آیین افتتاح و بهره برداری از طرح تقویت افت ولتاژ روستاهای بخش اسماعیلیه كلانشهر اهواز

آیین افتتاح و بهره برداری از طرح تقویت افت ولتاژ به روستاهای بخش اسماعیلیه کلانشهر اهواز برگزار شد.

کد خبر: ۱۳۶۴۶۹
۱۳:۰۷ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱

دیدارنیوز_سرویس‌خوزستان: گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، آیین افتتاح و بهره برداری طرح تقویت افت ولتاژ به روستاهای مسیر بخش اسماعیلیه در راستای پایداری و تقویت ولتاژ شبکه برق ظهر دیروز (دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن خوش آمدگویی و تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان داشت: بخش اسماعیلیه از لحاظ جغرافیایی در مدار تاسیسات نفتی شرکت نفت و گاز اروندان واقع شده است و ما پس از درخواست اداره برق منطقه ای اهواز در خصوص نامطلوب بودن برق روستاهای همجوار و برق منازل شهروندان این منطقه رفع این مشکل را در اولویت های کاری خود قرار دادیم.


ایشان اظهار داشت: از آنجایی که روستاهای مسیر بخش اسماعیلیه دچار افت ولتاژ و مشکلات فراوانی از جمله قطعی و ناپایداری برق بودند، بر خود واجب دانستیم تا در جهت کمک رسانی و حمایت از مردم غیور این منطقه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.


وی تصریح کرد: در راستای رفع این مشکل از طریق پست برق غرب کارون ( پست متن) نسبت به تامین برق مورد نظر از شرکت نفت و گاز اروندان به شبکه و برق شهری شهرستان اهواز دستورات لازم صادر شد و نیروهای پر تلاش مان در این شرکت با همکاری کارکنان سخت کوش برق منطقه ای اهواز توانستند در کمتر از ۴ ماه این مهم را محقق سازند.


وی در ادامه افزود: ما همیشه در سنگر سازندگی و خدمت به مردم عزیزمان خود را سرباز و خادم مردم می دانیم. و دولت انقلابی و مردمی( دولت سیزدهم) رفع مشکلات شهروندان و برقراری عدالت اجتماعی را بر خود لازم و واجب می داند.


مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در ادامه با اشاره به اینکه اکنون با اختصاص ۱۴ مگاوات از پست برق این شرکت و تخصیص فیدر و همچنین ۲۵۰ مگاوات برق به شهرستان اهواز در طول چند سال اخیر ( که همچنان ادامه دارد) بخش مهمی از تولید برق و روشنایی منازل مردم در کلانشهر اهواز را بر عهده گرفته ایم.


در ادامه این مراسم آیت الله دکتر حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک هفته دولت از زحمات و تلاش های مهندس عبدالله عذاری اهوازی و همکارانشان در شرکت نفت و گاز اروندان تشکر و قدردانی نمود و در ادامه ضمن تقدیر از زحمات پرسنل توزیع برق منطقه ای اهواز گفت: به لطف زحمات این عزیزان و دیگر همکارانشان در سطح کشور امسال در مقایسه با سال های گذشته خاموشی بسیار کمتری داشتیم. و این چنین خدماتی در دولت سیزدهم که ملقب به دولت انقلابی و مردمی هست، دستاوردی مهم و حائز اهمیت تلقی می شود.


در این مراسم عبدالرضا سیفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل توزیع نیروی برق اهواز به ایراد سخنرانی پرداختند و بهمن یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز ضمن قدردانی از شرکت نفت و گاز اروندان  و مدیرعامل آن، از تلاش های پرسنل این شرکت و کارکنان توزیع برق اهواز که با وحدت و هماهنگی لازم توانستند این مشکل را برطرف نمایند و همچنین گام بلندی در رسیدن به اهداف و رفع محرومیت ها بردارند، تقدیر و تشکر کرد.


در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاسی از سوی فرمانداری اهواز به مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، رضا جعفری مدیر منطقه آزادگان و جفیر، مصطفی سواری سرپرست حراست و مسلم خندانی رئیس برق این شرکت و جمعی از مدیران برق منطقه ای از کمک های همه جانبه و پیگیری آنها تا رسیدن به نتیجه مطلوب، تقدیر به عمل آمد.


گفتنی است در پایان طی مراسمی توسط آیت الله دکتر حیدری کلید زنی و بهره برداری از برق تثبیت شده به روستای مگطوع بخش اسماعیلیه و دیگر روستاها با حضور مسئولین و مردم محلی انجام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: