برکناری سخنگوی بیمه مرکزی به دلیل تقاضای استیضاح وزیر صمت!

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت سیزدهم با تایید برکناری سخنگوی بیمه مرکزی، اعلام کرد که هرگونه ناهماهنگی و مواضع غیرحرفه‌ای در درون دولت، در وهله اول با توبیخ و نهایتا به برکناری منجر می‌شود.

کد خبر: ۱۴۸۶۶۵
۱۸:۱۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

دیدارنیوز: سخنگوی بیمه مرکزی بعد از اظهارات دیروزش در ارتباط با وزارت صمت و بدهکاری خودروساز‌ها به شرکت‌های بیمه، با حکم رئیس کل بیمه مرکزی برکنار شد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت ضمن تایید برکناری سخنگوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: هرگونه ناهماهنگی و مواضع غیرحرفه‌ای در درون دولت، در وهله اول با توبیخ و نهایتا به برکناری منجر خواهد شد.

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، با تایید برکناری مجید مشعلچی فیروزآبادی سخنگوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در مطلبی نوشت: «سخنگوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از مقام سخنگویی برکنار شد. پیشتر به مدیران وابسته به دولت هشدار داده شده بود، هرگونه ناهماهنگی و مواضع غیرحرفه‌ای در درون دولت، در وهله اول با توبیخ و نهایتا به برکناری منجر خواهد شد. مدیران دولتی توجه کنند.»

مشعلچی دیروز گفته بود صنعت بیمه باید درخواست استیضاح وزیر صمت را به‌خاطر بدهی خودروسازان مطرح کند. همچنین گفته می‌شود قائم مقام بیمه مرکزی مورد توبیخ شدید وزیر اقتصاد هم قرار گرفته است.

مطلب مرتبط:

فاطمی‌امین: استیضاح حق مجلس است!

ساعدی: دولت امنیت روانی در اقتصاد را از بین برده؛ مردم عصبانی هستند

ادعای یک نماینده؛ تحویل ۷۰ خودرو به نمایندگان مجلس در استیضاح قبلی فاطمی‌امین!

کنایه روزنامه اصولگرا به عقب‌نشینی نمایندگان از استیضاح!

نماینده مجلس: فاطمی‌امین مخالف واردات خودرو‌ بود، در آستانه استیضاح نظرش تغییر کرد!

استیضاح وزیر صمت به قوت خود باقی است

سیاهکلی: فاطمی‌امین خسارت زیادی به مردم زده و ناکارآمدی او مشهود است

شوی انتخاباتی با استیضاح‌های دقیقه نودی

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: