تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

سورپرایز پرسپولیس برای دربی!

عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس بازی با آلومینیوم را از دست داد و تا این لحظه غایب بزرگ سرخپوشان است.

کد خبر: ۹۹۶۶۸
۰۹:۰۷ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

 

سورپرایز پرسپولیس برای دربی!

دیدارنیوز: پرسپولیس در روز‌های پیش رو بازی‌های سرنوشت سازی را در لیگ برتر و همچنین در جام حذفی مقابل استقلال خواهد داشت. سرخ‌ها پس از فتح سوپر جام به دو تیم کرمانی لیگ غلبه کردند و در اهواز مقابل تیم نکونام متوقف شدند. این تیم باید  به مصاف آلومینیومی برود که تنها شکست مدافع عنوان قهرمانی را رقم زده است.

عیسی آل کثیر از بازی با تراکتور با انگشتان بانداژ شده به زمین می‌رفت و در این هفته نیز دچار مصدومیت شد تا با اعلام یحیی گل‌محمدی غایب بزرگ پرسپولیس مقابل آلومینیوم باشد.

آل کثیر که اولین تجربه دربی اش را با گل سه امتیازی به پایان رساند با قرعه‌ای که در جام حذفی به قرمز‌ها افتاد می‌توانست خیلی زود دومین شهرآورد خودش را نیز انجام دهد. مصدومیت آل کثر باعث می‌شود تعداد بازی‌های از دست داده اش در لیگ بیستم بیش از پیش شود. البته این احتمال وجود دارد که یحیی برای رساندن این مهاجم به دربی حذفی برنامه دارد و نخواسته در این بازی روی او ریسک کند. در صورت رسیدن او به شهرآورد این بازیکن سورپرایز یحیی محسوب می‌شود.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی