تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۱۰/۱۵

قیمت بیت کوین امروز ۱۵ دی ماه با ۰.۳۷ درصد افزایش نرخ به ۴۶۳۵۱ دلار معادل ۱۳۵۸۸۹۵۴۴۲ تومان رسید. بیت کوین سال نو را با وضعیت مثبت‌تری آغاز کرد و در دو نوبت مجزا به ۴۸۰۰۰ دلار رسید.

کد خبر: ۱۱۷۹۵۷
۱۲:۲۲ - ۱۵ دی ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین امروز

دیدارنیوز ـ بیت کوین همچنان در کانال ۴۶ هزار دلار معامله می‌شود. امروز ۱۵ دی ماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ناچیز ۰.۳۷ درصد به ۴۶۳۵۱ دلار معادل ۱۳۵۸۸۹۵۴۴۲ تومان رسید.

قیمت بیت کوین روز ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) به طور ناگهانی افزایش یافت، ولی طی چند ساعت با ۳۰۰۰ دلار کاهش به زیر ۴۶۰۰۰ دلار رسید.

بیت کوین سال نو را با وضعیت مثبت‌تری آغاز کرد و در دو نوبت مجزا به ۴۸۰۰۰ دلار رسید. هرچند، نتوانست این خط را بشکند و با ریجکت شدن در این سطح به ۴۷۰۰۰ دلار رسید و همانطور که دیروز گزارش شد، برای مدتی در همین منطقه باقی ماند.

از آن زمان، خرس‌ها کنترل بازار را در دست گرفته و دوباره قیمت را به پایین‌ترین سطح خود یعنی ۴۵۸۰۰ دلار رساندند. در حال حاضر، بیت کوین موفق شده است تراز ۴۶۰۰۰ دلار را پس بگیرد، ولی در مقیاس روزانه همچنان در منطقه قرمز است.

در نتیجه این تحولات، ارزش بازار این دارایی زیر ۹۰۰ میلیارد دلار باقی مانده است. برخی از تحلیل‌گران، افزایش شاخص دلار آمریکا در کاهش قیمت بیت کوین بی‌تاثیر نمی‌دانند.

کارشناسان عقیده دارند اگر ۴۶ هزار دلار از دست برود احتمالا تا ۴۳ هزار دلار ریزش داریم. اگر بیت کوین نتواند بالاتر از ۴۷۰۰۰ دلار را بازیابی کند، می‌تواند به روند نزولی خود ادامه دهد. حمایت فوری نزدیک به منطقه ۴۶۰۰۰ دلاری است. اولین حمایت اصلی نزدیک به ۴۵۸۰۰ دلار است.

سقوط نزولی به زیر سطح ۴۵۸۰۰ دلار می‌تواند قیمت را بیشتر پایین بیاورد. در مورد ذکر شده، قیمت ممکن است در جلسات آینده به سطح ۴۳۵۰۰ دلار کاهش یابد.

آنتونی پمپلیانو، بنیانگذارشرکت دیجیتال مورگان در مصاحبه با CNBC در رابطه با بازار رمزارز‌ها گفت: نرخ بهره در سال ۲۰۲۲ می‌تواند تاثیر متفاوتی بر قیمت بیت‌کوین داشته باشد و یک شاخص شگفت‌انگیز را رقم بزند.

بیت‌کوین آنقدر گران قیمت شده که دیگر مردم عادی به خرید این ارز دیجیتال علاقه نشان نمی‌دهند و شرکت‌های بزرگ و سرمایه‌گذاران نهادی بیت‌کوین می‌خرند و این موضوع باعث شده تا کارشناسان پیش‌بینی کنند سقوط بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ زیاد محتمل نباشد.

قیمت بیت کوین امروز

منبع: فرادید
برچسب ها: ارز دیجیتال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی