هشدار اُزُن در تهران!
فصل تابستان و یک آلودگی خطرناک در پایتخت

هشدار اُزُن در تهران!

در گرم‌ترین روزهای سال، شهروندان کلانشهرها اگر چه مثل روزهای سرد آلودگی فیزیکی هوا را نمی‌بینند اما آلودگی اُزن در جایی مثل تهران به مراتب خطرناک‌تر از وارونگی هوا است.
کتاب تاریخ شفاهی سردار علایی رونمایی شد
تاریخ نگاری در برابر تاریخ سازی

کتاب تاریخ شفاهی سردار علایی رونمایی شد

مراسم رونمایی کتاب سردارعلایی با عنوان پسر آشیخ محمود، با حضور تعداد زیادی از چهره های سیاسی و نظامی در موسسه روزنامه ایران برگزار شد.
«نقطه ویرگول»، کابوس یک‌نفره در قشقایی
درباره یک نمایش متفاوت در تئاتر شهر

«نقطه ویرگول»، کابوس یک‌نفره در قشقایی

در روزهای اخیر رفته رفته تعداد نمایش‌ها در تهران رو به افزایش گذاشته و بعد از یک دوره رکود، حالا رونق به بازار تئاتر باز می‌گردد. دیدار، نگاهی به یک نمایش خاص انداخته است.

بسته سینمایی شبکه امید برای هفته نوجوان

شبکه امید در هفته نوجوان، فیلم تلویزیونی «جشن تولد» به کارگردانی «عباس لاجوردی»، فیلم تلویزیونی «دیدار (قسمت اول)» به کارگردانی «سیدجواد هاشمی» و فیلم تلویزیونی «بچه‌های محله گل ها» به کارگردانی «داریوش ربیعی» را برای مخاطبان خود پخش می‌کند.

بیماری‌های قلبی در زنان

بیماری‌های قبلی یکی از شایع‌ترین عوامل مرگ و میر هستند. بیماری‌های قلبی در زنان تفاوت‌ها با مردان دارد که در مطلب زیر به علائم و روش‌های درمان آن پرداخته شده است.

تئاتر فجر ۴۰ قطعاً آثار خارجی خواهد داشت

دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر با تأکید بر اینکه این دوره از جشنواره قطعاً به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود اعلام کرد در دوره چهلم میزبان آثار خارجی خواهیم بود.