تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

طالع بینی متولدین ماه‌های مختلف دوشنبه ۲۹ شهریور تا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰

طالع بینی سرگرمی پر رمز و راز و مورد علاقه خیلی از افراد است. داستانی که با رمز و ابهام از آینده‌ای می‌گوید که احتمالا مهم‌ترین دغدغه ذهنی خیلی از ماست. طالع بینی متولدین ماه‌های مختلف دوشنبه ۲۹ شهریور تا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ را بخوانید.

کد خبر: ۱۰۹۲۰۱
۱۷:۵۵ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

طالع بینی متولدین ماه‌های مختلف ۱۴۰۰

دیدارنیوز: آینده موضوعی است که ذهن همه ما را به خود مشغول می‌کند. در کنار همه پیش بینی‌های منطقی و تدابیر لازم، طالع بینی هم یک سرگرمی برای مشغول شدن به آینده است! طالع بینی متولدین ماه‌های مختلف دوشنبه ۲۹ شهریور تا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ را در ادامه بخوانید. 

طالع بینی متولدین فروردین از دوشنبه ۲۹ شهریور تا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰

دوشنبه و سه‌شنبه وقت خوبی است برای معاشرت به‌خصوص برای معاشرت عاشقانه! اگر در رابطه هستی حتما وقتی برای معاشرت باز کن و اگر در رابطه نیستی، یک دورهمی کوچک با خانواده یا دوستان ترتیب بده. این دو روز برای متولد فروردین جذابیت به همراه دارد و این یعنی وقت خوب برای دیت کردن یا پیدا کردن دوستان جدید. اگر به این جذابیت، چاشنی آرامش و منطق را هم اضافه کنی دیگر کسی توان مقاومت در برابر تو ندارد. از این فرصت برای حل کردن مسائل ارتباطی که در خانواده یا محل کار داری استفاده کن. یک مدل موی جدید یا یک دست لباس جدید هم زیبایی و جذابیتت را تکمیل خواهد کرد.

چهارشنبه تا یکشنبه روی کار متمرکز شو، اگر کار سختی را به تعویق انداخته‌ای حالا وقت رسیدگی به آن است. اگر با اخلاق کاری خوب و متمرکز ادامه بدهی، در محل کار به‌خوبی شناخته خواهی شد و احترام و حتی ارتقاء شغلی خواهد شد. صبرت را زیاد کن، بر خودت مسلط باش و با خونسردی رفتار کن؛ این‌ها به این معنی نیست که اذیت نمی‌شوی بلکه به این معنی است که این ناراحتی را بالافاصله و بدون فکر ابراز نمی‌کنی. این مهارت‌ها در این هفته به کارت خواهد آمد.

طالع بینی متولدین اردیبهشت از دوشنبه ۲۹ شهریور تا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰

دوشنبه تا جمعه تجربه عاطفی خیلی عمیقی در پیش است که یکی از رابطه‌های نزدیکت (دوستی، عاشقانه یا عاطفی) را متحول خواهد کرد، اما نگران نباش این تحول باعث عمیق‌تر شدن رابطه می‌شود. وقت خوبی است برای متولد اردیبهشت که کمی دغدغه‌ها یا نگرانی‌ها یا حتی عادت‌های بدش را گنار بگذارد و دست از هیجانات شدید عاطفی بردارد. این هفته برای تو، هفته تعادل است پس به آنچه در درونت حس می‌کنی اعتماد کن و آرام باش و ببین که چه لذتی از بودن با دوستان، خانواده، پارتنر یا حتی همکارانت خواهی برد. همه آن‌ها اشکالاتی دارند، ولی با آرامش از آن‌ها رد شو. احتمال دارد فرد جدیدی را در این هفته ملاقات کنی که آدم مهمی در زندگی تو خواهد شد، پس اطرافت را خوب نگاه کن.

شنبه و یکشنبه احساسات و عواطف متغیری خواهی داشت و به همین دلیل خیلی احتمال دارد که یک تنش ارتباطی برایت پیش بیاید. اگر در حال دیت کردن هستی ممکن است فکر کنی باید استانداردهایت را پایین بیاوری فقط برای اینکه تنها نمانی، به این موضوع آگاه باش و فکر نکن حتما نیاز است در این دو روز تصمیم بگیری. اگر در رابطه انطور که می‌خواهی لذت نمی‌بری به جای ناراحتی و گوشه‌گیری و دعوا سعی کن خودت را با یک خوراکی خوشمزه یا یک فیلم جذاب خوشحال کنی تا وقتی زیاده‌روی نکرده‌ای راه حل خوبی است.

طالع بینی متولدین خرداد از دوشنبه ۲۹ شهریور تا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰

دوشنبه و سه‌شنبه برای متولد شهریور، حساسیت فوق‌العاده و قدرت درک می‌آورد. انگار که ناگهان پرده از روی برخی مسائل برداشته می‌شود و قادر به درک آن‌ها خواهی بود در حالیکه مدت‌ها برایت علامت سوال بودند. کسی در این دو روز تاثیر عمیقی بر تو و زندگی تو خواهد داشت. با یک نفر بر سر موضوعی یک بحث شدید خواهی داشت که می‌تواند نقطه آغاز یک رابطه عاطفی باشد. این هفته به درون خودت بیشتر نگاه کن، در مورد خودت چیز‌های بیشتری خواهی فهمید، وقتی فهمیدی خودت را قضاوت منفی نکن.

چهارشنبه تا یکشنبه هم اعتماد به نفس و هم قدرت و جاه‌طلبی این را داری که سخت‌ترین کار‌ها را انتخاب کنی و در کمترین زمان به نتیجه برسانی. از این قدرت در هر مسئله‌ای که علاقه داری استفاده کن، چون می‌توان کارآمدترین راه را برای به نتیجه رسیدن پیدا کنی. اگر در رابطه نیستی، یک سورپرایز جدید در راه است با همین جدیت و تلاش به سمتش برو!

طالع بینی متولدین تیر از دوشنبه ۲۹ شهریور تا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰

دوشنبه تا جمعه هیجان و اشتیاق یک ماجرای رومانتیک برای متولد تیر دیده می‌شود. اگر در رابطه هستی، احتمالا هیجان جدیدی را تجربه خواهی کرد که تا به حال نکردی. مثلا منتظر باش تا در خانه اتفاقات هیجان‌انگیزی بیفتد یا در محل کار هدیه‌ای به دستت برسد که انتظارش را نداری. منتظر غیرمنتظره‌ها باش حتی وقت کار‌های روتینی مثل خرید کردن. حتی شانس یک هدیه مالی، ارتقا حقوق یا برنده شدن در یک قرعه‌کشی هم هست.

شنبه و یکشنبه وقت خوبی برای آرامش داشتن و استراحت کردن پیش پارتنر یا در یک دورهمی دوستانه کوچک. از دورهمی بیشتر از قبل لذت می‌بری به خاطر آرامش درونی خودت و هارمونی که احساس می‌کنی. این روز‌ها توانایی بیشتری برای ابراز علاقه داری پس حتما از آن استفاده کن و به افراد نزدیک و به خصوص پارتنرت بگو که چه احساسی نسبت به او داری. منفی‌ها را هم بگو، ولی بیشتر روی مثبت‌ها متمرکز باش. اگر کمی مهارت‌های اجتماعی و منطق هم به رفتارت اضافه کنی وقت خوبی است برای تقاضای چیزی که مدتهاست به آن فکر می‌کنی.

طالع بینی متولدین مرداد از دوشنبه ۲۹ شهریور تا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰

دوشنبه و سه‌شنبه وقت بسیار خوبی است برای تقریبا هرکاری ، چون متولد مرداد آمادگی دارد که تقریبا از معاشرت با همه اطرافیانش لذت ببرد. محبوبیت متولد مرداد در این هفته تقریبا برای به سرانجام رساندن هر ماجرا یا تقاضای هرچیزی کافی و مناسب است، از آن استفاده کن و لذت ببر و اصلا احساس گناه یا کارمای منفی نداشته باش. مثلا وقت خوبی است که از کسی چیزی بخواهی، برای گرفتن وام اقدام کنی یا کمکی از خانواده بگیری. ممکن است بخواهی سراغ سروسامان دادن رابطه از دست رفته‌ات بروی، برو و موفق هم خواهی شد، اما حواست باشد که رابطه‌ها به دلایل مهمی از دست می‌روند، می‌توانی آرامش را در آدم‌ها و کار‌های دیگری هم جستجو کنی.

چهارشنبه تا یکشنبه همان انرژی مثبت و تمرکز برقرار است. زمان بگذار و برای دست کم یک ماه آینده برنامه‌ریزی کن، چون در این روز‌ها تمرکز زیاد روی جزئیات و حس مثبت باعث می‌شود برنامه‌ات کارایی زیادی داشته باشد. وقت آن است که از حاشیه‌های اطراف بگذاری و یک برنامه پیشرفت خیلی منسجم برای خودت بریزی، حاشیه همیشه هست، اما فرصت پیشرفت همیشه به دست نمی‌آید حتی اگر نتیجه‌اش بلافصله نمایان نشود.

طالع بینی متولدین شهریور از دوشنبه ۲۹ شهریور تا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰

دوشنبه تا جمعه یک حس درونی دائما می‌گوید که باید چیز جدیدی شروع کنی و واقعیت این است که آزادی و توان خوبی هم برای انجامش داری. اما مراقب باش، جدید‌ها همیشه خوبند، اما قدیمی‌ها هم کارکرد‌های خودشان را دارند. تصمیم عجولانه نگیر. به هرحال این هفته برای متولد شهریور هفته هیجان است، حالا هیجان ممکن است در کار باشد یا در رابطه عاطفی یا حتی در بازی و ورزش. در یک روز‌ها جذابیتی داری که فرصت خوبی است برای دیت کردن و لذت بردن از تاثیر خودت بر دیگران. شخص جدیدی وارد زندگیت می‌شود که احتمالا بسیار متفاوت با حلقه آدم‌های اطراف توست، فردی بسیار جذاب و البته روشنفکر.

شنبه و یکشنبه از تعادل خوبی که بین کار و خانه هست لذت ببر. به‌خصوص خانواده در این دو روز کار‌ها را برایت راحت خواهد کرد چرا که آماده است آنچه از محبت، حمایت یا حضوری که نیاز داری را به تو بدهد از ان استفاده کن بدون اینکه احساس دین کنی در وقت مناسب تو هم برای آن‌ها جبران خواهی کرد. احتمال دارد برای ارائه کاری که انجام داده‌ای به جمع بزرگی دعوت شوی، نگران نباش همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

طالع بینی متولدین مهر از دوشنبه ۲۹ شهریور تا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰

دوشنبه تا چهارشنبه فکرت عمیقا درگیر و روابطت با دیگران دچار تنش خواهد، پس برای متولد ماه مهر در این چند روز بهتر است که سرگرم کار و تحقیقات و بازکردن گره از مشکلات قدیمی‌اش باشد. حواست باشد که در این روز‌ها آمادگی ذهنی زیادی داری برای افتادن در دام تئوری‌های توطئه و نظریات رادیکال خرافاتی. در این هفته لازم نیست به هرچیزی که فکر کردی به زبان بیاوری، هر حرفی را چند بار مزه مزه کن بعد بگو وگرنه باید منتظر انواع و اقسام تنش‌ها، بحث‌ها، انتقادات و تعارض‌ها باشی که به سمتت بیاید. راه امن و بی‌خطر را برو، ذهنت را باز و هشیار نگه دارد و اصلا درگیر حاشیه نشو.

پنجشنبه تا یکشنبه آمادگی ذهنی، اشتیاق و تمرکز بیشتری داری برای اینکه نقشه راه آینده‌ات را بریزی. کار سخت و انضباط شخصی همیشه برای تو احترام و حمایت آورده این بار هم همینطور خواهد بود. ترکیب احتیاط و شجاعت، ترکیبی بسیار عجیب، اما بسیار کاراست که تو استفاده از ان را بلدی، دوباره هم آن را به کار بینداز و از نتیجه آن لذت ببر به‌خصوص برای تصمیمی که نیاز به ریسک دارد. اعتماد به نفس قوی و جذابیت ظاهری، دیت خوبی را برایت رقم خواهد زد. هرچند وقت خوبی است که رابطه طولانی‌مدت و تعهد بیشتر از قبل فکر کنی.

طالع بینی متولدین آبان از دوشنبه ۲۹ شهریور تا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰

دوشنبه تا پنجشنبه احساس می‌کنی حتما باید اتفاق یا تغییری در زندگی عشقی‌ات بیافتد. احتمالا این اواخر کمی تنش یا ناپایداری در رابطه تجربه کرده‌ای، اما حواست باشد که برای متولد آبان کمی ذهن بازتر، کوتاه آمدن یا سازگاری کردن می‌تواند رابطه را بر ریل قدیمی‌اش نگه دارد. این روز‌ها برای متولد آبان روز‌های خوبی برای تجربه کار‌های خلاقانه است، چیزی بنویس یا نقاشی کن یا دست‌کم بیشتر با هنر وقت بگذران.

جمعه تا یکشنبه برای هرجور معاشرتی مناسب است، چون متولد آبان گرم، خوش‌خلق و مهربان‌تر از همیشه است. بیشتر از همیشه به نیاز‌های عاطفی آدم‌های اطرافت حساس هستی و می‌فهمی و سعی می‌کنی قدمی برداری که بعث می‌شود ارتباطت با آدم‌های نزدیک زندگیت بهتر شود. دیگران در اطراف تو احساس امنیت بیشتری می‌کنند و از عواطف و احساساتشان حرف می‌زنند، امین آن‌ها باش و اگر نیاز به شانه‌ای داشتند برای گریه کردن دریغ نکن، کارمای مثبت این کار به زودی به تو برخواهد گشت.

طالع بینی متولدین آذر از دوشنبه ۲۹ شهریور تا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰

دوشنبه و سه‌شنبه احساس آزادی بیشتری برای بیان احساسات و افکار خود داری، همین کمک خواهد کرد که بتوانی به آدم‌های اطرافت بگویی که واقعا در مورد آن‌ها چه فکری می‌کنی، احساساتت را صادقانه بگو، اما لازم نیست همه را یکجا بگویی. آدم‌ها برای صداقت تو تحسینت خواهند کرد، بعید است که این بیان صریح منجر به جنگ و دعوایی بشود، اما اگر شد با نهایت خونسردی آن را مدیریت کن، چون تو به هرحال حرفت را زده‌ای. برای متولد آذر وقت خوبی است که از حق خودش دفاع کند بی‌اینکه متهم به خودخواهی شود. همین ایستادگی برای اطرافیان جذاب‌ترت می‌کند پس پشت همه این اتفاقات منتظر یک دیت خوب هم باش.

چهارشنبه تا یکشنبه کار عقب‌افتاده‌ای را که نیاز به صبر وحوصله و کار بر جزئیات دارد تمام کن، بعید است در هفته‌های پیش رو اخلاقت اینقدر خوب باشد که به این کار برسی. علاوه بر این فرصت داری تا خشم یا ناراحتی را با کار سخت، اما خلاقانه جبران کنی. تلاش‌های تو منجر به دستاوردی خواهد شد که در آینده به آن افتخار خواهی کرد و برایت احترام و ارتقا شغلی به همراه خواهد آورد. پس وقت آن است که چاقو‌ها را تیز کنی و کار را پیش ببری، احساسات منفی خود به خود محو خواهند شد.

طالع بینی متولدین دی از دوشنبه ۲۹ شهریور تا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰

دوشنبه تا جمعه اتفاقات مثبتی در راه است؛ تغییرات و هیجان در کار یا عشق یا هر دو. رابطه رومانتیک جدیدی محتمل است به‌خصوص از راه دیت اینترنتی. وقت خوبی است برای متولد دی ماه که یک حرکت هیجان‌انگیز در زندگیش بکند مثلا لباسی از یک مزون سفارش بدهد، جواهری که دوست دارد را بخرد یا خودش را به یک ناهار اشرافی دعوت کند. قوای خلاق ذهنت بسیار آماده و حساس است و آماده برای اینکه از هر اتفاق ساده‌ای یک استایل منحصر به فرد درست کند. سورپرایز‌ها در راه هستند حالا یا یک دعوت اختصاصی، یک هدیه غیرمنتظره یا حتی یک پیشنهاد بی‌شرمانه!

شنبه و یکشنبه را در آرامش سپری کن، وقت خوبی است برای معاشرت با خانواده، دوستان نزدیک یا پارتنر، اما سیاست رابطه را فراموش نکن. وقت خوبی است برای اینکه کم‌کم به جلورفتن در کار (یا رابطه) فکر کنی، چون موانع دیگر به آن سختی که قبلا بودند نیستند. ذهنت آمادگی زیادی برای حساب-کتاب دارد بنابراین اگر چیزی برای خرید و فروش داری الان وقت خوبی است. مدتهاست به تقاضایی فکر می‌کنی که باید از یکی از اطرافیان بخواهی، قدم پیش بگذار و نتیجه به احتمال زیاد منفی نخواهد بود، اگر هم منفی باشد دست‌کم دیگر به آن فکر نمی‌کنی.

طالع بینی متولدین بهمن از دوشنبه ۲۹ شهریور تا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰

دوشنبه و سه‌شنبه بعد از مدتی گیجی، توانایی‌های خودت برایت آشکار می‌شود حالا بهتر می‌دانی که چه چیزی را می‌خواهی و به کدام سمت باید بروی. انتظارات اخیرت از خودت خیلی زیاد بوده است با این حال با کار زیاد می‌توانی به هدف‌ها برسی. به جزئیات توجه کن، مطمئن باش که همه مهارت و دانشت را در کارت به کار گرفته‌ای و از منابعی که در اختیار داری بهترین استفاده را می‌کنی. متولد بهمن قادرست در این هفته به خواسته‌هایش برسد بی‌اینکه لازم باشد به کسی تکیه کند یا احساس تهدید یا رقابت از سوی همکاران را داشته باشد.

چهارشنبه تا یکشنبه هنوز آن انرژی کار سخت و شدید برقرار است، اما پیشنهاد می‌کنم این انرژی را به سمت اهداف بلندمدت‌تری سوق بدهی. ترکیب متناسبی از صبر و جاه‌طلبی تو را درست به جایی که می‌خواهی خواهد رساند حتی اگر اندکی بیشتر طول بکشد. توجه مردان بزرگتر و حرفه‌ای‌تر از خودت را جلب خواهی کرد، به‌خصوص آن‌ها متوجه اخلاق کاری منحصر به قرد، تلاش و دانش تخصصی تو خواهند شد.

حالا که اینقدر مشغول کار هستی، به رابطه‌ات وفادار و پایدار بمان.

طالع بینی متولدین اسفند از دوشنبه ۲۹ شهریور تا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰

دوشنبه تا جمعه روز‌های مهیجی برای زندگی اجتماعی، عشقی یا خلاقیتت در کار خواهد بود. کمی انعطاف بیشتر یا چشم‌انداز پیش‍روتر باعث می‌شود در معاشرت‌های اجتماعی، احساس راحتی بیشتری داشته باشی و از جزئیات بیهوده، آزار نبینی. با ساده‌گیری بیشتر، تمایل دیگران به رابطه با تو بیشتر خواهد شد. احتمال دارد در این هفته یک رابطه دوستان یا رابطه رومانتیک آغاز باشد، هرکدام که باشد احتمال ماندگاری آن در زندگیت زیاد است. یک پول غیرمنتظره در راه است که احتمالا این هفته به دستت خواهد رسید.

شنبه و یکشنبه بیشتر تمایل به ماندن در خانه داری، ولی اگر به جلسه‌ای دعوت شدی برو، چون بیشتر از چیزی که فکر می‌کنی لذت خواهی برد. آدم‌های اطرافت قدردان صداقت، همدلی و حمایت عاطفی هستند که از آن‌ها می‌کنی و این قدردانی را در کلام یا عمل به تو باز می‌گردانند. ارتباط با زنان، به‌ویژه در این هفته برایت بسیار پر منفعت خواهد بود. یک مشارکت در کار بسیار پرسود در طالع متولد اسفند در این ماه دیده می‌شود

برچسب ها: طالع بینی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی