پرداخت نشدن حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی قابل قبول نیست

«محمدصالح جوکار» با اشاره به این که معلمان خرید خدمات آموزشی چند ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی فعلی، پرداخت نشدن حقوق آن همه به مدت چند ماه اصلا قابل قبول نیست.

کد خبر: ۱۰۶۰۶۹
۱۱:۴۲ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ رئیس مجمع نمایندگان استان یزد تصریح کرد: یکی از خواست‌های اصلی معلمان خرید خدمات آموزشی همین پرداخت حق و حقوق در موعد مقرر و عدم تاخیر در آن است که متاسفانه اجرایی نشده است.

وی گفت: در این زمینه و با توجه به اینکه معلمان خرید خدمات آموزشی نزدیک به شش ماه حقوق نگرفته اند، تذکری کتبی به وزیر آموزش و پرورش دادم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این تذکر از وزیر آموزش و پرورش خواسته شده که توضیح دهد با توجه به گذشت بیش از پنج ماه، علت تاخیر در پرداخت حقوق نیرو‌های خرید خدمات آموزشی چیست؟

وی افزود: در شرایط بد اقتصادی این مطالبه معلمان واقعا زیاد نیست و یکی از بدیهی‌ترین درخواست‌هایی است که می‌توانند داشته باشند به همین دلیل باید به آن توجه لازم صورت پذیرد.

به نقل از دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، جوکار در پایان نیز به بررسی صلاحیت وزرای دولت سیزدهم در مجلس شورای اسلامی اشاره و عنوان کرد: وزیر آینده آموزش و پرورش باید نسبت به وضعیت معلمان به ویژه در حوزه اقتصادی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: حقوق معلمان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: