تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ژاوی: فوتبال همیشه فرصت انتقام می‌دهد

ژاوی می‌گوید بایرن مونیخ طی سال‌های اخیر نسبت به بارسلونا تیم بهتری بوده، اما فوتبال همیشه به شما فرصت انتقام می‌دهد. ما در حال کار کردن روی ساختن این باور در تیم هستیم که بارسلونا هیچ چیزی از رقیبانش در اروپا کم ندارد.

کد خبر: ۱۱۵۹۴۵
۱۱:۱۶ - ۱۷ آذر ۱۴۰۰

ژاوی درباره بارسلونا بایرن مونیخ

دیدارنیوز - ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با بایرن مونیخ حاضر شد.

به نقل از Barca Centre، بارسلونا در یکی از مهم‌ترین بازی‌های چند فصل اخیر خود، مهمان بایرن مونیخ است. بارسلونا در این بازی خارج از خانه دشوار برای پیروزی به میدان خواهد رفت، چون بعید است در دیدار همزمان، بنفیکا مشکل خاصی مقابل دیناموکیف داشته باشد. ژاوی، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

با اشتیاقی فراوان به استقبال این بازی می‌رویم. بایرن مونیخ یکی از بدترین حریفانی است که ممکن بود با آن مواجه شویم؛ یکی از بهترین تیم‌های جهان که ما قرار است در استادیوم خانگی آن‌ها به میدان برویم. به شدت کار دشواری در پیش داریم، اما همه چیز برای صعود به خودمان بستگی دارد. یک فینال داریم و با شور و اشتیاق فراوان از حضور در آن استقبال می‌کنیم. سعی می‌کنیم به وسیله سلاح‌هایی ک خودمان در اختیار داریم، در این بازی رقابت کنیم. ما آماده رقابت هستیم و امیدوارم شکست‌های آخری که بارسلونا مقابل بایرن مونیخ متمل شده، از لحاظ روحی روانی تاثیری روی ما نگذارد. از همین حالا به بازیکنانم می‌گویم که تمام فشار روی شخص من است، می‌خواهیم شانسمان را امتحان کنیم. بارسلونا توانایی شکست دادن هر حریفی را دارد.

بایرن مونیخ طی سال‌های اخیر نسبت به بارسلونا تیم بهتری بوده، اما فوتبال همیشه به شما فرصت انتقام می‌دهد. ما در حال کار کردن روی ساختن این باور در تیم هستیم که بارسلونا هیچ چیزی از رقیبانش در اروپا کم ندارد. این وظیفه من و کادرفنی من است، باید صبور باشید. قرار نیست همه چیز یک شبه رخ دهد. فردا ما باید رقابت کنیم. در فوتبال همیشه فرصت دارید و ما فردا تلاشمان را انجام می‌دهیم. دمبله بسیار با انگیزه و خوشحال است. او باید (در این بازی) بازیکن مهمی برای ما باشد. نه فقط عثمان، بلکه کل تیم باید عملکرد خوبی ارائه دهد.

جوردی آلبا کمی از ناراحتی عضلانی رنج می‌برد، اما خواهیم دید که چگونه در تمرین ظاهر خواهد شد و فردا چه حس و حالی دارد. او می‌خواهد بازی کند.

تلاش ما این است که در مرحله یک هشتم نهایی حضور داشته باشیم، جایگاهمان در لالیگا در پایان فصل مشخص می‌کند که چه وضعیتی داریم، اما ما بارسلونا هستیم و نمی‌توانیم از هیچ جامی دست بکشیم. فردا فرصت این را داریم که تاریخ سازی کنیم و اولین پیروزی تاریخ بارسلونا در مونیخ را کسب کنیم.

لواندوفسکی اکنون سال هاست که تفاوت‌ها را رقم می‌زند؛ نه فقط به خاطر گل هایش، بلکه به خاطر بسیاری از توانایی‌های دیگری که دارد. لوا اگر بهترین بازیکن جهان نباشد، قطعا یکی از بهترین‌ها به حساب می‌آید.

البته این را هم اضافه کنم در صورت نبردن مشخص است که سرنوشت ما به نتیجه بازی بنفیکا بستگی خواهد داشت. واقعا حیف است که قرار نیست هیچ تماشاگری به آلیانتس آرنا بیاید، چون همه ما در نهایت به خاطر هواداران فوتبال بازی می‌کنیم.

منبع: طرفداری
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی