مرز‌های بیرونی آموزش و پرورش باید برداشته شود

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر بر برداشته شدن مرز‌های بیرونی آموزش و پرورش تاکید کرد.

کد خبر: ۱۱۷۴۹۰
۲۰:۲۱ - ۰۸ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: فاصله بین جلسات شورای آموزش و پرورش نباید طولانی و تمام مصوبات آن باید عملی شود.

وی با تأکید بر پررنگ‌تر شدن نقش و مشارکت حوزه علمیه در آموزش و پرورش، افزود: ضرورت حضور روحانیت در مدارس بر هیچکس پوشیده نیست و این نقش‌آفرینی روحانیون در انتقال آموزه‌های دینی و فرهنگی به دانش‌آموزان باید روز به روز پررنگ‌تر شود.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه آموزش و پرورش، تصریح کرد: در همه حوزه‌ها سند‌های راهبردی توسط مقام معظم رهبری ارائه شده و در همه مباحث سند و چشم‌انداز وجود دارد، اما در حوزه آموزش و پرورش معظم‌له از عبارت تحول استفاده فرموده‌اند.

بندری ادامه داد: این سند تحول باید محور تمام امور مرتبط با حوزه آموزش و پرورش باشد و مهم‌ترین بخش‌های آن برداشتن مرز‌های بیرونی با ساحت تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش و حوزه‌هایی همچون خانواده و بهداشت و درمان است.

وی در پایان با تأکید بر لزوم تلاش‌های بیشتر برای افزایش سهم شهرستان بندر ماهشهر در کسب رتبه‌های تک‌رقمی و زیر هزار کنکور سراسری، گفت: به زودی در مراسمی از ۳۳ نفر از افراد دارای رتبه در کنکور سراسری سال گذشته تقدیر خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: