امضای تفاهم‌نامه مشارکت توسط «بنیاد توسعه آفرینش برتر»، «موسسه مطالعاتی حامیان فردا» و سایت «دیدارنیوز»

گامی نو برای راه‌اندازی میز مشاوره تخصصی سمن‌ها

«کاهش پایدار فقر و نابرابری و نیز توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی در ایران، نیازمند همدلی و نیز ارتقای کیفیت عملکرد سیاست‌گذاران، سازمان‌های مردم‌نهاد و نیز شرکت‌های دارای مسئولیت‌پذیری اجتماعی است. در این مسیر، تولید محتوای آموزشی و مشاوره‌ای تخصصی برای سمن‌های ایرانی و نیز مستندسازی مستمر تجربیات موفق و ناموفق حوزه فقرزدایی، اهمیتی انکارناپذیر دارد.

کد خبر: ۱۲۲۵۴
۰۷:۴۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - در راستای ارتقای جایگاه تاثیرگذاری سازمان‌های مردم‌نهاد بر توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی کشور و در مسیر مستندسازی انبوه موردکاوی‌های موفقیت‌ها و شکست‌های سمن‌های ایرانی، «بنیاد توسعه آفرینش برتر» و «موسسه مطالعاتی حامیان فردا» و «پایگاه خبری تحلیلی دیدار نیوز»، تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت امضا کردند.

این تفاهم‌نامه سه‌جانبه از سوی دکتر محمدسروش اسکندری‌زاده (رئیس هیئت مدیره بنیاد توسعه آفرینش برتر) و دکتر میثم هاشم‌خانی (مدیر موسسه مطالعاتی حامیان فردا) و مهندس حسن محمدیان (مدیر مسئول سایت خبری تحلیلی دیدارنیوز) امضا شد.

در متن این تفاهم‌نامه آمده است:

«کاهش پایدار فقر و نابرابری و نیز توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی در ایران، نیازمند همدلی و نیز ارتقای کیفیت عملکرد سیاست‌گذاران، سازمان‌های مردم‌نهاد و نیز شرکت‌های دارای مسئولیت‌پذیری اجتماعی است. در این مسیر، تولید محتوای آموزشی و مشاوره‌ای تخصصی برای سمن‌های ایرانی و نیز مستندسازی مستمر تجربیات موفق و ناموفق حوزه فقرزدایی، اهمیتی انکارناپذیر دارد. با چنین دغدغه‌ای، این تفاهم‌نامه با اهداف تحقیقاتی، مشاوره‌ای و ترویجی منعقد می‌شود و به موجب آن، در حوزه‌های زیر مشارکت خواهد شد:

الف) مشارکت در مستندسازی انبوه موردکاوی‌های موفقیت‌ها و شکست‌های سمن‌های ایرانی

ب) مشارکت در طراحی و راه‌اندازی اولین مرکز مشاوره تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد در ایران»

 

 

تفاهم‌نامه مذکور در کنفرانس آموزشی «سمن‌ها، تحریم و مدیریت چالش‌ها» که در طی روز‌های ۱۸ و ۱۹ مهر ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، به امضای نمایندگان سه طرف رسید.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: