دوره آموزشی - توجیهی ویژه مربیان پیشتاز ناحیه ۴ اهواز برگزارشد

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۴ اهواز از برگزاری دوره آموزشی - توجیهی ویژه مربیان پیشتاز ناحیه ۴ اهواز خبرداد.

کد خبر: ۱۱۸۷۳۷
۲۰:۵۰ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

به گزاش دیدار نیوز خوزستان: یحیی سبهانی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۴ اهواز گفت: دوره آموزشی - توجیهی مربیان پیشتاز ناحیه ناحیه ۴ اهواز با حضور کریمی مسئول سازمان دانش آموزی استان خوزستان با هدف ارتقاء توانمندی مربیان پیشتاز در آموزش دانش آموزان پیشتاز دختر و پسر با همت کارشناسی سازمان دانش آموزی این ناحیه در سالن طلاییه برگزار شد.

سبهانی در ادامه آشنایی مربیان با اهمیت و ضرورت فعالیت‌های تشکیلاتی و گروهی، آشنایی با مأموریت‌ها و اهداف تشکیل سازمان دانش آموزی، آشنایی مقدماتی و توجیهی با دانش تشکیلاتی و معرفی مهارت‌های تشکیلاتی و اجتماعی از اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد.

در این دوره کریمی مسئول سازمان دانش آموزی استان، ضمن تشکر از برگزاری این دوره، با اشاره به اهمیت فعالیت‌های سازمان دانش آموزی، خاطرنشان کرد:فراهم نمودن زمینه برای تلاش و مشارکت دانش آموزان در روند فعالیت های سازمان دانش آموزی از اولویت‌های مهم است که باید بابرنامه ریزی دقیق و هدفمند دنبال شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به سیاست دانش آموز محوری و فراهم نمودن عرصه برای فعالیت¬های دانش آموزان در تشکیلات، وظایف مربیان در مسیر هدایت، نظارت و ارائه آموزش¬ها ضروری می-باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: