تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سقوط سنگین بیت‌کوین رقم خورد

طلای جهانی دیروز مانند روز‌های اخیر زیر سطح ۱۸۰۰ دلار در هر اونس باقی ماند. آمار کاهشی اشتغال ایالات متحده در ماه دسامبر هم بسیاری از سرمایه‌گذاران را غافلگیر کرد.

کد خبر: ۱۱۸۱۲۵
۰۸:۵۹ - ۱۸ دی ۱۴۰۰

سقوط سنگین بیت‌کوین

دیدارنیوز ـ بر اساس گزارش اداره آمار کار غیرکشاورزی ایالات متحده در ماه دسامبر تنها با رشد ۱۹۹هزار نفری همراه بوده است. نرخ بیکاری در ایالات متحده بخش مهمی از این گزارش بود که به ۳.۹ درصد کاهش یافت.

طلا پس از جهش اندک در روز جمعه، کاهش تقریبا ۲ درصدی ارزش را در هفته اخیر تجربه کرد. این رقم بزرگترین افت هفتگی از نوامبر۲۰۲۱ تاکنون بوده است. در این هفته بازدهی خزانه داری ایالات متحده به بالاترین حد در دو سال گذشته رسید و شاخص دلار نیز کاهش یافت، اما از اوج‌های اخیر فاصله چندانی نداشت.

کاهش بیشتر قیمت بیت‌کوین

بیت کوین در روز جمعه در حدود ۴۱هزار دلار تثبیت شد و در هفته گذشته حدود ۹ درصد کاهش ارزش داشت. تحلیلگران انتظار دارند قیمت این رمزارز در روز‌های آتی تغییر مسیر دهد، اگرچه ممکن است در صورت نقض سطوح پشتیبانی فنی، این انتظار برآورده نشود.

برچسب ها: ارز دیجیتال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی