تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اوزیل بهترین مربی مورینیو و از بین رونالدو و مسی: رونالدو را انتخاب می‌کنم

مسوت اوزیل ستاره ترکیه‌ای الاصل تیم ملی آلمان که در تیم فنرباغچه بازی می‌کنم اعلام کرد از بین رونالدو و مسی من رونالدو را انتخاب می‌کنم.

کد خبر: ۱۰۷۲۸۲
۱۱:۴۰ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

اوزیل رونالدو

دیدارنیوز - مسوت اوزیل روزهای درخشانی را در رئال مادرید تجربه کرد و بعد از آن راهی آرسنال شد و اکنون در فنرباغچه بازی می کند.

اوزیل در برنامه"ضیفنا" در شبکه الکاس قطر شرکت کرد.
او در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان کیست، گفت: من براین باور هستم که ام باپه بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است.

اوزیل درباره مسی و رونالدو گفت: من رونالدو را ترجیح می دهم.
بازیکن سابق رئال مادرید زیدان را الگوی بزرگ دوران فوتبالی اش دانست. او درباره حضور در تیم ملی آلمان هم گفت: من به دوران حضورم در تیم ملی افتخار می کنم. نهایت تلاش خود را به کار گرفتم و قهرمانی در جام جهانی را هم تجربه کردم. این بزرگ ترین جامی است که به دست آورده ام و همیشه یاد و خاطره آن با من است.

او درباره جام جهانی 2022 قطر گفت: همه بی صبرانه منتظر این رقابت بزرگ هستند. قطر بسیار خوب خود را آماده جام جهانی کرده است. در این کشور زیر ساخت ها و ورزشگاه های زیبایی وجود دارند و اطمینان دارم که میزبانی خوبی خواهد داشت.

اوزیل درباره این سوال که از بین دو ستاره بزرگ عرب یعنی محمد صلاح و ریاض محرز کدام بازیکن را انتخاب می کند، گفت: انتخاب من ریاض محرز است.

او همچنین در پاسخ به این سوال که از بین دو مربی بزرگی که با آنها کار کرده است یعنی مورینیو و آنچلوتی کدام را یک را انتخاب می کند، گفت: مورینیو.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی