این گزارش بروز رسانی می‌شود

بازی‌های هانگژو؛ مدال دنیا آقایی قطعی شد/ برنزی دیگر برای برادران تاریخ‌ساز

در روز هشتم بازی‌‍‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ در چین، کاروان ورزشی ایران در رشته‌های تیراندازی، تیراندازی با کمان، اسکیت، کوراش، قایقرانی، تنیس روی میز، هندبال، شطرنج، دوومیدانی و فوتبال به مصاف رقبای خود می‌روند.

کد خبر: ۱۵۶۵۰۳
۰۸:۲۳ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: روز هشتم بازی‌های آسیایی هانگژو با قطعی شدن یک مدال برای دنیا آقایی در کوراش آغاز شد.

در ادامه خبرها و نتایج کاروان ایران در بازی‌های هانگژو را مشاهده می‌کنید.

تنیس روی میز: دو مدال تاریخی

تیم دونفره برادران عالمیان با شکست مقابل تیم چین به مدال برنز بازی‌های آسیایی رسید.

مرحله نیمه نهایی مسابقات دوبل تنیس روی میز بازی‌های آسیایی هانگژو امروز یکشنبه آغاز شد و نوشاد و نیما عالمیان مقابل فان ژندونگ و وانگ چوکین تیم اول دنیا از چین قرار گرفتند.

در این بازی که با حضور پر تعداد تماشاگران چینی و در سالن گونگشو کانال اسپورت پارک شهر هانگژو برگزار شد، برادران عالمیان در ۴ گیم پیاپی با نتایج ۱۱ بر ۴، ۱۱ بر ۳، ۱۱ بر ۳ و نتیجه را ۱۱ بر ۶ واگذار کردند و صاحب مدال برنز مشترک شدند.

تیم ملی تنیس روی میز ایران هم پیش از این صاحب مدال برنز شده بود. بدین ترتیب تنیس روی نیز کشورمان با ۲ مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

مطلب مرتبط:

شاهکار «پینگ» و «پونگ» عالمیان!

کوراش:

طاهره آذرپیوند نماینده وزن ۷۰-کیلوگرم کوراش با شکست مقابل نماینده چین تایپه حذف شد. آذرپیوند طی چهار دقیقه مبارزه با لی وینگ چین تایپه‌ای که نایب قهرمان جهان است نتیجه را واگذار کرد تا خیلی زود از دور رقابت‌ها حذف شود.

قایقرانی:

هیوا افضلی در دور مقدماتی رقابت‌های قایقرانی کانو یک نفره ۲۰۰ متر با نمایندگان ازبکستان، ویتنام و چین رقابت کرد و در بین پنج نفر پنجم شد. قایقران چین با زمان پنجاه ثانیه و نهصد و نود و نه صدم ثانیه در رده نخست قرار گرفت و هیوا افضلی با زمان ۵۵ ثانیه و دویست و هفتاد و هشت صدم ثانیه در رده پنجم قرار گرفت.

سه نفر اول مستقیما راهی فینال شدند و دو نفر بعدی به نیمه نهایی رسیدند. افضلی تا ساعاتی دیگر در مرحله نیمه نهایی برای رسیدن به فینال تلاش می‌کند.

قایقرانی آب‌های آرام:

پوریا شریفی، سپهر ساعتچی، علی آقامیرزایی و پیمان قویدل در تیم کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر مردان با تیم‌های هنگ‌کنگ، ازبکستان، کره، قرقیزستان و تاجیکستان رقابت کردند.

قایقرانان ایران بعد از کره جنوبی در رده دوم قرار گرفتند و مستقیما به فینال رفتند. تیم ایران زمان یک دقیقه و بیست و شش ثانیه و دویست و بیست ثانیه را ثبت کرد.

قایقرانان کره نیز با زمان یک دقیقه و بیست و شش ثانیه و سیزده صدم ثانیه در رده نخست قرار گرفتند. فینال پس فردا برگزار خواهد شد.

اسکیت:

مسابقات تیم ملی اسکیت سرعت در ماده ۱۰۰۰ متر و با حضور نگین شیخی و ملیکا منوچهری راد در بخش زنان و محمد امین حیدری و کیارش شامحمدی  در بخش مردان برگزار شد.

در پایان دور اول بخش زنان و بین هشت شرکت‌کننده، ملیکا منوچهری راد ۱.۳۷.۲۱۷ با زمان و نگین شیخی با زمان ۱.۳۸.۴۱۴ به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و ششم ایستادند و جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کردند.

در بخش مردان هم کیارش شامحمدی و محمد امین حیدری موفق شدند راهی مرحله بعدی شوند، بدین ترتیب تمام اسکیت‌بازان کشورمان موفق شدند مرحله مقدماتی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

تیراندازی:

مسابقات تیراندازی اهداف پروازی با حضور محمد بیرانوند و مرضیه پرورش‌نیا در حال پیگیری است.

کوراش:

دنیا آقایی در وزن ۷۰-کیلوگرم کوراش در دور اول استراحت داشت و در دور دوم با تسو چیاون از چین تایپه قرار گرفت و طی چهار دقیقه مبارزه پیروز شد و برنز خود را مسجل کرد.

در این وزن ۱۳کوراش کار از کشور‌های ازبکستان، قرقیزستان، چین، کره جنوبی، مغولستان و عربستان حضور دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: