تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

خبرهای تازه از طرح رتبه بندی معلمان به روایت نایب رئیس مجلس

تسنیم نوشت: نایب رئیس مجلس از پیش بینی اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومانی برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت:۷۳۳ هزار نفر از فرهنگیان مشمول لایحه رتبه بندی معلمان می‌شوند.

کد خبر: ۱۱۶۱۰۱
۱۱:۴۹ - ۲۰ آذر ۱۴۰۰

خبرهای تازه از طرح رتبه بندی معلمان به روایت نایب رئیس مجلس

 

دیدارنیوز ـ علی نیک‌زاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، در خصوص زمان بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در صحن مجلس شورای اسلامی، گفت: موضوع مذکور با همکاری کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در روز یکشنبه هفته جاری همزمان با تقدیم لایحه بودجه 1401 توسط رئیس‌جمهور در دستورکار صحن قوه مقننه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم از ابتدای مطرح شدن موضوع رتبه بندی معلمان ضمن اعلام موافق، بر تصویب و اجرای این مهم تاکید جدی داشته اند، اظهار کرد: البته باید توجه داشت برای اینکه این لایحه مشمول اصل 75 قانون اساسی نشود، با دولتمردان رایزنی های جدی و مستمری صورت گرفته است.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: نماینده ویژه دولت در این موضوع اعلام کرد با توجه به اهمیت موضوع و پیگیری های مکرر نمایندگان، مقرر شد تا سقف 25 هزار میلیارد تومان در یکسال برای اجرای رتبه بندی معلمان اعتبار پیش بینی شود.

نیک‌زاد در خصوص زمان اجرای این لایحه ، تصریح کرد: پس از نهایی شدن قانون، این مصوبه از 31 شهریورماه 1400 قابل اجرا خواهد بود؛ همچنین مربی پایه یک دانشگاه تهران مبنای حداقل 80 درصد حقوق برای معلمان منظور خواهد شد.

وی افزود: همچنین برای شش ماه دوم سال جاری اعتباری بالغ بر 12 هزار و پانصد میلیارد تومان پیشبینی شده و اعتبار سال آتی نیز در لایحه بودجه در نظر گرفته می‌شود.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین  در مجلس در ادامه گفت: طبق آمار اعلام شده از سوی وزارت آموزش پرورش، تمامی معلمان سراسر کشور که معادل 733 هزار و 638 نفر هستند، مشمول این موضوع قرار می‌گیرند.

نیکزاد خاطرنشان کرد: باید یادآور شد، نمایندگان تاکید داشتند  این موضوع باید اجرایی شود لذا با توجه به وضعیت مالی دولت سیزدهم و بدهی های برجای مانده دولت قبلی، دولت‌مردان تلاش کردند اعتبار 25 هزار میلیارد تومانی را محقق کنند که بیانگر تعامل قوه مجریه و قوه مقننه است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
0
0
يعني دروغگوتر از عمال نظام در دنيا پيدا نمي شود
ابتدا 50 ميليارد بود
بعد گفتند اشتباه شده و اين 50 ميليارد براي يك سال هست و براي شش ماه دوم 1400 مي شود 25 ميليارد و اين رقم تصويب شده و نهايي است
بعد از كلي سركار گذاشتن و بازي كردن با افكار عمومي با روش هاي نخ نماي پليس خوب و پليس بد به يكباره اين عدد نصف شد!!!
حالا چرا نصف؟ منطق نصف شدن چه بود؟
مثلا چرا نشد24 ميليارد يا چرا نشد10 ميليارد؟
خسته و دلزده ايم از همه شما
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی