مورینیو در آستانه ۱۰۰۰ بازی: ۹۰ هزار دقیقه خیلی زیاد است

ژوزه مورینیو سرمربی تیم رم ایتالیا که در روز یکشنبه به هزارمین بازی خود خواهد رسید و او درباره این واکنش گفت این تعداد دقایق خیلی زیاد است اما در درون من تغییری رخ نداده است.

کد خبر: ۱۰۸۰۶۲
۱۴:۱۷ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

دیدارنیوز - دیدار رم مقابل ساسولو در هفته سوم سری آ، هزارمین بازی رسمی ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی خواهد بود. ژوزه مورینیو به همین مناسبت در مصاحبه با آژانس خبری لوزا گفت:

 ۹۰ هزار دقیقه خیلی زیاد است! وقت‌های اضافه و تلف شده هم هست. با این حال چیزی درون من عوض نشده و همان انسان و همان سرمربی سابق هستم. هر اتفاقی که تجربه می‌کنم و هر چیزی که می‌بینم، به من حس دژاوو* دست می‌دهد. احساس می‌کنم همه چیز قبلا اتفاق افتاده و دیگر چیزی من را شگفت زده نمی‌کند. این ارزش تجربه است؛ تجربه در زندگی و فوتبال بسیار ارزشمند است.

مورینیو در صورت برد یا تساوی در ۳ بازی خانگی بعدی رم در سری آ به رکورد ۴۲ بازی پیاپی خانگی بدون شکست در این رقابت‌ها می‌رسد و با عبور از رکورد مکس الگری، از این نظر بین سرمربیان در تاریخ سری آ رکورددار می‌شود. او در این مورد افزود:

 همیشه برای من مهم‌ترین موضوع، بازی بعدی است. وقتی بازی بعدی به پایان می‌رسد، دو بازی بعدی برای من مهم می‌شود و به همین ترتیب تا بازی آخر اهمیت پیدا می‌کند. همیشه به دنبال کسب برد برای بازیکنان، باشگاه و هواداران هستم. می‌خواهم رم خوشحال باشد؛ می‌خواهم من و رم احساسات جدیدی را تجربه کنیم.

دژاوو: حالتی از ذهن است که در آن فرد پس از دیدن صحنه‌ای احساس می‌کند آن صحنه را قبلاً دیده است و در گذشته با آن مواجه شده است.

منبع: طرفداری
برچسب ها: مورینیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: