کوتاهی شهرداری و شورای اسلامی صالح شهر در رسیدگی به قبور شهدای گمنام

دو شهید گمنام صالح شهر گتوند پنج سال در بی‌توجهی مسئولان آرمیده‌اند عدم رسیدگی به مقبره شهدای گمنام صالح شهر گتوند چندین بار از رسانه های مختلف انعکاس داده شد؛ ولیکن شهرداری اقدامی انجام نداده است.

کد خبر: ۱۳۵۸۹۷
۱۵:۲۸ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش دیدارنیوز_سرویس‌خوزستان: صالح شهر از توابع شهرستان گتوند دارای ۲۸ شهید و ۲ شهید گمنام دفاع مقدس است. اسفند سال ۹۵ قسمتی از فضای سبز ورودی صالح شهر میزبان ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس شد، و امید می‌رفت محلی که این پیکرهای عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) را در آغوش خود گرفته است، پناهی برای عاشقان شهدا و محلی برای حضور جوانان و برگزاری مراسم های فرهنگی و مذهبی باشد.
سالها گذشت و قبور شهدای صالح شهر بی‌هیچ تغییر و مناسب‌سازی رها شد تا به امروز که با وجود وعده و وعیدهای مسئولان قدمی برای توسعه و آبادانی این مکان مقدس برداشته نشده است.

قابل توجه شهرداری و شورای اسلامی

 صالح شهر با بودجه‌های میلیاردی برای ساخت بناهای تفریحی و گاهی بی‌استفاده هزینه می‌شود، اما ساخت و ساز و رسیدگی به قبور شهدای گمنام صالح شهر باید در خم وچم تائید و مصوبات بماند.

خواسته‌ی مردم صالح شهر نسبت به شهدای گمنام این شهر، ساخت بنا در خور و رسیدگی به این محل برای استفاده مردم و جوانان از فضای معنوی این مکان است،که می‌تواند به قطب فرهنگی و مذهبی شهر تبدیل شود.

از مسئولان شهرستان گتوند و شهرداری صالح شهر باید پرسید، که به چه دلیل در این ۵ سال اقداماتی مناسبی در خصوص ساخت بارگاه شهدای گمنام صالح شهر صورت نگرفته است، مسئولین باید در قبال این کم‌کاری پاسخگو باشند.


شهرداری و شورای اسلامی صالح شهر نسبت به قبور شهدای گمنام صالح شهر توجه ویژه داشته باشند، و با برنامه ریزی و تعیین بودجه های لازم بارگاهی در شان این شهدای عزیز ساخته نمایند؛ و دین خود را به این شهدای گرانقدر ادا کنند.



محمود بلیوند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: