در اولین دادگاه غیرعلنی «نیلوفر حامدی» چه گذشت؟

محمدحسین آجورلو، همسر نیلوفر حامدی خبرنگار بازداشت شده در ناآرامی‌های پاییز گذشته در ایران، درباره اولین دادگاه غیرعلنی این خبرنگار نوشت: نیلوفر در این جلسه تمام اتهامات وارده را رد کرد و تاکید داشت به عنوان یک خبرنگار به وظایف خود در چارچوب قانون عمل کرده و هیچ اقدامی علیه امنیت ایران انجام نداده است.

کد خبر: ۱۵۰۳۹۳
۱۷:۲۰ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲

دیدارنیوز: همسر نیلوفر حامدی در توییتر درباره جزئیات نخستین جلسه دادگاه ‎او نوشت: نیلوفر در این جلسه تمام اتهامات وارده را رد و مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه از آن تصویربرداری کرد.

محمدحسین آجورلو، همسر این خبرنگار بازداشت شده در ناآرامی‌های پاییز گذشته در ایران، در توییتر نوشت: نخستین جلسه دادگاه ‎نیلوفر حامدی امروز در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی و به صورت غیرعلنی برگزار شد.

آجرلو در ادامه نوشت: نیلوفر در این جلسه تمام اتهامات وارده را رد کرد و تاکید داشت به عنوان یک خبرنگار به وظایف خود در چارچوب قانون عمل کرده و هیچ اقدامی علیه امنیت ایران انجام نداده است، در این جلسه اعضای خانواده اجازه حضور نداشتند و به وکلای پرونده هم فرصتی برای دفاع نرسید.

همسر نیلوفر حامدی همچنین تاکید کرده که دادگاه ‎نیلوفر حامدی کمتر از ۲ ساعت طول کشید و مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه از آن تصویربرداری کرد و در نهایت، ادامه رسیدگی به جلسات بعدی موکول شد که هنوز تاریخ آن مشخص نیست.

مطلب مرتبط:

وکیل الهه محمدی: جلسه دادگاه از جهت دفاعیات موکل به شکل مثبتی پیش رفت

دادگاه «الهه محمدی» امروز برگزار می‌شود/ وکیل دادگستری: این دادگاه عجیب است

دادگاه نیلوفر حامدی و اله محمدی را با وکیل انتخابی برگزار کنید

زیدآبادی: اهل مطبوعات دادگاه را علنی می‌خواهند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: