اجازه ندادند روحانی از نتیجه تلاش‌ها در برجام استفاده کند

رهامی: رئیسی در مقابل جریان افراطی، وا داده است

محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه ابراهیم رئیسی در مقابل جریان افراطی، وا داده است، گفت: ببینید رفتار‌های تند و بی‌حساب و کتاب این جریان چه خسارت‌هایی به حیثیت جمهوری اسلامی در جهان زده است؟ به نظر می‌رسد که آقای رئیسی وا داده است چرا که سابقه او نشان می‌دهد که رئیسی شخصا مدیر معتدلی باید باشد و در قصه حجاب، کسب و کار‌های مردم و فضای مجازی نباید به این تندی برخورد می‌کرد.
پیام نوروزی وزیر خارجه به ایرانیان خارج از کشور

ایران متعلق به همه ایرانیان است

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان در آستانه نوروز ۱۴۰۳، پیام تبریکی منتشر کرد و نوشت: ایران متعلق به همه ایرانیان است و پیشرفت روزافزون و آینده درخشان آن با همت بلند و انسجام ملی همه ایرانیان رقم خواهد خورد.
حقوق همه بازنشستگان تا قبل از نوروز باید پرداخت شود

موسوی: داستان سال گذشته فرهنگیان برای بازنشستگان تکرار نشود

نظام‌الدین موسوی، عضو هیات‌ رئیسه مجلس از واریز نشدن حقوق اسفند ماه جمعی از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی کشوری انتقاد کرد و گفت: مبادا داستان سال گذشته فرهنگیان برای بازنشستگان صندوق کشوری هم تکرار شود که این شرایط به هیچ‌وجه موردقبول دولت و مجلس نیست.
انتقاد یک وکیل از اظهارات امام جمعه موقت تهران

مجتهدزاده: حرف‌های «صدیقی» توهین به شعور مردم است/ معلوم است چرا مردم دین گریز شده‌اند

علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری به انتقاد از اظهارات کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران درباره موضوع زمین خواری پرداخت و گفت: آقای صدیقی در دستگاه قضا هم مدت‌ها فعال بوده است و خب الان بیاید درباره حکم جعل یک چیز جدید بنویسد و حکم جعل را از اول بازنویسی کند. زیرا حرفش اصلا جای بحث حقوقی ندارد و یک شوخی و توهین به شعور مردم است. معلوم است که چرا وضعیت اعتقادی مردم این است و مردم دین گریز شده اند.
در حاشیه نشست شورای حقوق بشر مطرح شد

غریب‌آبادی: غربی‌ها از ناآرامی‌های ۱۴۰۱ سوءاستفاده کردند

غریب‌آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در حاشیه نشست شورای حقوق بشر با اشاره به اینکه ایران برای رسیدگی به مسائل داخلی خود ذیصلاح است، گفت که کشور‌های غربی از ناآرامی‌های ۱۴۰۱ ایران سوءاستفاده کردند.

زمان مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد

اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
رئیسی در جلسه شورای‌عالی سلامت و امنیت غذایی مطرح کرد

سوداگری در حوزه غذا و دارو قابل اغماض نیست

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در جلسه شورای‌عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: اهمال در تامین امنیت غذایی و سوداگری در حوزه غذا و دارو قابل اغماض نیست.