آیا روزهای اوج به فولاد باز می‌گردد؟ / آیا قطار فولادی ها با نکونام روی ریل کامیابی قرار خواهد گرفت؟

تیم فوتبال فولاد خوزستان که در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده بود و مدیریت باشگاه در تصمیمی اقدام به بکارگیری جواد نکونام مربی پیشین خود کرد؛ حالا باید دید فولاد با مربی جدید خود رده‌های بالای جدول را دوباره می‌بیند؟

کد خبر: ۱۱۴۶۲۸
۱۷:۵۹ - ۲۸ آبان ۱۴۰۰

دیدانیوز خوزستان: تیم فوتبال فولاد خوزستان که در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده بود و مدیریت باشگاه در تصمیمی اقدام به بکارگیری جواد نکونام مربی پیشین خود کرد؛ حالا باید دید فولاد با مربی جدید خود رده‌های بالای جدول را دوباره می‌بیند؟
شاید یکی از تصمیم‌های مهم مدیریت باشگاه فولاد انتخاب جواد نکونام برای سرمربی گری این تیم بوده است.

نگاهی اجمالی به باشگاه فولاد خوزستان نشان از قدمت بالای این تیم در فوتبال ایران دارد، تیمی که از سال ۱۳۴۹ درفوتبال ایران پایه گذاری شده، ودرتمام رده های سنی درلیگ های مختلف قهرمانی کسب کرده حتی بازیکنان زیر ۱۳ سال،
فولاد بازیکن سازترین تیم ایرانی لقب دارد و بازیکنان زیادی از آکادمی فولاد به فوتبال ایران معرفی شدند

۲ بارقهرمانی در لیگ برتر و۲ آقای گلی بازیکنان در ادوار لیگ نشان از پتانسیل بالای این باشگاه دارد.
فوتبال آنروز فراتر از یک ورزش، مرزهای کشور را درنوردیده است و به یک صنعت بین المللی تبدیل شده است، صنعتی که رابطه تنگاتنگی با تبلیغات وغرور ملی پیدا کرده است.

باشگاه فولاد در زمینه پرورش استعدادهای فوتبالی در رده های مختلف برنامه های خوبی را دنبال می‌کند با انتخاب جواد نکونام در فصل جدید، هواداران دو آتیشه این تیم منتظر روزهای خوب وچه بسا سومین قهرمانی این تیم درلیگ برتر هستند.

درمصاحبه ای که خبرنگار دیدار با جناب آقای گرشاسبی مدیر عامل محترم باشگاه داشت، وی به برنامه ریزی شناسایی استعدادهای فوتبال در رده های مختلف در فولاد تاکید داشت و همچنین از راه اندازی هتل باشگاه فولاد با ظرفیت ۹۰ نفر در آینده نزدیک برای این تیم پرطرفدارخبرداد.
✍️
سرویس ورزشی دیدارنیوز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: