طالع بینی متولدین ماه‌های مختلف دوشنبه ۲۲ شهریور تا یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

طالع بینی یک سرگرمی مورد علاقه برای خیلی از افراد است. داستان جذابی که از دل رمز و راز تاریخ و میل به دانستن آینده و کنترل آن بر می‌آید. طالع بینی متولدین ماه‌های مختلف از دوشنبه ۲۲ تا یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ را در ادامه بخوانید.

کد خبر: ۱۰۸۳۵۰
۱۱:۰۵ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

دیدارنیوز: طالع بینی متولدین ماه‌های مختلف از ۲۲ تا ۲۹ شهریور سرشار از نکات سرگرم کننده‌ای که می‌تواند برای شما جالب باشد. فقط یادتان باشد که طالع بینی بخشی از ادبیات است نه علم! به آن به عنوان یک سرگرمی مفرح نگاه کنید!

طالع‌بینی متولدین فروردین؛ ۲۲ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

دوشنبه تا پنجشنبه احساس می‌کنی عمیق‌تر به دنیای درون خودت و به دنیای اطرافت متصل هستی، پس منتظر باش که رابطه عمیق‌تری را با آدم‌های اطرافت تجربه کنی. عشق را عمیق‌تر تجربه خواهی کرد و حتی منتظر باش که عواطف جدیدی را تجربه کنی. وابستگی‌های خانوادگی قوی‌تر خواهد شد و دستی پنهان دوباره تو را به خانواده نزدیک‌تر خواهد کرد. انتظار گفتگو‌هایی را در خانواده داشته باش که کمک می‌کند برخی زخم‌های قدیمی التیام پیدا کند. خلاصه در این روز‌ها راحت باش و عواطفت را آزادانه‌تر و راحت‌تر بیان کن چه در خانواده و چه بین دوستان و همکاران.

جمعه تا یکشنبه ذهن آرام و روشنی داری و برای همین مذاکرات کاری را بهتر و متعادل‌تر پیش می‌بری. افکار و عقایدت حتی برای خودت روشن‌تر می‌شود و به همین دلیل با دیگران هم راحت‌تر پیش خواهی رفت. همین ذهن روشن و قلب آرام این روز‌ها را تبدیل به موقعیتی درخشان می‌کند برای یادگرفتن، رفتن به قلب مذاکره‌های سخت، معامله‌های خُرد و جلساتی برای فعالیت‌های اجتماعی و خیرخواهانه.

با لبخند منتظر یک خبر خوب باش، یک دوستی جدید یا یک قرارداد کاری خوب جایی همین اطراف منتظر توست.

طالع‌بینی متولدین اردیبهشت؛ ۲۲ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

دوشنبه تا پنجشنبه باید بیشتر از روز‌های معمول احساس مهربانی و همدلی با اطرافیان می‌کنی، یک ایده‌آل‌گرایی ذهنی که همه‌چیز را مثبت می‌بیند. احساس نیاز می‌کنی که مسیری معنوی در پیش بگیری مثلا یک مراقبه طولانی یا یک دعای نجات‌بخش. نگران نباش راه را گم نکرده‌ای، همه ما در روز‌های سخت نیاز داریم که با خودمان زمان باکیفیت‌تری بگذرانیم. همین کار باعث می‌شود که احساس بهتری نسبت به اطراف داشته باشیم، بحران‌ها را از سر بگذرانیم بی‌اینکه به سلامت روان‌مان آسیبی وارد شود بنابراین به صدای درونت گوش کن که برایت آرامش و امنیت خاطر خواهد آورد. اگر در رابطه عاطفی جدی هستی این روز‌ها پیوند معنوی عمیق‌تری را تجربه خواهی کرد و اگر نیستی کسی را ملاقات می‌کنی که پتانسیل یک رابطه عاطفی عمیق را دارد، اطرافت را درست نگاه کن.

جمعه تا یکشنبه وقت خیلی خوبی است که با آرامش و به دور از تنش تغییراتی را در زندگی شخصی بدهی که شاید مدتهاست کم و بیش به آن‌ها فکر می‌کنی، تغییراتی در زندگی شخصی، در رابطه عاطفی، حتی در دکوراسیون خانه یا عادت‌های روزانه. این تغییرات ممکن بود روز‌های دیگر تو را غمگین یا افسرده کند، ولی حالا آمادگی آن را داری که بدون زخمی عمیق آن را انجام دهی. ارتباط عمیق با ناخودآگاه کمک می‌کند تا این روز‌های سخت را به بهترین شکل بگذرانی و حتی شاید رابطه جدیدی را شروع کنی.

طالع‌بینی متولدین خرداد؛ ۲۲ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

دوشنبه تا جمعه خیلی متمرکز هستی، یک نیروی درونی قوی تو را می‌کشاند که کار‌های عقب افتاده یا کار‌هایی که خیلی دوست داشتی، ولی به دلایل مختلفی عقب می‌انداختی را تمام کنی. مخلوطی از تلاش، شانس خوب و قدرت باعث می‌شد تغییری بزرگ در زندگیت اتفاق بیفتد، چیزی که شاید مدتی است انتظار آن را می‌کشی: موفقیت کاری، معامله خوب، سفر، خبر سلامتی یا یک ارتقا درجه در کار.

حواست باشد که فرصت خوبی است در زندگی تا به کسانی کمک کنی که در اطراف تو هستند، ولی به اندازه تو خوش‌شناس نبوده‌اند. بخشندگی تو باعث می‌شود دوستانی پیدا کنی که با نفوذ و مهم هستند.

شنبه و یکشنبه احساسات قوی‌تر می‌شوند، احساس می‌کنی لطیف‌تر، رقیق‌تر، رومانتیک‌تر یا همدل‌تر هستی. خیلی بیشتر از قبل نسبت به احساسات اطرافیانت حساس هستی، به غریزه‌ات اعتماد کن به‌خصوص در مورد رابطه عاطفی. اگر در رابطه هستی احساساتت را خرج رابطه کن و نترس، اگر در رابطه نیستی ممکن است رابطه جدیدی در حال شروع شدن باشد که می‌توانی در آن پیش بروی.

برای اینکه به خودت و احساساتت نزدیک‌تر باشی می‌توانی مراقبه کنی یا عبادت یا یک خلوت با کیفیت با خودت داشته باشی، کمی سروصدا‌های آن بیرون را خاموش کن و با خودت باش.

طالع‌بینی متولدین تیر؛ ۲۲ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

دوشنبه تا جمعه برای تو حامل تجربه‌های خیلی عمیق و خیلی شدید خواهد بود، نگران نباش چراکه قدرت نفوذی که در تو هست به این اتفاقات پیروز می‌شود، نه‌تن‌ها بر این اتفاقات پیروز می‌شود که نفوذ تو را بر اطرافیانت بیشتر می‌کند. نترس و به قدرت درونی که داری اتکا کن. کار‌هایی داری که ناچار باید با آدم‌های قدرتمند یا بانفوذ چانه‌زنی کنی که ممکن است رئیس یک اداره یا مدیرعامل یک شرکت باشد، کمی سخت است، ولی به خوبی پیش خواهد رفت. عزت نفس بالاتر کمک می‌کند که تاثیر بهتری روی آدم‌های قدرتمند اطرافت داشته باشی، پس اگر خواسته‌ای داری مطرح کن، ولی عزت نفس را فراموش نکن.

شنبه و یکشنبه فکر‌های عمیق و برخورد‌های پرتنش با اطرافیان دیده می‌شود. وقت خوبی است برای اینکه با خودت زمان بیشتری بگذرانی، روی موضوعی تحقیق کنی یا مسئله‌ای را که مدتی است برایت مبهم مانده باز کنی. اما مراقب باش که به دام اطلاعات غلط یا خرافه یا روش‌های عجیب و غریب برای حل مشکلاتت نیافتی، چون این امکان برایت وجود دارد.

در تنش‌ها و بحث‌ها و دعوا‌هایی که پیش می‌آید، ذهنت را آرام نگه دار و سعی کن هرچه می‌توانی دورتر و بالاتر را ببینی، دعوا و تنش برای همه هست، هرچه خونسردتر باشی نتیجه بهتری می‌گیری و آسیب کمتری می‌بینی. همواره از خودت بپرس آیا این بحث به زحمتش می‌ارزد یا نه؟

طالع‌بینی متولدین مرداد؛ ۲۲ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

برای متولد مرداد هفته سختی در پیش است. دوشنبه و سه‌شنبه خیلی مراقب خودت باش، چون فتنه‌ای در جریان است که ممکن است خیلی به تو صدمه بزند، تعادلی ظریف را با اطرافت حفظ کن تا کمتر آسیب ببینی. در این دو روز خیلی به انرژی‌های منفی اطرافت حساس هستی پس مهم است که نزدیک آدم‌های امن و مثبتی باشی که مطمئن هستی به تو صدمه نمی‌زنند. باش تا خظر بگذرد وگرنه گیجی، شک به خود، عزت نفس ضربه خورده و کلی غم در انتظارت خواهد بود. رابطه‌ای داری که متاسفانه نشانه‌ای از عدم صداقت و فریب در آن خواهی دید. نزدیک آدم‌های امن بمان و از مهربانی آن‌ها آرام بگیر.

چهارشنبه تا یکشنبه وقت خوبی برای فکرکردن و نقشه کشیدن برای آینده است. فکرهایت را مثبت نگه دار، توانایی‌هایت را برای خودت لیست کن، سعی کن تصمیم‌ها را بر اساس واقعیت‌ها بگیری. همه ما گاهی ناچار از تغییری می‌شویم که در لحظه دوستش نداریم، ولی در آینده برایمان نتایج مثبتی می‌آورد. در این روز‌ها آمادگی بیشتری برای معاشرت داری به خودت سخت نگیر و از معاشرت آدم‌ها لذت ببر.

طالع‌بینی متولدین شهریور؛ ۲۲ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

دوشنبه تا جمعه قدرت و نفوذ بیشتر از معمولی احساس می‌کنی که برایت تغییرات مثبت و موفقیت هم به همراه خواهد داشت که ممکن است رشدی معنوی و شخصی، پول یا پیشرفت شغلی باشد. یک میل شدید به اصلاح و تغییر چیزی در زندگی شخصی داری، خوب! خوشحال باش این هفته فرصت این تغییر را خواهی داشت با جریانی که برای تغییر می‌آید همراه شو چرا که همراه‌شدن همانا و نتایج مثبت را درو کردن همان. فقط مراقب باش که این جریان موقتی است و باید به موقع از آن دست بکشی وگرنه تغییرات به تو آسیب خواهد زد.

اگر بتوانی آدم‌های اطرافت را برای یک کار خیر همراه کنی به تو آرامش زیادی خواهد رساند.

شنبه و یکشنبه برایت عقل و منطق بیشتری می‌آورد. در امور مربوط به شغلت می‌توانی رئیس و همکار‌ها را شگفت‌زده کنی، ایده‌هایت پذیرفته می‌شود و وقت خوبی است برای اینکه تقاضای پیشرفت شغلی یا افزایش حقوق داشته باشی، احتمال اینکه پذیرفته شود زیاد است. چون قدرت نفوذت بالاتر رفته در رابطه عاطفی هم می‌توانی یک قدم جلوتر بروی.

طالع‌بینی متولدین مهر؛ ۲۲ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

دوشنبه تا جمعه برای متولد مهر روز‌های خوبی است، چون به‌نظر می‌رسد شادی و خوش‌بینی که نیاز داری راحت‌تر و سریع‌تر از راه می‌رسد. بیشتر از قبل احساس می‌کنی آمادگی روابط اجتماعی داری پس منتظر باش که دقایق خوبی با پارتنر، خانواده و حتی همکاران و اطرافیان دیگر در انتظارت است. لازم نیست برای هر موضوعی با عجله و قطعی تصمیم بگیری، می‌توانی به خودت زمان بدهی و موقعیت را مزه‌مزه کنی. خوب است در این روز‌ها رویاپردازی را کنار نگذاری گاهی از دل رویاپردازی‌ها و تخیل‌ها، تصمیمات خوبی بیرون می‌آید. به مراقبه فکر کن یا عبادت یا هر خلوت با کیفیتی با خودت، مدتی است با خودت معاشرت نکرده‌ای و لازم است. چرا که شنبه و یکشنبه طوفانی در راه است. یک بحث و جدل خیلی تند به تو نشان می‌دهد که در مورد کسی چطور فکر می‌کنی و همین‌طور نشان می‌دهد که او در مورد تو چه فکری می‌کند. رابطه‌ات یا یک درجه عمیق‌تر می‌شود یا تو احساس می‌کنی که زمانِ رفتن است. سراغ یک عادت قدیمی بد می‌روی عادتی مثل سیگار کشیدن یا نوشیدن الکل. می‌توانی با تکیه بر ناخودآگاه عمیق و قدرت شخصیتت رفتار‌ها و عادت‌هایت را کنترل کنی. نگران نباش، توانایی‌هایی تو از سختی‌ها بیشتر است.

طالع‌بینی متولدین آبان؛ ۲۲ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

دوشنبه تا جمعه احساس می‌کنی باید حتما موفق شوی، اشکالی هم ندارد این احساس باعث می‌شود متمرکزتر و باهدف‌تر کار کنی و به هدف هم خواهی رسید. اگر وسواس فکری داری آن را متمرکز کن بر کار و تلاش کن جنبه مثبت آن را تقویت کنی وگرنه ضربه خواهی خورد. در این روز‌ها خیلی جذاب به نظر می‌رسی، هم صورتت می‌درخشد و هم بدنت جذاب است، همین جذابیت باعث می‌شود نفوذت روی اطرافیان بالا برود پس صدایت را صاف کن و اگر چیزی می‌خواهی بگو، احتمال اینکه آن را به دست بیاوری زیاد است. این قدرت نفوذ تا جایی کار می‌کند که از آن سوءاستفاده نکنی پس مراقب باش.

شنبه و یکشنبه در مرکز توجه خواهی بود، زیر نورافکن‌های اطرافیان. رفتاری را انتخاب کن که تهدید کننده نباشد و به اطرافیان اطمینان بدهد که خطری از جانب تو آن‌ها را تهدید نمی‌کند این کار آن‌ها را متقاعد می‌کند که به میل تو رفتار کنند. هارمونی درونی که تجربه می‌کنی به تو این اجازه را می‌دهد که ارتباط بهتری با اطرافت برقرار کنی برای حفظ این هارمونی، شعر بخوان، برقص، موسیقی گوش بده و بگذار تجربه‌های سخت با همین فعالیت‌های ساده از تنت بیرون بروند. این هفته، هفته عشق نیست پس سراغ رابطه جدید نرو و اگر در رابطه هستی محتاط باش.

طالع‌بینی متولدین آذر؛ ۲۲ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

دوشنبه و سه‌شنبه گیج و ناامید و ترسان خواهی بود. در رابطه احساس گناه می‌کنی، احساس ترک‌شدن و ناکافی بودن. همین‌جا دست نگه دار و کاری نکن، هر فعالیت غیرطبیعی برای بهتر کردن اوضاع منجر به رسوایی، شایعات بی‌اساس یا ازدست‌دادن می‌شود. در این دو روز رو راست باش، ولی هیچ تصمیم مهم و جدی نگیر. احساس میکنی نمی‌توانی کار کنی، خسته و بی‌حوصله هستی بدون دلیل خاصی، این روز‌ها می‌گذرد نگران نباش و سعی کن مراقبه کنی یا با آدم‌های امن و مثبت اطرافت وقت بیشتری بگذرانی. انرژی از دست رفته دوباره برخواهد گشت.

چهارشنبه تا یکشنبه روز‌هایی است که کم‌کم روشنی افکارت برمی‌گردد و سهم و جایگاه خودت را در زندگی می‌بینی. یا این بینش درونی عمیق وقت خوبی است برای اینکه به تغییر یا برنامه‌های بلندمدت‌تری فکر کنی. در این روز‌ها تفکر مثبت یا حرف‌های برانگیزاننده‌ات حتی برای دیگران هم مثبت است. خوش‌بینی را حفظ کن، چون خبری خوب جایی همین نزدیکی‌ها منتظر است تا به تو برسد. هفته سخت شروع شد، اما به خوبی تمام می‌شود.

طالع‌بینی متولدین دی؛ ۲۲ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

برای دوشنبه تا پنجشنبه آماده باش که برایت اشتیاق و انرژی زیادی برای کار کردن هدیه می‌آورد. همین قدرت و انرژی سطح اعتماد به نفست را بالاتر برده و ایگوی بزرگتری خواهد ساخت که باید مواظبش باشی تا به اطرافیانت آسیب نزند، تو خوبی، ولی الزاماً از همه بهتر نیستی و بیشتر تلاش نمی‌کنی. توان و تمرکزی که نشان می‌دهی به تو قدرت کاریزمایی می‌دهد که دیگران را با تو همراه می‌کند، هیچ کارمای بدی در استفاده از این کاریزما و همراه کردن دیگران نیست به شرطی که از آن سوءاستفاده نکنی. آدم‌ها می‌خواهند در اطراف تو باشند آن‌ها را بپذیر و یک موقعیت برد-برد برای خودت و آن‌ها درست کن. این کاریزمای قوی برای زندگی عاطفی هم مثبت است و باعث جذب آدم‌ها به تو می‌شود، اطرافت را خوب نگاه کن.

جمعه تا یکشنبه با خوش‌شانسی شروع می‌شود. وقت بسیار ایده‌آلی است برای شروع یک پروژه جدید و رسیدن به اهداف. کمی مقاومت در برابر آن خواهد شد، اما در برابر موافقت و همراهی که در اطرافیان می‌بینی به نظر نخواهد آمد. وقت خوبی است برای پول درآوردن پس این هفته امور معنوی را کمتر کن و روی پروژه‌های مادی متمرکز شو. سفر رفتن یا کمی خواندن و یادگرفتن افق‌های پیش رویت را گسترده‌تر خواهد کرد.

طالع‌بینی متولدین بهمن؛ ۲۲ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

دوشنبه تا پنجشنبه اوضاع خوبی است، در درونت احساس آرامش و هماهنگی و حضور می‌کنی. در اطرافت یک ماجرای داغ دراماتیک عاطفی در جریان است، اما تو آنقدر نسبت به آن خونسرد هستی که آسیبی به تو نمی‌تواند برساند. پس وقت خوبی است که مشکلات و ابهاماتی که اخیراً در رابطه‌ها داشته‌ای را مطرح کنی و نتیجه بگیری، اسیر التهاب وضعیت نشو. رابطه عاطفی که داری قوی‌تر خواهد شد و وابستگی عاطفی شدیدتری ایجاد می‌شود.

جمعه تا یکشنبه انرژی‌های اطرافت را به طرز شگفت‌انگیزی بهتر دریافت می‌کنی، بهتر می‌فهمی و تاثیر بیشتری روی تو خواهد داشت، مراقب خودت باش، چون در چنین شرایطی خیلی آسیب‌پذیر هستی. هرچند این فهم موثر را می‌توانی مثل یک ابزار مفید در روابطت به کار ببری، آدم‌ها را از خودشان هم بهتر درک می‌کنی. اطرافیان برای همین دور تو جمع می‌شوند، چون آن‌ها را درک می‌کنی و همدلانه برخورد می‌کنی. وقت خوبی است برای اینکه ایده‌های خلاقانه‌ات را بنویسی و به انجام دادن‌شان فکر کنی.

طالع‌بینی متولدین اسفند؛ ۲۲ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

دوشنبه تا پنجشنبه فرصت‌هایی برایت باز می‌شوند که بتوانی قدرت شخصی‌ات را بالاتر ببری. همین باعث می‌شود اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنی و جرئت کنی چیز‌هایی را در زندگی اصلاح کنی یا تغییر بدهی. قدرت بیشتری برای رسیدن به اهدافی که برای خودت گذاشته‌ای داری پس تردید نکن و پیش برو. رابطه‌ات در این روز‌ها شدت عاطفی بیشتری خواهد داشت، نترس و از آن لذت ببر. وقت آن شده که از کسی کمک بگیری تا کارت بهتر پیش برود آن شخص می‌تواند رئیس باشد، کسی در فامیل باشد که به او اطمینان داری یا دوستی باشد که تجربه‌اش از تو بیشتر است. در پرسیدن و کمک گرفتن تردید نکن.

جمعه تا یکشنبه تغییراتی در زندگی تو یا اطراف تو اتفاق می‌افتد که برای تو نتیجه مثبتی دارد هرچند ممکن است در لحظه اول خیلی خوشحال نشوی. این تغییر احتمالاً برای تو قدرت بیشتر یا پول بیشتری همراه خواهد داشت. از تو انتظار می‌رود این موقعیت انتقالی را کنترل و مدیریت کنی و تو این کار را خواهی کرد هرچند در دلت تردید‌هایی هست. موضوعاتی از جنس سیاست، مذهب یا قانون احتمالاً نقش مهم‌تری نسبت به قبل در زندگیت خواهند داشت که دائمی نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: