تمدید گواهینامه‌های IMS نفت و گاز مارون

 اختتامیه ممیزی شخص ثالث (مراقبتی اول) شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون دوشنبه ۲۰ دی با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت علاوه بر تیم ممیزی (نماینده FQC) برگزار شد.

کد خبر: ۱۱۸۶۰۷
۲۰:۵۹ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون ضمن ابراز خرسندی از تحقق اهداف شرکت در سایه رعایت کلیه استاندارد‌های سیستم مدیریت یکپارچه، گفت: در حال حاضر علاوه بر سازمان‌های ناظر، مردم نیز پیگیر مسائل مرتبط با صنعت نفت به ویژه در حوزه‌ی محیط زیست می‌باشند و این باعث شد تا اقدامات ما در این بخش شتاب فزاینده‌ای گیرد، چراکه شرایط اقلیمی کره زمین همه ما را به سوی هم اندیشی، همکاری و تلاش مضاعف سوق داده است.

حمید کاویان افزود: طی سال‌های اخیر ضمن تمدید موفق گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه، خطی مشی سازمان ویرایش شد و اهداف کیفی در عرصه ایمنی و محیط زیست به روز رسانی و به طلاع کارکنان رسید؛ خوشبختانه موفق شدیم با انجام اقدامات موثر جایگاه شرکت را حفظ کرده و ارتقاء بخشیم.

در ادامه سر ممیز تیم ممیزی ضمن مثبت خواندن نتایج ارزیابی‌های بعمل آمده از عملکرد شرکت، تمدید گواهینامه‌های ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ (مدیریت کیفیت)، ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ (مدیریت ایمنی و سلامت شغلی) و ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ (مدیریت محیط زیست) شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون را برای یکسال دیگر اعلام کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: