اصلاحات دفاع از فرد، گروه یا جناحی نیست

پزشکیان: باید مشکلات اقتصادی، تحریم، اختلافات قومیتی و جنسیتی را حل کنیم

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب گفت: آنچه که امروز داریم مشکلات اقتصادی، تحریم، اختلافات قومیتی، جنسیتی و سایر مشکلات است؛ در ابتدا باید این مشکلات را برطرف کنیم.
فریدون مجلسی مطرح کرد

جلیلی سواد FATF را ندارد، شاید تعمدی در بدبخت‌کردن ایران دارند/ ترکیه ۲۰ برابر از ما جلو زده است

فریدون مجلسی، کارشناس مسائل بین‌المللی با اشاره به اف‌ای‌تی‌اف و با بیان اینکه نه سعید جلیلی سوادش را برای تصمیم گرفتن درباره یک چنین امر مهمی دارد و نه نمایندگی ملی را دارد که بخواهد FATF را بپذیرد یا نپذیرد، گفت: این برای مردم ما دردناک است، هر روز این اخبار را می‌شنوند و مشکلات را می‌بینند، ترکیه که یک سوم توسعه اقتصادی ایران را از لحاظ درآمد ناخالص ملی داشت، اکنون بیش از هفت برابر ایران درآمد ناخالص ملی دارد، یعنی ۲۰ برابر از ما جلو زده است.
بررسی پیشنهاد‌های دریافتی برای اعضای هیات دولت به پایان خود نزدیک شده است

ظریف: همه گمانه‌زنی‌ها از نتایج بررسی نامزد‌ها نادرست است/ نام نامزد‌ها محرمانه می‌ماند

محمدجواد ظریف، رئیس شورای راهبری انتخاب وزرای دولت چهاردهم درباره آخرین تحولات در زمینه انتخاب وزرای کابینه پزشکیان، گفت: تقریبا تمامی گمانه‌زنی‌ها از نتایج بررسی نامزد‌ها در کمیته‌ها نادرست یا ناقص بوده است.
خاموشی پشت خاموشی؛ چرا با کمبود برق مواجه شدیم؟/ گزارش وال استریت ژورنال درباره حمله احتمالی آمریکا به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

خاموشی پشت خاموشی؛ چرا با کمبود برق مواجه شدیم؟/ گزارش وال استریت ژورنال درباره حمله احتمالی آمریکا به ایران

این چهاردهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در کمپ تیم ملی کشتی مطرح شد

پزشکیان: از ورزشکاران حمایت می‌کنم

مسعود پزشکیان، رییس جمهور منتخب ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور در کمپ تیم ملی کشتی کشور، اعزامی به المپیک پاریس خطاب به آنها گفت: تلاش شما قابل قدردانی است و قطعا افتخارآفرین خواهد بود بنده نیز صادقانه و بدون هیچ منتی هر تلاشی برای حمایت و کمک به شما انجام خواهم داد.
سمیه رفیعی مطرح کرد

هشدار درباره تهدید سلامتی پایتخت‌نشینان؛ مسوولان تصمیم درستی در مورد تعطیلی بگیرند

سمیه رفیعی، نماینده مجلس با هشدار نسبت به تهدید سلامتی پایتخت‌نشینان در سایه اشعه فرابنفش و گرمای شدید هوا گفت: مسوولان ذیربط تصمیم درستی در مورد تعطیلی دو روز گرم داشته باشند و رسانه ملی مردم را با خطرات اشعه فرابنفش آگاه کند.

رهبر انقلاب: در حوادث سال‌های گذشته، جوانان طراحی دشمن را خنثی کردند

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان تهران گفتند: در حوادث و فتنه‌های سال‌های گذشته از جمله فتنه ۸۸ در تهران نیز جوانانی که نه امام و نه دوران دفاع مقدس را دیده بودند، با انگیزه و روحیه آن دوران وارد میدان شدند و طراحی دشمن به‌منظور ایجاد مشکل برای کشور و مردم را خنثی کردند.
مرعشی اعلام کرد

دولت سایه، خطری برای پزشکیان نیست

در شرایطی که برخی‌ها نگران دخالت‌های دولت سایه سعید جلیلی در مسیر دولت پزشکیان هستند، حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی معتقد است که «دولت سایه جلیلی اصلا خطری برای پزشکیان نیست.»