تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

طالع بینی متولدین ماه‌های مختلف از دوشنبه ۱۵ تا یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

طالع بینی یک سرگرمی مورد علاقه برای خیلی از افراد است. داستان جذابی که از دل رمز و راز تاریخ و میل به دانستن آینده و کنترل آن بر می‌آید. طالع بینی متولدین ماه‌های مختلف از دوشنبه ۱۵ تا یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ را در ادامه بخوانید.

کد خبر: ۱۰۷۷۲۶
۱۴:۲۶ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

طالع بینی متولدین ماه‌های مختلف از دوشنبه ۱۵ تا یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

دیدارنیوز: طالع بینی دوشنبه ۱۵ شهریور تا یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ هم مثل همیشه پر است از نکته‌های تلخ و شیرین. گاه توصیه به اعتماد به نفس و گاه نصیحت به احتیاط. فقط یادتان باشد که طالع‌بینی یک سرگرمی است.


بیشتر بخوانید: طالع‌ بینی متولدین ماه‌های مختلف از دوشنبه ۲۲ شهریور تا یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰


طالع بینی متولدین فروردین؛ دوشنبه ۱۵ شهریور تا ۲۲ شهریور

روز‌های سختی است، اما دوشنبه تا چهارشنبه برایت روحیه بهتر، کمی خوش‌بینی و هجومی از مهربانی و عشق به همراه خواهد آورد. دیگران تو را جذاب‌تر می‌بینند چراکه خودت آرامش بیشتری داری و آن سوی مهربان‌تر و پذیراتر شخصیتت را نمایش می‌دهی. وقت بسیار خوبی است برای دیت کردن یا راحت‌شدن از دست یک رابطه پر از اضطراب. خوش‌شانسی در روابط عاطفی هم‌زمان در جنبه‌های دیگر زندگی هم خودش را نشان می‌دهد، هدیه‌ای ارزشمند، تشویق یا پیشنهاد‌های کاری خوب یک جایی منتظر تو نشسته.

پنجشنبه تا یکشنبه فرصت‌هایی هست که اگر خوب به آن‌ها توجه کنی می‌تواند مسیر زندگی را در کوتاه‌مدت عوض کند، این تغییر مثبت است از آن نترس. تغییری است که به تو پول بیشتر، قدرت بیشتر یا نفوذ بیشتری در کار و زندگی خواهد داد. احتمالاً در این هفته باید مسئولیتی را در یک گروه کاری یا دوستی بپذیری، به غریزه درونی اعتماد کن و بپذیر. تجربه خوبی خواهد بود. مسائلی در پیش است که خیلی در کنترل تو نیست، اما بر زندگی تو تاثیر می‌گذارد چیزی در سیاست، مسئله‌ای حقوقی، تحصیلی یا حتی سفری پیش‌بینی نشده

طالع بینی متولدین اردیبهشت؛ دوشنبه ۱۵ شهریور تا ۲۲ شهریور

دوشنبه تا چهارشنبه احساس آرامش و بهبودی باعث می‌شود زندگی آرام‌تر بگذرد. باید تلاش کنی زندگیِ کاری و زندگی شخصی را در یک تعادل نگه داری تا این هارمونی بهتر کار کند و حال بهتری داشته باشی. وقت بسیار خوبی است برای دوستی‌های جدید یا عمیق‌تر کردن رابطه با همین دوستان فعلی. زنی قدرتمند در این هفته برای تو نصیحت‌های مهمی دارد که در زندگیت موثر است، برای شنیدن حرف‌هایش وقت مناسبی بگذار.

پنجشنبه تا یکشنبه روی موضوعاتی وقت بگذار و متمرکز کار کن که سر شوقت می‌آورد. ترکیبی از تلاش خودت و شانس و اقبال خوب در این چند روز کمک می‌کند که به سرعت پیش بروی و یک تغییر بزرگ در زندگی را آغاز کنی. احتمال دارد در این هفته یک سفر کاری پیش بیاید، فرصتی برای کمک کردن به کسانی که به اندازه تو خوش‌شناس نبوده‌اند. بخشندگی تو نسبت به این آدم‌ها، جایی در زندگی به تو برمی‌گردد پس از کمک دریغ نکن.

طالع بینی متولدین خرداد؛ دوشنبه ۱۵ شهریور تا ۲۲ شهریور

دوشنبه تا چهارشنبه احساس آرامش می‌کنی و برای معاشرت کردن آماده‌ای، کسانی در اطراف تو غمگین هستند از این فرصت استفاده کن و سعی کن کاری کنی که شادتر شوند. رابطه عاطفی در وضعیت خوبی است، سعی کن کمی هیجان به آن اضافه کنی، پشیمان نخواهی شد. وقت خوبی است برای اینکه اگر کدورتی در رابطه پیش آمده برطرف کنی. یک هدیه، یک پیشنهاد کاری یا کمی پول جایی منتظر توست، شرط گرفتنش این است که خود را سر راهش قرار بدهی پس از فرصت‌های دیدار یا قرار دوری نکن.

پنجشنبه تا یکشنبه ذهنت بازتر خواهد بود و امکان‌های شغلی یا رابطه‌ای جدیدی کشف خواهی کرد، به غریزه درونی‌ات اعتماد کن و دو سه تصمیمی که مدتی است عقب افتاده است را بگیر. در این هفته خیلی به ندای درونی خودت اتکا داشته باش. ممکن است به این فکر کرده باشی که کمی بیشتر با تکنولوژی سر و کله بزنی برای خودت یک وبسایت یا یک صفحه در شبکه اجتماعی داشته باشی، خوب! این هفته زمان خوبی برای شروع این کار است.

طالع بینی متولدین تیر؛ دوشنبه ۱۵ شهریور تا ۲۲ شهریور

دوشنبه تا جمعه با خودش جاه‌طلبی، قدرت نفوذ و میل به دیده‌شدن می‌آورد. وقت خوبی برای کار کردن مستقل روی پروژه‌ای شخصی است. چند کار سختی که کنار گذاشته بودی را از کشو بیرون بیاور و انجام بده و مطمین باش که با قدرت پیش خواهی رفت. از دریچه خلاقیتی که در ذهنت باز شده نهایت استفاده را ببر که ممکن است تغییر خوبی را در زندگی به همراه داشته باشد. اگر رقابت یا جنگی در پیش است روی قدرت شوالیه‌ای این چند روزت حساب کن و نترس. می‌جنگی و پیروز می‌شوی.

شنبه و یکشنبه یکی دو برخورد سخت عاطفی در پیش است، صبور باش و با محبت پیش ببر، طرف مقابل از تو آسیب‌پذیرتر است. کسی از اطرافیان برای مشورت یا برای گرفتن همدلی و محبت تو خواهد آمد، شانه‌ای برای گریه کردن می‌خواهد که باید به او بدهی. تصمیم سخت را در مورد خانه یا خانواده یا پارتنرت بگیر، اگر می‌توانی از مشورت زنی عاقل در اطرافت کمک بگیر.

طالع بینی متولدین مرداد؛ دوشنبه ۱۵ شهریور تا ۲۲ شهریور

دوشنبه تا چهارشنبه زمانی فوق‌العاده است برای عشق ورزیدن، چون تو گرم، شاد، بخشنده و اجتماعی هستی، حتماً از این روز‌ها لذت ببر. خوش‌شانسی به‌صورت یک هدیه ناغافل، یک تعریف و تمجید یا کمی پول به سراغت می‌آید. برای دیت‌کردن روز‌های خوبی است. کاریزما و اعتماد به نفس، جذاب‌ترت می‌کند پس دوستی‌های جدید هم ساده‌تر پیش می‌رود و شاید تبدیل به رابطه‌های جدی عاطفی هم بشود.

پنجشنبه تا یکشنبه موفقیت و تغییرات مثبت با خودش می‌آورد. نیرو‌های قدرتمندی از پشت صحنه به کمک می‌آیند تا پیشرفت‌هایی برایت به دست بیاید که قبل از این خیلی بعید به نظر می‌رسید، پیشرفت‌هایی در درس، کار، رابطه یا حتی در شناخت خود پس از دستاورد‌های خودت لذت ببر. همین دستاورد‌ها محبوبیت و قدرت نفوذت را بیشتر از قبل می‌کند.

طالع بینی متولدین شهریور؛ دوشنبه ۱۵ شهریور تا ۲۲ شهریور

دوشنبه تا پنجشنبه انرژی خوبی به سراغت می‌آید که باید مستقیم در کار خرج کنی. این روز‌ها می‌توانی صریح باشی و خواسته‌هایت را مستقیم بگویی در حالی که آرام و متعادل باقی می‌مانی. این برخورد غیرتهاجمی باعث می‌شود که برنده باشی و آدم‌ها را به همکاری تشویق کنی در حالیکه قدرتت را هم نشان داده‌ای. زمان آن رسیده که به حساب بیایی یا دست‌کم آدم‌ها طور دیگری روی تو حساب کنند. در زندگی شخصی اضافه کردن کمی هیجان بد نیست، برای روز‌های سخت به کار می‌آید.

جمعه تا یکشنبه رابطه‌هایی که یک روتین معمول داشتند کمی غیرمعمول و هیجان‌انگیز می‌شوند، از آن لذت ببر، چون خطری ندارد. یک خبر غیرمنتظره یا یک شانس منجر به باز شدن فرصت جدیدی می‌شود که برای تو تغییرات مثبتی به همراه دارد. وقت خوبی است برای پرواز خلاقیت، پس هر فکر جدیدی را جدی بگیر حتی اگر به نظرت خیلی منقطی نیاد به تجربه‌کردنش می‌ارزد. در این روز‌ها مطالعه کن، اگر قبلا برای یادگرفتن چیزی مشکلی داشته‌ای دوباره سراغش برو و می‌بینی که بهتر از قبل پیش خواهد رفت.

طالع بینی متولدین مهر؛ دوشنبه ۱۵ شهریور تا ۲۲ شهریور

دوشنبه تا چهارشنبه می‌بینی که دنبال کردن آنچه قلبت برای تو می‌خواهد ساده‌تر شده است. پس حس درونی‌ات را کنترل کن به‌خصوص در زندگی عاطفی و شخصی. این درست‌ترین راه برای لذت بردن از زندگی در این روز‌های سخت است. احساس قدرت می‌کنی و از سردرگمی‌های قبلی تا حد زیادی کاسته شده است، احساس قدرت می‌کنی و اعتماد به نفس و زیبایی و همین جذاب‌ترت هم می‌کند و برای همین بهترین موقع است برای دیت کردن، معاشرت کردن یا شروع کردن کاری خلاقانه یا حتی یک مشارکت مالی.

پنجشنبه تا یکشنبه قدرتی حس می‌کنی که کمک می‌کند تغییرات مثبتی را در زندگی بدهی. تغییراتی که منجر به درآمد بیشتر خودت خواهد شد یا به اطرافیانت کمک موثری خواهد بود. احتمالاً با آدم پرنفوذ یا قدرتمندی دیدار می‌کنی که تاثیر مثبتی در زندگیت دارد. این آدم موقعیتی دارد که می‌تواند نفوذ عمیقی در مسیر بعد از این تو در زندگی داشته باشد. مراقب اطراف باش.

طالع بینی متولدین آبان؛ دوشنبه ۱۵ شهریور تا ۲۲ شهریور

دوشنبه تا چهارشنبه دریچه‌هایی در ذهنت باز می‌شود که کمک می‌کند مسائلی که اخیرا پیش آمده را بهتر بفهمی. این فهمیدن اعتماد به نفست را بالاتر می‌برد و اجازه می‌دهد تا بخش دیگری از شخصیتت را نشان بدهی که برای اطرافیان کمی تعجب‌آور می‌شود، اما خطری ندارد، آن‌ها تو را خواهند پذیرفت. دلت می‌خواهد کمی خارج از روتین معمول روزانه چیز‌هایی را تجربه کنی، این کار رابکن، تجربه‌های جالبی در انتظارت است. وقت خوبی است که دایره ارتباطاتت را گسترش بدهی و آدم‌های فوق‌العاده‌ای را ببینی که در اطرافت بوده‌اند، ولی تو آن‌ها را نمی‌دیدی.

پنجشنبه تا یکشنبه احساس می‌کنی آنقدر قدرتمند شده‌ای که می‌توانی تغییرات بزرگی در زندگی ایجاد کنی، توصیه می‌شود کمی احتیاط کنی. این قدرت درونی فوق‌العاده را به کار ببر، ولی کاملاً تسلیم آن نشو، چالش‌ها و موانعی که پیش رویت هست به این قدرت درونی نیاز دارد. اگر بیش از اندازه، شدید و بی‌هوا عمل کنی نیرو‌های قدرتمندی برعلیه تو دست به کار خواهند شد. یک رشد مرحله به مرحله و سازگاری با محیط اطراف و شرایط مسیری است که تو باید در پیش بگیری تا به جایی که دوست داری برسی.

طالع بینی متولدین آذر؛ دوشنبه ۱۵ شهریور تا ۲۲ شهریور

دوشنبه تا چهارشنبه میلی قوی و درونی داری برای یک کار جسورانه! تعادلی جذاب بین شیطنت‌های غیرمعمول و محبتی که از درونت می‌آید به شکلی ویژه تو را جذاب خواهد کر. یکی از بهترین وقت‌هاست برای پیدا کردن عشق زندگی یا یک پله عمیق‌تر کردن همین رابطه موجود. انرژی و میل شدیدی داری که اگر در یک کار خلاقانه به کار ببری نتیجه فوق‌العاده خواهد بود؛ مثلاً پختن کیکی باشد که تا حالا تجربه پختن آن را نداشته‌ای یا شروع کردن پروژه‌ای که تا حالا جرئت نکرده‌ای شروعش کنی.

پنجشنبه تا یکشنبه یک خوش‌شانسی بزرگ جایی انتظارت را می‌کشد تا فرصتی فوق‌العاده را برایت بگشاید. خوش‌شانسی را جدی بگیر و آن را برای یک شروع جذاب به کار ببر، شروعی که می‌تواند یک رابطه جدید باشد یا یک کار جدید. در این هفته فرصت داری به مردم کمک کنی، نفوذ خوبی داری و مهارتی که داری شاید بتواند به مردمی که دوران سختی را می‌گذرانند، کمک کند. قدرت درونی و انرژی قلبت را برای کمک به دیگران صرف کن، همین کمک می‌کند که خودت هم احساس بهتری داشته باشی.

طالع بینی متولدین دی؛ دوشنبه ۱۵ شهریور تا ۲۲ شهریور

دوشنبه تا جمعه انرژی فوق‌العاده‌ای خواهی داشت که فشرده و تنظیم‌شده برای هدف‌های کاری آن را صرف کن. وقتی بسیار عالی و مناسب برای حمله کردن به پروژه‌هایی که پیش از این به نظر غیرممکن یا خیلی سخت می‌آمدند. نگران نباش، چون نیرویی در عمق جان تو، هدایت کار را بر عهده گرفته است و خوب است که به آن اعتماد کنی. نیروی قدرتمند فیزیکی و جذابیت‌های آن باعث می‌شود آدم‌ها به تو جذب شوند، متوجه آن باش و از آن لذت ببر. در این هفته اگر اهل مدیتیشن و یوگا هستی، می‌توانی بیشتر روی آن وقت بگذاری و نتیجه‌های خیلی بهتری بگیری. اگر هم نه، دست‌کم وقتی برای خلوت‌کردن با خودت کنار بگذار.

شنبه و یکشنبه هنوز انرژی برقرار است و روحیه رقابت برای بُرد قوی. موفقیت و محبوبیت نتیجه همین انرژی است که علاوه بر کار می‌توانی برای پیدا کردن دوست جدید یا یک رابطه عاطفی جدید به کارش ببری. این هفته احترام و حمایت اطرافیان را خواهی داشت چرا که آن‌ها جذب انرژی، حوصله و دقت تو خواهند شد.

طالع بینی متولدین بهمن؛ دوشنبه ۱۵ شهریور تا ۲۲ شهریور

دوشنبه تا چهارشنبه برایت عشق، پول، هرامونی و شادی به همراه خواهد آورد بدون آنکه نیاز باشد کار سختی انجام دهی. وقت لذت بردن از منافع کارمای خوبی است که نتیجه کار‌های خوب قبلی است که انجام داده‌ای. چیز‌های زیبا به تو جذب می‌شوند. وقت بسیار خوبی است برای دیت‌کردن چرا که زیبایی درونی و البته فیزیکی تو، آدم‌ها را جذب می‌کند. از محبوبیت خودت لذت ببر.

پنجشنبه تا یکشنبه قدرت و نفوذت بیشتر شده و همین موضوع تغییرات مثبتی را به همراه خواهد داشت که موفقیت نتیجه آن است پس به روی تغییرات باز باش. میل شدیدی که به یک تغییر خاص در زندگی داری همراه می‌شود با فرصتی که می‌توانی آن تغییر را اعمال کنی پس به محض دیدن فرصت درنگ نکن و با تغییر همراه شو. خودت را به موج بسپار و ببین که یکی یکی فرصت‌ها باز می‌شوند و از آن بهره‌مند می‌شوی. حواست به اطرافت باشد، یک نفر هست که روی همکاری با تو حساب زیادی باز کرده است

طالع بینی متولدین اسفند؛ دوشنبه ۱۵ شهریور تا ۲۲ شهریور

دوشنبه تا جمعه ناگهان احساس انرژی درونی فوق‌العاده‌ای می‌کنی برای رسیدن به اهدافی که پیش از این تنظیم کرده‌ای. این‌طور که به محض اینکه هدفی برای خودت تنظیم می‌کنی، جدی و منظم کار می‌کنی تا وقتی که کار به سرانجام برسد. در این روز‌ها هیچ سهل‌انگاری، به عقب انداختن کار‌ها و تنبلی نداریم، می‌توانی متمرکز بر کار بمانی تا تمام شود. وقت بسیار خوبی است برای دیت‌کردن. انرژی و جذابیت بدنی، میل و اشتیاقت را بیشتر می‌کند، اما خطری نیست و آنقدر تهدیدآمیز نیست که لازم باشد کنترلش کنی، پارتنرت از این موضوع لذت خواهد برد.

شنبه و یکشنبه یک برخورد تحریک‌آمیز در زندگی شخصی خواهی داشت، آرام باش و از آن بگذر. آمادگی بیشتری برای تغییر داری و اطرافیانت این موضوع را متوجه خواهند شد، وقت خوبی است برای اینکه چیزی را در زندگی شخصی یا روتین کار تغییر دهی، تغییر در این روز‌ها برایت خوب است. غریزه درونی‌ات را دنبال کن و بیشترین استفاده را از فرصت‌های سر راه بکن. خطری نیست

برچسب ها: طالع بینی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی