قالیباف:طرح رتبه بندی معلمان را تا سقف ۲۵ هزار میلیاردتومان تصویب می‌کنیم

رییس مجلس دوباره وعده داد که طرح رتبه بندی معلمان را تا سقف ۲۵ هزار میلیاردتومان تصویب می‌کنیم

کد خبر: ۱۱۵۸۱۷
۰۸:۳۳ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

 

 

دیدارنیوز: رئیس مجلس یازدهم با یادآوری اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه رتبه بندی معلمان لایحه بوده و طرح نبوده است، گفت: دولت وقتی لایحه می‌دهد تعهد دارد. در مجلس بحث ما این بود که براساس اصل ۷۵ نمی‌توانیم هزینه‌ای بیش از آنچه دولت در لایحه آورده، پیش بینی کنیم، زیرا حتی در صورت تصویب مجلس توسط شورای نگهبان رد می‌شود، نباید کار عبس انجام دهیم، دولت هم نباید هزینه‌ها را بالا ببرد.

وی اظهار داشت: براساس آنچه آقای میرکاظمی گفتند دولت دارای ظرفیت اعتباری ۲۵ هزار میلیارد تومانی برای رتبه بندی معلمان است و این لایحه را می‌توانیم تا سقف مشخص شده تصویب کنیم، لذا مجلس موضوع را پیگیری می‌کند.

محمد باقر قالیباف در جمع دانشجویان گفت:اگر بنا باشد یک اولویت در کشور باشد برای حل مشکلات منزلتی و معیشتی آن موضوع، مساله معلمان و اساتید است که در پیشرفت کشور نقش دارند. هم اکنون که کشور با بی پولی مواجه است، ده‌هامیلیارد دلار را از بین می‌بریم به این دلیل که به منابع انسانی بی توجه هستیم. نیروی انسانی که پشت میز مدرسه و دانشگاه نشسته و ظرفیت‌های فراوانی دارد.

عرشه آنلاین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
منظورش تو سال این مبلغ هست نه واسه ۶ ماه،از اول معلما جایگاهی نداشتند گفتیم این دولت حداقل یه کاری میکنه که اینم.......
سجاد
|
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
باسلام و احترام.املای واژه عبث (به معنای بیهوده )صحیح می باشد.متاسفانه در متن خبر عبس(ترش روی و اخمو) درج شده است.
فیروز
|
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
درود
میلیارد ها دلار پول ایران به عراق سوریه لبنان افغانستان یمن و سایر کشور ها می رود این ها بار مالی ندارند اما وقتی معلم حقش را می خواهد میشود بار مالی