بارسلونا به دنبال انتقام از بایرن مونیخ است

ممفیس دیپای، ستاره هلندی بارسلوتا تاکید کرد هدف این تیم کسب پیروزی در خانه بایرن مونیخ در آخرین دیدار لیگ قهرمانان و صعود به مرحله بعد است.

کد خبر: ۱۱۵۸۱۹
۰۸:۳۹ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

دیدارنیوز - با توجه برتری احتمالی بنفیکا مقابل دینامو کیف، بارسلونا برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان چاره‌ای جز کسب برتری در خانه بایرن مونیخ آماده و سرحال ندارد. ممفیس دیپای، مهاجم جدید بارسلونا مدعی شد این دیدار برای آن‌ها به مثابه یک فینال بوده و بلوگرانا قصد دارد انتقام شکست سنگین تابستان سال گذشته برابر بایرن مونیخ را بگیرد.

ممفیس دیپای گفت: "ما باید از نظر ذهنی خیلی خوب آماده شویم، زیرا این دیدار مانند یک فینال است. باید با حداکثر توان در میدان حاضر شویم و ۹۰ دقیقه برای انجام این کار زمان خواهیم داشت. بدیهی است که سرنوشت ما به نتیجه بنفیکا نیز بستگی دارد، اما ما باید روی خودمان تمرکز کرده و برای بردن بازی به میدان برویم. سبک بازی ما به افکار سرمربی بستگی دارد، اما ما دوست داریم بالا پرس کرده و توپ را در اختیار داشته باشیم. ما می‌خواهیم جریان بازی را از طریق مالکیت توپ کنترل کنیم.

شکست ۲-۸ سال ۲۰۲۰ مقابل بایرن مونیخ؟ البته که ما می‌خواهیم انتقام بگیریم و ممکن است این آخرین فرصت ما باشد، پس باید آماده شویم. ما باید خیلی تلاش کرده و هر کاری ممکن است انجام دهیم تا به نتیجه مورد نظر برسیم. همه چیز با باور به خودمان شروع می‌شود.

ما بارسا هستیم و همه چیز برای ما ممکن است، هواداران هم این موضوع را می‌دانند. ما به رقابت دیگری غیر از لیگ قهرمانان اروپا فکر نمی‌کنیم، زیرا این بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال است و بارسلونا باید در دور بعد حضور داشته باشد.

برنده شدن به افزایش اعتماد به نفس کمک کرده و روحیه تیمی را تقویت می‌کند. ما می‌دانیم که در پروژه فعلی که نیاز به زمان دارد. جوانان زیادی وجود دارند و اینجا محیط تازه‌ای برای ماست، اما اگر به پیروزی برسیم، می‌توانیم تیم جدیدی بسازیم. "

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: