حاشیه‌های بازار رمزارز‌ها

بازار رمزارز‌ها روندی رنج دارد و هنوز معلوم نیست که بیت‌کوین به کدام سمت حرکت می‌کند، اما حاشیه‌ها پیرامون بازار رمزارز‌ها زیاد است.

کد خبر: ۱۱۷۷۰۷
۱۵:۰۹ - ۱۲ دی ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ بیت‌کوین هنوز در محدوده ۴۷ هزار دلار قرار دارد و فعالین بازار رمزارز‌ها در برهه کنونی از همیشه بلاتکلیف‌ترند، اما این روز‌ها حاشیه‌های بازار رمزارز‌ها

حاشیه‌های بازاررمزارز‌ها

در راستای تحولات مثبت اخیر شیبا، تیم توسعه این ارز دیجیتال اعلام کرد که به زودی سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) را‌ه‌اندازی می‌کند.

DAO شیبا اینو تصمیمات حکمرانی مربوط به پروژه صرافی شیباسواپ را در خود تجمیع خواهد کرد. کاربرانی که روی توکن جایزه شیبا (BONE) استیک کرده‌اند توکن tBONE دریافت خواهند کرد که به آن‌ها اجازه رای‌دهی می‌دهد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۱ به تنهای ۸۰۷۰ کوین ایجاد شده که نشان دهنده رشد نزدیک به ۱۰۰ درصدی تعداد ارز‌های دیجیتال بازار است. در مجموع، در حال حاضر بیش از ۱۶ هزار رمزارز در بازار وجود دارد.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا میزبان پادکست لکس فریدمن بود و در این پادکست گفت مکانیسم‌های دوج‌کوین او را برای استفاده روزمره از بیت‌کوین پیش می‌اندازد.

براساس گزارش‌های زنجیره‌ای انتقال بیت‌کوین به صرافی‌های ارز دیجیتال به کمترین مقدار ۳ ماه اخیر خود رسیده و این سیگنال مثبتی برای بازار رمزارز‌ها محسوب می‌شود.

تحلیل‌ها همان تحلیل‌های قدیمی است و بازار هنوز در به روند رنج خود ادامه می‌دهد.

کارشناسان عقیده دارند اگر بیت‌کوین محدوده حمایت ۴۷ هزار دلار را از دست بدهد احتمالا تا ۴۵ هزار دلار ریزش می‌کند.

اما اگر بیت‌کوین بتواند مقاومت محدوده ۵۳ هزار دلار را پشت سر بگذارد احتمالا روند صعودی شروع می‌شود و بیت‌کوین تا ۶۰ هزار دلار رشد می‌کند.

برچسب ها: ارز دیجیتال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: