جواد اوجی و حکمی عجیب برای مجید امیدی شهرکی در اواخر سال ۱۴۰۲

اعتراض نمایندگان به ابراهیم رئیسی؛ وزیر نفت به یار بقایی و مشایی «پست» داد!

دیده‌بان ایران نوشت: جواد اوجی، وزیر نفت در حالی در حکمی «مجید امیدی شهرکی» از یاران نزدیک بقایی و مشایی را به‌عنوان معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت منصوب کرد که در اوایل دولت رئیسی کارکنان نهاد ریاست جمهوری در نامه‌ای به رئیس جمهور نسبت به تلاش وی برای گرفتن پست در این نهاد اعتراض کردند.

سردار کوثری: حمایت از اسرائیل به ضرر «اردن» است

سردار اسماعیل کوثری، نماینده تهران در مجلس در رابطه با نقش اردن در اتفاقات اخیر گفت: آن‌ها باید بدانند این رفتار به ضرر آن‌ها است و باید رفتار خود اصلاح کنند. ما با هیچ کشوری در منطقه سر ستیز نداریم، اما اگر شیطنت کنند مد نظر ما نیز قرار خواهند گرفت.
گشت ارشاد و بازگشت بحث‌برانگیز در دولت سیزدهم

انتقاد یک نماینده از رئیسی؛ تکرار شوم «گشت ارشاد» تفکر ضد ایران و ضد اسلام است

جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها، خطاب به ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری نوشت: آقای رئیسی، دولت شما یک‌بار با تقویت غیرمنطقی و مخرب گشت ارشاد کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد و خسارت‌های سنگینی را به ملت و نظام تحمیل کرد. تکرار شوم گشت ارشاد تفکر ضد ایران و ضد اسلام است.
در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره واکنش اسرائیل به حمله سپاه مطرح شد

سردار حاجی‌زاده: ۱۰۰ درصد می‌زنیم

سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران، در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره واکنش اسرائیل به حمله سپاه گفت: ۱۰۰ درصد می‌زنیم، نگران نباشید.
محمد مخبر توضیح داد

علت ترس دشمن نسبت به عملیات «وعده صادق» چیست؟

محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به عملیات اخیر سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی (وعده صادق)، گفت: در دنیای امروز در اختیار داشتن علم منبع قدرت است و آنچه دشمنان ما را در عملیات اخیر از قدرت ایران دچار ترس و دلهره ساخته، داشتن علم و دانش ساخت تکنولوژی‌های جدید است و نه صرف در اختیار داشتن این محصولات.
احمدی‌نژاد به هر دو خانه حمید بقایی می‌رفت!/ مرحوم مصباح ارتباطی با حجتیه نداشت/ مشاور رئیسی به ۳۰۰ روحانی گزینش شده، نفری ۲ میلیون تومان پول داد
گفت‌وگوی دیدار با حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر، فعال سیاسی

احمدی‌نژاد به هر دو خانه حمید بقایی می‌رفت!/ مرحوم مصباح ارتباطی با حجتیه نداشت/ مشاور رئیسی به ۳۰۰ روحانی گزینش شده، نفری ۲ میلیون تومان پول داد

حجت‌الاسلام امیر عباس امیری‌فر، فعال سیاسی در گفتگوی خود با دیدار معتقد است که محمود احمدی‌نژاد خدماتی در ۴، ۵ سال اول دوران رئیس‌جمهوری خود داشت و ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور فعلی را در کار اجرایی بسیار ضعیف توصیف کرد.

نظر احمدی‌نژاد درباره پاسخ ایران به اسرائیل

در نقل و قولی که از محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق ایران درباره پاسخ نظامی ایران به اسرائیل منتشر شده، آمده است: هر کشوری به سایر کشور‌ها غیرقانونی حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.

گرانی شدید در ایران؛ سخنگوی دولت به فکر وزارت بازرگانی

در شرایطی که قیمت اقلام اساسی، گوشت، مرغ، خودرو و مسکن در دولت سیزدهم به شدت افزایش یافته، سخنگوی دولت به فکر تشکیل وزارت بازرگانی است و گفته: دولت لایحه‌ای برای تشکیل وزارت بازرگانی تقدیم مجلس کرده است، متأسفانه نگاه همکاران ما در مجلس این بود که این موضوع اولویت ندارد و به‌مدت شش‌ماه این لایحه از دستورکار خارج شد.