تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

قول مساعد رئیس جمهور برای حمایت از رتبه بندی معلمان

در نشست کمیسیون فرهنگی مجلس با وزرای پیشنهادی کار، صمت و آموزش و پرورش، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت رئیس جمهور برای حمایت از طرح رتبه بندی معلمان قول مساعد داده است.

کد خبر: ۱۰۵۴۰۰
۱۴:۳۲ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

رئیس جمهور و حمایت از رتبه بندی معلمان

دیدارنیوز ـ غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز وزرای پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش و صنعت و معدن و تجارت با حضور در کمیسیون گزارش برنامه‌های خود را به اعضا ارائه کردند.

وی افزود: در این جلسه آقای عبدالملکی وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن گزارش از سوابق کاری خود گفت: زمانی که در کمیته امداد مشغول به کار بوده توانسته شیب ورود افرد تحت پوشش کمیته امداد را کاهش دهد.

وی اظهار داشت: در این جلسه پیشنهادی مطرح شد که آقای عبدالملکی در صورتی که به عنوان کار از مجلس رأی اعتماد گرفت، یک شورای مشورتی از نخبگان ارائه پیشنهادات و تصمیم‌سازی‌ها را در کنار خود داشته باشد که این مسئله با پذیرش و استقبال وزیر پیشنهادی همراه شد.

منتظری خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ضمن ارائه گزارش برنامه‌های خود، از برنامه‌اش برای رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: این موضوع را در جلسه با آیت‌الله رئیسی مطرح کرده و آقای رئیس‌جمهور نیز برای حمایت از اجرای رتبه‌بندی معلمان قول مساعد داده است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در پایان نیز آقای فاطمی امین وزیر پیشنهادی صمت گزارشی از برنامه‌هایش را اعلام و عنوان کرد که حوزه کاری وزارت صمت به گونه‌ای است که با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور باید مردم ثمر کار آن را هر چه سریع‌تر مشاهده کنند.

وعده وزیر آموزش و پرورش در خصوص پیگیری طرح رتبه بندی معلمان در دولت سیزدهم

وی در پاسخ به سوالی درباره رتبه‌بندی و افزایش حقوق معلمان گفت: نباید رتبه‌بندی را فقط محدود به افزایش حقوق کنیم؛ بلکه باید از آن به عنوان یک مسیر برای افزایش کیفیت آموزش استفاده کنیم. شاخص‌های رتبه‌بندی باید به نفع کیفیت بخشی باشد. اصل تصویب در مجلس است و تأمین آن از سمت دولت است. این هماهنگی اتفاق بیافتد اجرا خواهد شد و مشکلی وجود ندارد.

باغگلی ادامه داد: ما از جامعه فرهنگی انتظار داریم درک کند که همه‌چیز دست یک نفر نیست. ما تاجایی که توان داریم برای افزایش حقوق تلاش خواهیم کرد.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: جریانی که در حوزه رتبه‌بندی مطرح شده را ما باید باسرعت پیگیری کنیم و آنرا محدود به افزایش حقوق ندانیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی