تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ به چه قیمتی خواهد رسید؟

ارز‌های رمزنگاری شده قطعاً بخشی از زرق و برق سال ۲۰۲۲ هستند؛ در آستانه سال جدید میلادی دلالان از درک چگونگی توسعه و رشد قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲ ناامید هستند.

کد خبر: ۱۱۸۰۱۵
۱۶:۱۹ - ۱۵ دی ۱۴۰۰

بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ به چه قیمتی خواهد رسید؟

دیدارنیوز ـ با توجه به اینکه علاقه به ارز‌های رمزنگاری شده بیشتر و بیشتر به جریان اصلی تبدیل می‌شود، رشد بیت کوین به دلیل ظهور ارز‌های رقیب که به دنبال کسب جایگاه برتر از رهبر اولیه بازار هستند تا حدودی متوقف شده است.

قیمت بیت کوین کمتر از پیش بینی تحلیلگران برای آغاز سال ۲۰۲۲ و به طور قابل توجهی زیر ۱۰۰ هزار دلار بوده است، اگرچه این امید وجود دارد که تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ این ارز بهبود یابد.

با توجه به اینکه بازار ارز‌های دیجیتال هنوز در مراحل ابتدایی نسبی خود قرار دارد، تاریخچه بسیار کمی از آن‌ها در دسترس است که بتوان مدل‌ها و پیش‌بینی‌ها را بر اساس آن بنا کرد؛ علاوه بر این، عوامل متعدد اجتماعی و سیاسی می‌تواند بر قیمت بیت کوین تأثیر گذارد.

اخیرا تغییری در سیاست پولی فدرال رزرو ایالات متحده ایحاد شده است که باعث ایجاد نگرانی در بین علاقه‌مندان به بیت کوین شده است؛ فدرال رزرو اعلام کرد که برنامه خرید اوراق قرضه خود را با سرعت بیشتری متوقف می‌کند و این تضمین می‌کند که نرخ‌های بهره پیش بینی شده به طور قابل توجهی برای سال ۲۰۲۲ افزایش می‌یابد، که ممکن است در کوتاه مدت به بیت کوین فشار بیاورد.

مدل‌های اولیه نشان می‌دهند که در کل سال ۲۰۲۲ ممکن است به اندازه سال ۲۰۲۱ برای بیت کوین موفق نباشد؛ برخی از کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که ممکن است در ماه‌های اول سال ۲۰۲۲ کاهش شدیدی در ارزش بیت‌کوین اتفاق بیافتد و مردم در حال حاضر به‌جای هجوم برای سرمایه‌گذاری، باید بازار را زیر نظر داشته باشند.

در طول ده سال گذشته، تغییرات عظیمی در بخش ارز‌های دیجیتال رخ داده است به عنوان مثال، بیت کوین از یک آزمایش جالب برای سبد سرمایه گذاران اصلی به یک طبقه دارایی جدید و طلای دیجیتال تبدیل شد؛ عوامل متعددی از قیمت بالاتر بیت کوین حمایت می‌کنند، از جمله پذیرش بهتر توسط شرکت‌های سنتی و افزایش تقاضا از سوی ETF‌های بیت کوین.

کارشناسان می‌گویند بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ این امکان را دارد که به ۱۰۰ هزار دلار برسد، اما برخی از تحلیلگران استدلال می‌کنند که این هدف می‌تواند تا پایان سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ محقق شود و تعدادی دیگر هنوز در انتخاب یک تاریخ یا سال خاص محتاط هستند و انتظار دارند بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ به بیش از ۷۰ هزار دلار نرسد.

کارول الکساندر، استاد امور مالی در دانشگاه ساسکس، به فوربز گفته است که انتظار دارد بیت کوین در سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰ هزار دلار برسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی