قطع برق ۵۰۰ دستگاه اجرایی در تهران با هدف جلوگیری از خاموشی‌ها

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو اعلام کرد: با هدف جلوگیری از بروز خاموشی در پایتخت، برق حدود ۵۰۰ اداره و دستگاه اجرایی پرمصرف در سال جاری قطع شده است.

کد خبر: ۹۸۴۴۴
۱۵:۰۶ - ۰۹ تير ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت:برای جلوگیری از بروز خاموشی در شبکه برق پایتخت طرح‌های متعددی به‌کار گرفته شده و تفاهم‌نامه‌های جداگانه‌ای نیز با مشترکان بزرگ به امضا رسیده است.

حسین صبوری تامین برق در تابستان سال جاری را به دلیل کاهش کم سابقه بارندگی‌ها دشوار دانست و از هموطنان ساکن تهران درخواست کرد تا با اعمال راهکار‌های مدیریت مصرف انرژی به پایداری شبکه توزیع برق پایتخت و جلوگیری از بروز خاموشی کمک کنند.

پیش ازاین سخنگوی صنعت برق گفته بود که روزانه به طور متوسط برق ۵۰ دستگاه و نهاد اجرایی که مدیریت مصرف را رعایت نکنند برای چند ساعت قطع می‌شود.

«مصطفی رجبی مشهدی» افزود: ابتدا به دستگاه‌ها اخطار داده خواهد شد و اگر جدی نگرفتند برق آنان برای چندین ساعت قطع خواهد شد.

وی ادامه داد: برخی دستگاه‌ها و نهاد‌ها دارای مولد‌های اضطراری برق هستند که باید برای کمک به شبکه برق وارد مدارکنند، این دستگاه‌ها اگر در این باره اقدام نکنند مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.

برچسب ها: قطعی برق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: