌ها و دکه‌های فروشگاهی اکیدا خودداری کنند.