گزارش تصویری: مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در تهران / اختصاصی

صبح امروز مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت از مقابل دانشگاه تهران انجام شد. ساعاتی پیش رهبر معظم انقلاب در حضور سران سه قوه و چهره‌های سیاسی و لشگری نماز را بر پیکر او و همرزمان باوفایش اقامه کردند. در ادامه، گزارش تصویری اختصاصی دیدارنیوز را ببینید.
گزارش تصویری: آلودگی هوای تهران

گزارش تصویری: آلودگی هوای تهران

هوای تهران با شاخص ۱۲۱ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد و این هفتیمن روزی است که تهرانی‌ها در هوای آلوده به سر می‌برند. در این شرایط افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی‌، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.
گزارش تصویری: «سرپل ذهاب» دوسال پس از زلزله

گزارش تصویری: «سرپل ذهاب» دوسال پس از زلزله

۲۱ آبان سالگرد زلزله ۷.۳ ریشتری سرپل ذهاب است. دوسال از زلزله سهمگین سرپل ذهاب می‌گذرد. مردمان این شهر به زندگی عادی خود بازگشته‌اند، اما هنوز گرد و غم زلزله و از دست دادن عزیزانشان در چهره آن‌ها دیده می‌شود.
اینفوگرافیک: وضعیت یک‌دهه اخیر ازدواج و طلاق در ایران

اینفوگرافیک: وضعیت یک‌دهه اخیر ازدواج و طلاق در ایران

طبق آمارهای منتشرشده از سوی مشترک پژوهشکده فرهنگ‌پژوهی، مجله پژوهش ملل و بخش پژوهش ایرنا درباره وضعیت ازدواج و طلاق بین سال‌های ۸۷ تا ۹۷، روند طلاق در طول یک دهه اخیر در ایران رو به افزایش بوده است. در سال ۹۳ در برابر هر ۱۰۰ مورد ازدواج ۲۳ مورد طلاق وجود داشت در حالی که در سال ۹۷ در برابر هر ۱۰۰ مورد ازدواج ۳۲ مورد طلاق وجود داشته است. منبع: ایسنا
گزارش تصویری: خروج قطار زاهدان-تهران از ریل

گزارش تصویری: خروج قطار زاهدان-تهران از ریل

قطار زاهدان - تهران عصرچهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ در منطقه «شورو» زاهدان در اثر گرفتگی ریل با ماسه بادی، از راه آهن خارج و یکی از واگن‌های آن واژگون شد. در این حادثه ۴ نفر کشته و بیش از ۱۵۰ نفر زخمی شدند.