مردم خوزستان نگران کمبود کالا‌های اساسی نباشند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: برای تامین و توزیع کالا‌های اساسی از جمله مرغ، شکر، روغن و برنج در خوزستان مشکلی وجود نداشته و مردم نگران کمبود کالا در استان نباشند.

کد خبر: ۱۲۹۵۴۰
۱۱:۱۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

دیدار نیوز : خدارحم امیری‌زاده گفت: به دلیل اختلاف قیمت برخی از کالا‌ها و برخی از شایعات شاهد حجم زیاد تقاضا در فروشگاه‌ها بودیم و بعضا احساس کمبود برخی از اقلام اساسی می‌شد، اما کمبودی وجود نداشته و مردم نگران هیچگونه کمبود کالایی نباشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان می گوید: کشتارگاه‌ها روز جمعه به دلیل تعطیلی کشتار انجام ندادند، ولی مرغ منجمد و گرم به مقدار کافی در استان موجود است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

به گفته او اقلام و کالا‌های اساسی به اندازه کافی در استان ذخیره شده و توزیع کالا‌های اساسی طی چند روز آینده در خوزستان به روال عادی باز خواهد گشت وگروه‌های نظارتی در شهر‌های مختلف استان به صورت مستمر فعالیت دارند و عملکرد بازار رصد می‌شود.

در تامین شکر در خوزستان هیچ محدودیتی وجود نداشته و شکر به مقدار لازم در اختیار عاملان توزیع قرار خواهد گرفت و برای توزیع برنج خارجی ۱۱۲۱پیگیری لازم انجام شده و علاوه بر این برنج تایلندی نیز تا چند روز آینده در بازار توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: