تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

گرشاسبی: استقلالی‌ها در سوپرکاپ به وزیر پناه آوردند اما من زیربار نرفتم

مدیرعامل پیشین پرسپولیس درباره سوپرکاپ جنجالی که استقلال در آن شرکت نکرد اعلام کرد مدیران استقلال برای لغو بازی به وزیر پناه آوردند و وزیر به من اعلام کرد با یک نامه کتبی زمان دربی به تعویق بیافتد اما من زیر بار نرفتم.

کد خبر: ۱۱۵۶۹۸
۱۰:۲۴ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰

افشاگری گرشاسبی درباره لغو سوپرکاپ

دیدارنیوز - ظاهرا صحبت‌های مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال بدجوری صدای اعتراض مدیران جدید و قدیم باشگاه پرسپولیس را بلند کرده است. بعد از مجید صدری که با انتشار بیانیه‌ای تند هم مرز‌های بیانیه دادن در باشگاه‌های ورزشی را جابه‌جا کرد و هم بدجور جواب حرف‌های آجورلو را داد حالا نوبت به حمید گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان رسیده تا پاسخی به حرف‌های آجورلو بدهد. البته با ادبیاتی متفاوت از سرپرست باشگاه پرسپولیس! آنچه در ادامه می‌خوانید صحبت‌های تازه مدیرعامل فولاد با روزنامه «فرهیختگان» است.

این حرف‌ها دروغ است!

گرشاسبی اول صحبت‌هایش به تازه‌ترین حرف‌های مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال اشاره می‌کند. آجورلو قهرمانی‌های پرسپولیس را حاصل حمایت‌های وزارت ورزش می‌داند و گرشاسبی به این حرف‌ها واکنش نشان می‌دهد. مدیرعامل فولاد در این رابطه می‌گوید: «متاسفانه آقای آجورلو حرف‌هایی زده که نه قشنگ بود و نه صحت داشت. چطور یک نفر به خودش اجازه می‌دهد زحمات شبانه‌روزی یک تیم را با حرف‌های نادرست و دروغ زیرسوال ببرد. این اظهارات اصلا شایسته مردی مثل آجورلو نبود و ایشان انصاف را در گفته‌هایش اصلا لحاظ نکرد. ایشان خوب می‌دانند هر تیم برای رسیدن به قهرمانی باید سختی بکشد و تلاش کند. نمی‌شود که یک تیم بدون زحمت کشیدن به راحتی همه حریفان قوی‌اش را ببرد و به پیروزی برسد. ما در مسیر قهرمانی سختی زیادی کشیدیم و خون‌دل‌ها خوردیم تا به این موفقیت برسیم. آقای آجورلو اگر شما یادتان نیست ما و هواداران پرسپولیس خیلی خوب به‌خاطر داریم که چطور با بسته‌بودن پنجره نقل‌و‌انتقالات و جدایی بازیکنان اصلی تیم توانستیم خودمان را حفظ کنیم و به مقام قهرمانی برسانیم. ما توانستیم با جذب چند بازیکن خوب که البته قادر به همراهی تیم تا نیم‌فصل نبودند، روحیه تیمی و البته هواداران را حفظ کنیم تا تیم در نیم‌فصل اول دچار مشکل نشود. ما روز‌های سختی را پشت‌سر گذاشتیم و حتی یک کمک کوچک هم دریافت نکردیم. بعد شما به راحتی می‌خواهید با این حرف‌ها زحمات اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس را زیرسوال ببرید؟»

زیربار حرف وزیر نرفتم!

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش گفت: «شما یادتان نیست، رئیس وقت هیات‌مدیره و مدیرعامل وقت باشگاه‌تان خوب به یاد دارند! وزیر من را به دفترش فراخواند و دیدم که هر دو نفر اول مدیریت باشگاه استقلال آنجا حضور دارند. وزیر جلوی آن‌ها از من خواست که به شکل کتبی اعلام کنم تیم پرسپولیس برای حضور در بازی سوپرجام اصلا آمادگی ندارد. گفتم چرا باید این دروغ را کتبا اعلام کنم؟ چرا باید به هواداران پرسپولیس دروغ بگویم؟! زیربار این حرف نرفتم. استقلال نمی‌خواست مقابل پرسپولیس بازی کند به وزیر پناه برده بود. چرا من باید چنین کاری را در حق هواداران پرسپولیس می‌کردم؟ قبول نکردم و اصلا هم پشیمان نیستم. هوادار پرسپولیس بداند می‌خواستند جام را به ما ندهند. دستور داده بودند چنین اتفاقی نیفتد. آیا این همان حمایتی است که از آن دم می‌زنید؟»

نایب‌قهرمانی‌های آسیا هم توصیه وزیر بود؟

مدیرعامل فولاد که از حرف‌های مدیرعامل استقلال به‌شدت ناراحت بود در ادامه گفت: «می‌خواستیم به ژاپن برویم و همه می‌دانستند با چه مشکلاتی روبه‌رو هستیم، اما دریغ از یک ریال کمک مالی. هیچ‌کس حاضر نبود یک ریال به ما کمک کند. اصلا من از آقای آجورلو یک سوال دارم. ۲ بار نایب‌قهرمانی پرسپولیس در آسیا سفارش کدام وزیر ما به AFC بود؟! یعنی این موفقیت‌ها هم به سفارش وزیر حاصل شد؟! ما همان سال چند بازیکن خوب‌مان را از دست دادیم و به‌خاطر بسته‌بودن پنجره نقل‌وانتقالات اجازه یارگیری نداشتیم. اگر وزارت تلاش می‌کرد تا فقط پرسپولیس قهرمان شود چرا کمک‌مان نکرد تا بازیکنان خودمان را حفظ کنیم؟ این نفرات می‌ماندند ما در آسیا قهرمان می‌شدیم.»

این‌ها همه جوک است

گرشاسبی در ادامه به «فرهیختگان» گفت: «با اطمینان می‌گویم ما هم در داخل مستطیل سبز دچار مشکل بودیم هم خارج از آن. با وجود این پرسپولیس توانست به ۵ قهرمانی پیاپی دست پیدا کند. ۵ سال کدام وزیر می‌تواند یک تیم را قهرمان کند؟ این حرف‌ها همه جوک هستند. الان به وضعیت پرسپولیس نگاه کنید. هیات‌مدیره ناقصی دارد و مدیرعاملش هم مشخص نیست. اگر قرار بود به پرسپولیس کمک شود که وضعیتش این نبود. بار‌ها به چشم دیدم که می‌خواستند ترمز پرسپولیس را بکشند، اما به یاری خدا نتوانستند. حرف در این مورد زیاد است، اما من درحال حاضر مسئولیت یک باشگاه دیگر را برعهده دارم و بیشتر از این نمی‌خواهم درمورد تیمی دیگر صحبت کنم. اما مطمئن باشید حرف‌های ناگفته زیاد دارم. متاسفانه این گفتمان آقای آجورلو فاقدانصاف است.»

اختلاف با نکونام، هرگز

از گرشاسبی درمورد وضعیت فولاد و اختلافاتش با جواد نکونام سوال کردیم. او در این رابطه گفت: «خداراشکر تیم شرایط خوبی دارد و داریم کم‌کم به سمت بهتر شدن حرکت می‌کنیم. قرار است با آقای نکونام برای نیم‌فصل هماهنگ باشیم و نفرات موردنظر ایشان را جذب کنیم تا بتوانیم حضوری موفق در بازی‌های آسیایی داشته باشیم.»

مدیرعامل فولاد در ادامه گفت: «هرگز اختلافی میان من و نکونام نبوده و نیست. ما حرفه‌ای رفتار و صحبت می‌کنیم. دوستانه می‌آییم و دوستانه هم می‌رویم. هیچ اختلافی نیست و شسته‌رفته داریم جلو می‌رویم. خوشبختانه حمایت خوبی هم از جانب هیات‌مدیره و شرکت فولاد داریم.»

مطرح‌شدن اسمم به‌خاطر حمایت هواداران پرسپولیس است

گرشاسبی بار دیگر در گفتگو با «فرهیختگان» به موضوع شایعه حضورش در پرسپولیس اینچنین پاسخ داد: «مطرح شدن گاه و بیگاه موضوع حضورم در پرسپولیس به‌خاطر محبتی است که هواداران این باشگاه به من دارند. خاطرات بسیار خوبی با این هواداران دارم. ما با این هواداران به جایی رسیدیم که در هنگام باخت هم تیم موردتشویق قرار می‌گرفت. توانستیم به قهر هواداران پایان دهیم و در بازی‌های معمولی پرسپولیس هم شاهد حضور ۵۰ هزار هوادار در ورزشگاه بودیم... در فینال لیگ قهرمانان بازی را باختیم، اما یک هوادار هم صحنه را خالی نکرد. هواداران درکنار تیم ماندند و کل تیم را تشویق کردند. این حمایت باعث شد اینفانتینو و شیخ سلمان بگویند ما از فوتبال چنین حمایتی را می‌خواهیم. الان هر بحرانی که به وجود می‌آید روی محبت هواداران اسم من را وسط می‌آورند. اما باید بگویم جدیدا نه با من صحبتی شده و نه با باشگاه فولاد. هیچ خبری نیست و من در خدمت تیم فولاد و هواداران خوب خوزستان هستم.»

واکنش به موضوع حل مشکل بازنشستگی

در پایان این گفتگو از گرشاسبی درمورد خبر تلاش وزارت برای حل مشکل بازنشستگی می‌پرسیم. گرشاسبی در این مورد فقط یک جمله می‌گوید: «اگر بخواهند کاری انجام شود، قطعا انجام می‌شود و نیاز به گذشت زمان و این همه اخبار ریز و درشت نیست!»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی