تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

یوفا با برگزاری جام جهانی هر ۲ سال یکبار مخالفت کرد

پس از آنکه طرح برگزاری جام جهانی به صورت هر دو سال یک بار مطرح شد، اتحادیه اروپا، با برگزاری این طرح مخالفت کرد.

کد خبر: ۱۰۷۲۸۵
۱۲:۰۵ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

مخالفت یوفا با جام جهانی

دیدارنیوز -  به نقل از خبرگزاری رویترز، منابع آگاه به رویترز گفته‌اند که پیشنهادات برگزاری جام جهانی هر دو سال یکبار با مخالفت یوفا و باشگاه‌های مطرح اروپایی مواجه می‌شود.

آرسن ونگر، رییس توسعه جهانی فوتبال فیفا ایده برگزاری جام جهانی هر دو سال یک بار را اعلام کرده بود که با مخالفت عمده در یوفا مواجه شد و بعید است تصویب شود.

اما منابع اروپایی به رویترز گفتند که هرگونه تلاش فیفا برای ایجاد چنین تغییری با مقاومت هیات یوفا و اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA) روبه‌رو خواهد شد و بعید است که از حمایت لیگ‌های بزرگ داخلی برخوردار شود.

الکساندر چفرین، رییس یوفا در پاسخ به نامه‌ای به گروه هواداران فوتبال اظهار کرد: نگرانی‌هایی در سرتاسر جهان فوتبال وجود دارد. با توجه به تأثیر عمده‌ای که این اصلاحات بر کل سازمان فوتبال دارد به نظر می‌رسد فیفا برای پیشبرد پیشنهاد خود یک کمپین روابط عمومی راه‌اندازی می‌کند. هیچ هدف از پیش تعیین شده‌ای وجود ندارد و فیفا در جست‌وجوی راه حل‌های بهتر برای منافع مشترک است.

فیفا گفت که رایزنی در مورد این پیشنهاد ادامه دارد و در ماه‌های آینده با همه ذی‌نفعان اصلی از جمله کنفدراسیون ها و اتحادیه‌های عضو ادامه خواهد داشت. تقریباً باشگاه‌ها و لیگ‌های اروپایی با گذراندن وقت اضافی بازیکنان خود در مسابقات تیم‌های ملی مخالف هستند.

در ماه مه کنگره فیفا به انجام یک مطالعه امکان سنجی در مورد برگزاری جام جهانی و جام جهانی زنان هر دو سال رای داد.
این پیشنهاد در ابتدا از سوی فدراسیون فوتبال عربستان سعودی مطرح شد.
جام جهانی بعدی مردان قرار است در نوامبر ۲۰۲۲ در قطر برگزار شود و دوره بعدی آن در ایالات متحده، مکزیک و کانادا در سال ۲۰۲۶ برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: جام جهانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی