پرونده خودروهای واگذار شده به نمایندگان مجلس انقلابی بسته شد؟

توپ مجلس در زمین دولت سیزدهم؛ موضوع «شاسی‌بلند» برای مردم شبهاتی ایجاد کرده!

در حالی که موضوع جنجالی واگذاری خودروهای شاسی بلند به تعدادی از نمایندگان مجلس بحث‌های زیادی برای افکار عمومی ایجاد کرده و سوالات فراوانی از مسوولان مطرح شده، یک نماینده مجلس توپ شاسی بلندها را به زمین دولت ابراهیم رئیسی انداخته و خواستار بررسی موضوع ماشین‌های خارج از نوبت دریافتی توسط مسوولان دولتی مشخص شده، چرا که از نظر رحمت اله نوروزی نماینده علی‌آباد، این موضوع برای مردم شبهاتی ایجاد کرده است.

کد خبر: ۱۴۹۲۶۲
۱۳:۴۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

دیدارنیوز: نماینده مردم علی آباد در مجلس از هیات رئیسه مجلس خواست تا سریعا موضوع ماشین‌های دریافتی خارج از نوبت مسئولان دولتی را بررسی و اسامی افراد را اعلام کند.

رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: از رئیس و هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی می‌خواهم تا سریعا موضوع ماشین‌های خارج از نوبت دریافتی توسط مسئولان دولتی مشخص و اعلام شود چرا که این موضوع برای مردم شبهاتی ایجاد کرده است.

مطلب مرتبط:

چرا سود ۱ میلیاردی نمایندگان «گدابازی» است؟/ از اعطای زمین تا پرونده املاک شهرداری قالیباف

آتش‌بس دولت و مجلس بر سر شاسی بلند‌ها!

حمله نماینده مجلس به صداوسیما؛ به جای بازجویی تکلیف ۱۰۰۰ خودرو را مشخص کنید!

شاسی‌بلند‌ها و فرار مغزها!

رسوایی «شاسی‌بلند»؛ کدام نهادهای دولتی خودرو گرفتند؟/ از نهاد ریاست جمهوری تا صداوسیما!

«گدا بازی» ۲ میلیاردی!

رد پای «میدون» و «امام صادقی‌ها» در واگذاری شاسی بلند به نمایندگان

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نرخ خرید تضمینی گندم، گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم با توجه به هزینه‌های کاشت، داشت و برداشت قیمت گندم بیش از ۱۹ هزار تومان است، اما ۱۷ هزار تومان مصوب شده است.

وی با اشاره به همسان سازی حقوق بازنشستگان، عنوان کرد: از رئیس جمهور درخواست دارم نسبت به اجرای این امر اقدام لازم را انجام دهند.

به نقل از خانه ملت، نوروزی خطاب به سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، گفت: نانوایی‌ها در سراسر کشور شلوغ بوده است لذا انتظار داریم فکر اساسی برای سیستم دریافت نان که توسط وزارت اقتصاد اجرایی شده است بشود. مردم نسبت به این امر گله‌مند هستند. صف‌های طولانی نان که در اثر هوشمندسازی خرید نان انجام شده، باید کاهش پیدا کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: