تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بارسلونا به دنبال انتقام از بایرن مونیخ است

ممفیس دیپای، ستاره هلندی بارسلوتا تاکید کرد هدف این تیم کسب پیروزی در خانه بایرن مونیخ در آخرین دیدار لیگ قهرمانان و صعود به مرحله بعد است.

کد خبر: ۱۱۵۸۱۹
۰۸:۳۹ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

دیدارنیوز - با توجه برتری احتمالی بنفیکا مقابل دینامو کیف، بارسلونا برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان چاره‌ای جز کسب برتری در خانه بایرن مونیخ آماده و سرحال ندارد. ممفیس دیپای، مهاجم جدید بارسلونا مدعی شد این دیدار برای آن‌ها به مثابه یک فینال بوده و بلوگرانا قصد دارد انتقام شکست سنگین تابستان سال گذشته برابر بایرن مونیخ را بگیرد.

ممفیس دیپای گفت: "ما باید از نظر ذهنی خیلی خوب آماده شویم، زیرا این دیدار مانند یک فینال است. باید با حداکثر توان در میدان حاضر شویم و ۹۰ دقیقه برای انجام این کار زمان خواهیم داشت. بدیهی است که سرنوشت ما به نتیجه بنفیکا نیز بستگی دارد، اما ما باید روی خودمان تمرکز کرده و برای بردن بازی به میدان برویم. سبک بازی ما به افکار سرمربی بستگی دارد، اما ما دوست داریم بالا پرس کرده و توپ را در اختیار داشته باشیم. ما می‌خواهیم جریان بازی را از طریق مالکیت توپ کنترل کنیم.

شکست ۲-۸ سال ۲۰۲۰ مقابل بایرن مونیخ؟ البته که ما می‌خواهیم انتقام بگیریم و ممکن است این آخرین فرصت ما باشد، پس باید آماده شویم. ما باید خیلی تلاش کرده و هر کاری ممکن است انجام دهیم تا به نتیجه مورد نظر برسیم. همه چیز با باور به خودمان شروع می‌شود.

ما بارسا هستیم و همه چیز برای ما ممکن است، هواداران هم این موضوع را می‌دانند. ما به رقابت دیگری غیر از لیگ قهرمانان اروپا فکر نمی‌کنیم، زیرا این بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال است و بارسلونا باید در دور بعد حضور داشته باشد.

برنده شدن به افزایش اعتماد به نفس کمک کرده و روحیه تیمی را تقویت می‌کند. ما می‌دانیم که در پروژه فعلی که نیاز به زمان دارد. جوانان زیادی وجود دارند و اینجا محیط تازه‌ای برای ماست، اما اگر به پیروزی برسیم، می‌توانیم تیم جدیدی بسازیم. "

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی