درخشش دانش آموز اهوازی در جشنواره بین المللی حمایت از کودکان بیمار

دانش پژوه پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) ناحیه ۴ اهواز موفق به کسب رتبه برتر جهانی هفتمین جشنواره بین المللی حمایت از کودکان بیمار شد.

کد خبر: ۱۱۷۷۲۰
۲۱:۲۷ - ۱۲ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با اشاره به اینکه هفتمین جشنواره نقاشی برای کودکان با هدف توجه و حمایت از سلامت روان کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: هفتمین جشنواره نقاشی برای کودکان همچون سال‌های گذشته به میزبانی کشور‌های مختلف توسط گروه بین المللی سلامت و هنر از گروه‌های فعال شبکه جهانی آموزش و پژوهش‌های علمی یوسرن برگزار شد.

وی در ادامه افزود: از مجموع آثار ارزنده‌ی ارسالی بیش از ۳۰ کشور دنیا به دبیرخانه جشنواره، لاوین حسن زاده اسکویی دانش پژوه پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) و دانش آموز متوسطه فرزانگان ناحیه ۴ اهواز توانست موفق به کسب رتبه برتر بین المللی شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان ضمن تبریک این موفقیت به دانش آموزان و تشکر از زحمات همکاران و حمایت‌های اولیاء جهت شناسایی دانش آموزان مستعد و علاقمند، از مجموعه پرسنل شاغل در پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) که در راستای پرورش و هدایت دانش آموزان در مسیر علاقه‌ها و استعدادهایشان همت کردند، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: