آقای دشت بزرگ آدرس اشتباه به مردم ندهید؛

خاموشی برق در شهرستان‌های خوزستان یا کم کاری شرکت برق منطقه‌ای؟

در چند روز گذشته قطعی برق چند شهرستان خوزستان آن هم در دمای بالای ۵۰ درجه، شهروندان را کلافه کرد، این قطعی در روزهای گذشته به اوج رسید تا جایی که اهالی شهرستان‌های باغملک، ایذه، رامهرمز همزمان قطعی برق را تجربه کردند.

کد خبر: ۱۳۵۱۶۶
۱۱:۵۳ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

دیدارنیوز_سرویس‌خوزستان: پیگیری‌های اخیر نشان داد، عامل اصلی قطعی برق مربوط به ایستگاه‌های توزیع و پست‌های انتقال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان است که نتوانست شبکه توزیع منظم برق را پوشش دهد.

در این راستا امروز شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در اطلاعیه‌ای ضمن تایید این موضوع، به شکلی کاملا سطحی و بی‌توجه به عمق و اهمیت این مساله، عنوان کرد: که بروز حادثه گذرا در پست انتقال باغملک، باعث قطعی برق در این شهرستان شد که با حضور گروه‌های عملیاتی شبکه به حالت پایدار رسید! و عملا قطعی برق در سایر مناطق و شهرستان ها را از سر خود باز کرد. 

انتظار می‌رفت شرکت برق منطقه‌ای، شفافیت را در پاسخگویی‌های خود در نظر می‌گرفت و از مردم خوزستان بخاطر مسایل پیش آمده عذرخواهی می‌کرد و دلایل خاموشی در شهرهای خوزستان را بیان می‌کرد.

همچنین این سوال پیش می‌آید که چرا باید با یک بارش باران، ایستگاه‌ها و پست‌های انتقال برق دچار وضعیت ناپایداری شوند که اینگونه در دمای بالای ۵۰ درجه، به تعمیر آن بپردازند؟!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: