تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

فاطمی‌امین: استیضاح حق مجلس است!

در شرایطی که تلاش‌های زیادی در پشت پرده صورت گرفته بود تا استیضاح وزیر صمت به دلیل عملکرد پرانتقادش منتفی شود، اما روز ۱۰ اردیبهشت او باید در صحن مجلس حاضر شود و پاسخگوی نمایندگان باشد. در همین رابطه، فاطمی‌امین وزیر سمت گفته استیضاح حق مجلس است.

کد خبر: ۱۴۸۶۴۳
۱۳:۴۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

فاطمی‌امین: استیضاح حق مجلس است!

دیدارنیوز: وزیر صمت درباره استیضاحش در مجلس گفت: استیضاح حق مجلس است و ما هم روز یکشنبه می‌رویم و پاسخ می‌دهیم و معتقدیم فرصت خوبی است برای عموم مردم و مجلس که ابهاماتی که هست برطرف شود.

رضا فاطمی‌امین، وزیر صمت در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی منتشر کرد. رشد تولید شرکت‌های صنعتی و معدنی که در بورس اوراق بهادار هستند در اسفند ۱۴۰۱، ۱۲.۸ درصد بوده است که نسبت به اسفند سال قبلش کاهش یافته، اما نکته مهم این است که پنج ماه رشد تولید در سال ۱۴۰۱ بالاتر از هشت درصد بوده است که نسبت به پنج سال گذشته این آمار بی نظیر است.

وی ادامه داد: سال گذشته هم به لحاظ تولید، اتفاقات خوبی افتاد هم در مهار تورم به ویژه تورم کالا‌هایی که درحوزه وزارت صمت است و مجموع تورمش از تورم کل اقتصاد کمتر است.

فاطمی‌امین اظهار کرد: برای سال جاری برنامه مهار تورم و رشد تولید منتشر شده است که امیدواریم نخبگان و خبرگان روی آن نظر بدهند.

وی گفت: استیضاح حق مجلس است و ما هم روز یکشنبه می‌رویم و پاسخ می‌دهیم و فرصت خوبی است برای عموم مردم و مجلس که ابهاماتی که هست برطرف شود.

وزیر صمت در پاسخ به اینکه از سوی یک نماینده گفته شده بابت منتفی شدن استیضاح قبلی شما به برخی نمایندگان خودرو داده شده است؟ تصریح کرد: اگر یک مورد بود بگویید تا خودم پیگیری کنم چنین چیزی صحت ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی