انجام ۱۴ عملیات آتش نشانی با تلاش آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۴ عملیات اطفای حریق از سوی آتش نشانان خبر داد.

کد خبر: ۱۱۹۶۹۱
۱۰:۱۶ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: ابراهیم قنبری گفت: حریق ساختمان متروکه در منطقه بهارستان بلوار نارنجستان و حریق خودرو پژو ۴۰۵ ساعت هفت و ۴۲ دقیقه در منطقه امانیه به علت نشت گاز CNG توسط آتش نشانان مهار شد.

به گفته او عملیات‌های مهار حریق خودرو پراید ساعت ۹ و ۵۵ دقیقه در منطقه بوستان، تراس مسکونی ساعت ۱۳ و ۵۸ دقیقه درمنطقه کیان آباد خیابان ۱۸ غربی، منزل مسکونی ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان موحدین، حریق علوفه دامی ساعت ۱۶ و ۱۶ دقیقه در کوی سیاحی خیابان فجر با موفقیت توسط آتش نشانان انجام شد.

قنبری می گوید: حریق منزل مسکونی ساعت ۲۰ و ۴۲ دقیقه در کوی مندلی به علت واژگونی هیتر بر روی فرش مهار شد واژگونی خودرو پراید ساعت ۲۲ و ۹ دقیقه در مسیر برگشت جاده اهواز اندیمشک قبل از پلیس راه جدید منجر به مصدومیت راننده مرد و سرنشین زن ۳۵ ساله شد و آتش نشانان با ایمن سازی و ابزار نجات مصدومین را از اتاقک خودرو خارج و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی در خیابان زند نبش ادهم و زیتون کارمندی و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع‌های مسکونی در مناطق ۲۴ متری خیابان خوانساری، کیانپارس و آسیاباد پنج شهروند را نجات دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: