گل‌محمدی: داربی زیبایی شاهد خواهیم بود

سرمربی پرسپولیس پیش‌بینی می‌کند که هواداران بازی زیبایی در داربی در چارچوب جام حذفی امسال شاهد خواهند بود.

کد خبر: ۹۹۸۵۹
۰۹:۰۴ - ۲۰ تير ۱۴۰۰

دیدارنیوز - یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک که با پیروزی دو بر صفر این تیم به پایان رسید، اظهار کرد: بازی حساسی را بردیم و تا آخر فصل بازی‌های فینال‌گونه داریم. ما به همه بازی‌های‌مان به دید فینال نگاه می‌کنیم و در فینال هم باید فقط برنده باشید. در نیمه اول فوتبال زیبا و رو به جلو به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم بیش از دو گل به ثمر برسانیم. حیف که هواداران نبودند و بازی نیمه اول بازیکنان‌مان را ندیدند. در نیمه دوم به خاطر فشار آلومینیوم عقب‌نشینی کردیم که طبیعی بود. در نیمه دوم باز هم می‌توانستیم به گل برسیم ولی نزدن گل سوم کار را سخت کرد. در ادامه توانستیم بازی را کنترل کنیم و با یک نتیجه خوب پیروز شویم. درست که هواداران در کنارمان نیستند ولی همیشه انرژی مثبت‌شان را حس می‌کنیم. امیدوارم در سه بازی باقی‌مانده لیگ مثل بازی امروز سه امتیاز را کسب کنیم. هدف اول ما گرفتن هر ۹ امتیاز است. نگاه ما به آینده امیدوارانه‌تر است و امیدواریم در آخر قهرمانی را به هواداران‌مان هدیه کنیم.

او درباره داربی جام حذفی گفت: داربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و برای هواداران هر دو تیم مهم است. امیدوارم هواداران بازی زیبایی از دو تیم شاهد باشند و باتوجه به بازیکنانی که دو تیم دارند، می‌توانیم یک بازی جوانمردانه و فنی انجام دهیم. فعلا تمرکز ما ریکاوری و بازگشت به شرایط مسابقه است. فکر می‌کنم بازی زیبایی از آب دربیاید.
سرمربی پرسپولیس درباره دلایلش برای صحبت نکردن با دوربین‌های صدا و سیما توضیح داد: فکر می‌کنم توضیحات کلی را آقای اشرف دادند. به نظرم رابطه صدا و سیما و باشگاه ما رابطه خوبی نبوده است. قطعا در سال‌های گذشته شاهد تعامل ما با صدا و سیما بودید ولی فکر می‌کنم اتفاقاتی که در برنامه‌های عجیب و غریب امسال صدا و سیما رخ داد باعث شد که چنین تصمیمی بگیریم.

گل‌محمدی درباره هوچی‌گری در لیگ برتر که در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم هم راجع به آن صحبت کرده بود، توضیح داد: هوچی‌گری فقط اعتراض نیست. هوچی‌گری یعنی مدیرعاملی که روزی دو بار مصاحبه کند و بخواهد جایگاه از دست رفته خودش را با هوچی‌گری برگرداند. شرایطی که امسال در اختیارشان بود، شرایط خوبی بود و اسپانسر ۹۸ میلیارد پول به آن‌ها داده و ۵۰، ۶۰ میلیارد هم از افراد هیات مدیره گرفتند. شاید بیش‌ترین هزینه را این تیم کرده ولی همیشه روی ما فشار است و برای ما سقف قرارداد می‌گذارند. چرا وقتی اسم انتشار قرارداد می‌شود، همه‌شان پا پس می‌کشند؟ به خاطر این است که قرادادهای‌شان سه برابر قراداد ماست ولی هیچ‌وقت آن را رسانه‌ای نمی‌کنند. این هوچی‌گری است که به خاطر فشار هوادارشان علیه تیم ما صحبت می‌کنند. آن‌ها به جای این که تمرکزشان روی تیم خودشان باشد، تمرکزشان روی تیم ماست.

یحیی گل‌محمدی در ابتدای نشست خبری اعلام کرد که در صورت حضور دوربین‌های صدا و سیما صحبت نمی‌کند که به همین دلیل دوربین‌های صدا و سیما از محل کنفرانس خبری بیرون رفتند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: