تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ژاوی و یک بیمارستان مصدوم در ابتدای مسیر

ژاوی هزناندز در شرایط سختی بارسلونا را تجویل گرفته و در همان ابتدای راه ۱۰ بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

کد خبر: ۱۱۳۷۰۹
۱۴:۴۶ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

ژاوی و یک بیمارستان مصدوم در ابتدای مسیر

دیدارنیوز - بارسلونا در دیدار مقابل سلتاویگو به طرز عجیبی برد ۳-۰ را با تساوی ۳-۳ عوض کرد و مشخص شد که این تیم در فاز دفاعی مشکلات بسیاری دارد. در بُعد فنی ژاوی سرمربی جدید بارسلونا کار‌های زیادی باید انجام دهد، ولی او تنها با مشکلات فنی مواجه نیست و در همین ابتدای کار شاید بدشانسی مانع از پیاده شدن تاکتیک‌ها و برنامه‌هایش شود.

فاتی جدیدترین مصدوم

اما ماجرا از چه قرار است؟ آنسو فاتی ستاره جوان و شماره ۱۰ بارسلونا که هواداران امید دارند جای لیونل مسی را به تدریج در ترکیب تیم محبوب‌شان پر کند، یک مرتبه دیگر مصدوم شد. او که این فصل بعد از ۱۱ ماه به ترکیب تیم بازگشت و آنقدر این دوران برایش سخت سپری شده بود که در دیدار مقابل لوانته پس از گلزنی پزشک تیم را در آغوش کشید.

اما تنها یک ماه و نیم پس از بازگشت فاتی، این بازیکن دوباره مصدوم شد. فاتی که در ورزشگاه بالایدوس اولین گل بارسا را در دقیقه ۵ زده بود، مجبور شد در پایان نیمه بیرون برود تا مصدومیتش که از ناحیه همسترینگ است تشدید نشود. حالا خبر می‌رسد بازیکن ۱۹ ساله که در دویدن دچار این مشکل شده دستکم یک‌ماه از میادین دور باشد. البته نکته مثبت هم در این بین وجود دارد و آن‌هم این است که وارد دیدار‌های ملی شده‌ایم و حدود ۲ هفته از این مصدومیت فاتی در تعطیلات سپری خواهد شد.

فاتی تنها مصدوم بارسولنا در دیدار مقابل سلتاویگو نیست و آن‌ها در همین دیدار اریک گارسیا و نیکو گونسالس، مدافع و هافبک جوان‌شان را هم از دست دادند. گارسیا هم مثل فاتی در پایان نیمه اول و نیکو در دقیقه ۵۹ مجبور شدند به‌دلیل آسیب‌دیدگی زمین بازی را ترک کنند.

یک تیم کامل مصدوم

حالا این ۳ بازیکن به ۸ بازیکن دیگر که مصدوم هستند اضافه شده‌اند و ژاوی در ابتدای حضورش در بارسلونا یک تیم کامل مصدوم خواهد داشت. پیش از ۳ بازیکن نام برده شده، سرجینیو دِست، جرارد پیکه، سرژی روبرتو، پدری، مارتین بریت‌ویت و مثل همیشه عثمان دمبله مصدوم شده بودند. سرخیو آگوئرو هم که اولین گلش برای بارسا در ال‌کلاسیکو وارد دروازه رئال‌مادرید کرد هم مشکل و بدشانسی عجیبی گریبان‌گیرش شده. ستاره باتجربه آرژانتینی در دیدار مقابل آلاوس برای نخستین مرتبه به ترکیب اصلی بارسا رسید، ولی با مشکل قلبی مواجه شد و بعد از مراجعه به بیمارستان برای او ۳ ماه استراحت مطلق نوشته شده.

حالا باید دید ژاوی با این بحران چگونه کنار خواهد آمد؟ بعید نیست با توجه به کمبود مهره و کم‌تجربگی خیلی از بازیکنان تیم، ژاوی تصمیم بگیرد در زمستان بازیکن‌های جدیدی را به لیست بارسلونا اضافه کند. مشخصاً او دوست ندارد در همین ابتدای کار با کسب نتایج ضعیف، هواداران بارسلونا را بیش از پیش ناامید کند.

برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی