تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فوق‌العاده ویژه معلمان پرداخت نشد/ آموزش و پرورش اطلاعیه صادر کرد

این روز‌ها یکی از دغدغه‌های معلمان و فرهنگیان موضوع فوق العاده ویژه معلمان می‌باشد و از آنجایی که طبق وعده‌های قبلی قرار بر پرداخت فوق العاده ویژه معلمان همراه با حقوق مرداد ماه معلمان و فرهنگیان بود، اما باز هم بدعهدی‌هایی صورت گرفته و همین امر موجب شد تا وزارت آموزش و پرورش در این خصوص اطلاعیه‌ای را صادر کند.

کد خبر: ۱۰۶۲۴۹
۱۳:۱۶ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰

فوق‌العاده ویژه معلمان و آموزش و پرورش

دیدارنیوز ـ در حالی که پرداخت حقوق مرداد ماه معلمان همراه با تاخیر بود و از طرفی فوق العاده ویژه معلمان نیز اعمال نشده بود همین امر موجب به وجود آمد ابهامات و سوالت زیادی در این خصوص شد ضمن اینکه معلمان بازنشسته هم در این میان از نامشخص بودن اعمال و پرداختا فوق العاده ویژه معلمان بازنشسته گله مند می‌باشند. در ادامه اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درباره ابهامات پرداخت حقوق مرداد فرهنگیان و پرداخت فوق العاده ویژه معلمان و فرهنگیان را در ادامه مشاهده کنید.

پرداخت فوق‌العاده ویژه معلمان

روز گذشته وزارت آموزش و پرورش با اعلام “واریز حقوق مرداد ماه پرسنل آموزش و پرورش سراسر کشور به حساب همکاران محترم در حال انجام است”، توضیحاتی درباره ابهامات پیش‌آمده در پرداخت حقوق مرداد ماه فرهنگیان ارائه کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

همکاران عزیز.

همان‌گونه که استحضار دارید در پیگیری استیفای حقوق همکاران و برقراری فوق‌العاده ویژه، تلاش‌های گسترده‌ای به‌عمل آمد که پس از دریافت مجوز لازم با فوریت نسبت به صدور احکام اصلاحی کلیه همکاران از ابتدای سال جاری اقدام گردید.

در مسیر اجرای این مجوز و تأمین بودجه مورد نیاز، ابهاماتی برای دستگاه‌های مسئول پیش آمد که با نظر رئیس جمهور محترم، در دستور بررسی فوری نهاد‌های مسئول، برای رفع ابهام و حل مشکل قرار گرفت. از آنجایی که علی‌رغم پیگیری‌های فراوان و تلاش مسئولان وزارت برای توضیح و تبیین موضوع، رفع کامل ابهامات تا زمان پرداخت حقوق مرداد ماه، میسر نشد، لذا برای پیشگیری از تأخیر بیشتر، پرداخت حقوق بر اساس احکام ماه قبل صورت گرفت.

با اطمینان به رویکرد دولت سیزدهم درخصوص رعایت عدالت در پرداخت‌ها، پس از رفع ابهامات، زمینه اجرای احکام در ماه آینده فراهم خواهد شد.

با پوزش از تأخیر به‌وجودآمده در پرداخت حقوق، تأکید می‌شود که خدمتگزاران شما در ستاد وزارت آموزش و پرورش از همه توان و ظرفیت خود برای صیانت از حقوق قانونی همکاران استفاده خواهند کرد.

برچسب ها: حقوق معلمان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
بر پدر و مادر تمامی مسئولان دروغگو و خائن که هر روز به شکلی باعث آزار و اذیت جامعه ی فرهنگیان میشن لعنت لعنت لعنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
خدا به حق خدایی خودش زمینگیرتون کنه وجیگرتونو بسوزونه شماکی به فکر معلم بودید اه معلما به جونتون بزنه
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی