۶ باند شرط‌بندی و قمار متلاشی شد

​رئیس پلیس فتا ناجا خبر داد: آبان ماه سال جاری اعضای ۶ باند فعال در حوزه شرط‌بندی و قمار در سراسر کشور، توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.

واکسن نزن‌ها؛ درد جدید جهان کرونایی

روایت رسانه‌های جهان از واکسن نزن‌ها چیست: از توطئه انگاری تا ترس از عوارض. در ایران هم حدود ۳۰ درصد هنوز برای واکسن ثبت نام نکرده‌اند، در این‌باره با رئیس کمیته علمی ستاد کرونا همکلام شدیم.
گفتگو با مدیر رصدخانه مهاجرت درباره خروج ورزشکاران و نخبگان از ایران

وقتی سرعت اینترنت را کم می‌کنیم چرا نباید جوانان به مهاجرت فکر کنند؟

زمانی که هنوز روی چشم‌انداز و جاذبه سرزمینی کار نکرده‌ایم، مهاجرت را احساسی نکنیم و نگوییم کسی که عرق ملی دارد، مهاجرت نمی‌کند و کسی که مهاجرت می‌کند، عرق ملی ندارد! اگر شرایط را آماده کردیم و نیرو‌های انسانی همچنان داشتند می‌رفتند، آن موقع باید تعجب کنیم و بگوییم چرا می‌روند؟

سیستان و بلوچستان استانی فراموش شده است

فقر و درماندگی شاید اولین واژه‌هایی هستند که در کنار نام سیستان و بلوچستان در ذهن می‌نشینند. مردمی که سال‌ها بزرگترین خواسته‌شان «یک لقمه نان و یک جرعه آب» بوده حالا چند روزی است که با هجوم کرونا وضعیتشان از مرز فاجعه هم گذشته است.

شرط تزریق واکسن "پاستوکووک" به کودکان / نتایج امیدوارکننده از اثربخشی و بی‌خطری واکسن

مدیر پروژه فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونای مشترک ایران و کوبا ضمن تشریح آخرین وضعیت مطالعاتی بر روی واکسن پاستوکووک، درباره میزان اثربخشی این واکسن، تاثیر آن بر روی واریانت‌های شایع کرونا و همچنین وضعیت تزریق آن در سنین زیر ۱۸ سال توضیح داد.