معارفه ۲۵ هزار نفری با حضور ویژه گواردیولا برای ژاوی

ژاوی قرار است در ورزشگاه نیوکمپ معرفی شود و به همین منظور اعلام شده که بلیط‌های مراسم معارفه به فروش رفته است.

کد خبر: ۱۱۳۷۹۴
۱۳:۰۹ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰

دیدارنیوز - به نقل از وبسایت رسمی و با اعلام باشگاه بارسلونا، بلیت‌های اختصاص یافته شده برای مراسم معارفه ژاوی هرناندز، سرمربی جدید آبی اناری‌ها به طور کامل به فروش رفته و بیش از بیست و پنج هزار نفر در این مراسم حاضر خواهند بود تا یک رکورد جدید برای معارفه‌هایی که در ساعت ۱۱:۳۰ به وقت محلی و در اواسط یک روز کاری برگزار می‌شوند، به ثبت برسد. همچنین با اعلام جرارد رومرو و خاوی میگل، خبرنگاران نشریه آ اس چاپ اسپانیا که از دوستان نزدیک ژاوی هرناندز هم می‌باشند، پپ گواردیولا، سرمربی سابق بلوگرانا و فعلی منچستر سیتی نیز یکی از مهمانان ویژه‌ی دعوت شده و حاضر در این مراسم خواهد بود تا شاهد آغاز مربی‌گری شاگرد سال‌های نه چندان دور خود در تیم نخست بارسلونا باشد.

نخستین جلسه تمرینی کاتالان‌ها تحت نظر ژاوی هرناندز، سه شنبه برگزار خواهد شد و مهندس در نظر دارد تا انقلاب بزرگی در باشگاه کاتالانی ایجاد کند و تغییر کادر پزشکی و مربیان بدنساز، از نخستین اقدامات مرد اسپانیایی خواهد بود.

گفته می‌شود دکتر ریکارد برونا که در حال حاضر تحقیقات خود را در دبی به پایان رسانده است، به زودی جانشین لوییز تیل، رئیس فعلی کادر پزشکی کاتالان‌ها خواهد شد. دکتر برونا پیش از این بیست و پنج سال ریاست کادر پزشکی آبی اناری‌ها را بر عهده داشت و با ورود رونالد کومان هلندی در سال ۲۰۲۰، دکتر تیل جانشین او شده بود.

برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: